Heeft iemand nog een tip voor trailblazing met de quad (hard), in de linker benedenhoek van de map. Krijg het maar niet voor elkaar
Hehe, nice. Zelf was ik net even die 'roze vuisten' aan 't halen met m'n Vtol, like a boss Weet iemand waar ik zo'n vliegende motor kan krijgen?
Die krijg je na een bepaalde missie met de STAG, hierbij deze missie moet je er voor kiezen om deze hoverbike in je bezit te krijgen. Nee dat kan jammergenoeg niet
Als ik de game opsla staat er een % van hoeveel ik heb voltooid. Geld dit percentage alleen voor de main story, of ook voor alle activities en collectibles? Hij staat namelijk na 5 uur spelen al op 40 % bij mij..
Game vandaag ontvangen en er zat een Genki code bij. Maar goed, hoe zit het precies met die Characters; waar of wanneer kan ik die Genki kiezen en ik had ook Characters gemaakt alleen zie ik die nergens terug. Zit dat ergens in de game zelf waar je dat kan aanpassen?
Iemand enig idee hoe ik het zombie eiland nog helemaal kan overnemen? Volgens de map moet ik nog 3 activities doen alleen zijn deze niet te vinden omdat het eiland is afgesloten.
Geweldige game en indd heel erg leuk met een co-op partner. Jammer van wat imperfecties hier en daar en het had wel iets uitgebreider gemogen, maar goed het fun-gehalte is hoog en er is genoeg te doen dus dat maakt 't sowieso goed. Helaas heb ik wel al een paar keer vastlopers gehad en framerate-problemen. Na het wissen van de cache loopt de game nu vloeiend qua framerate, maar ik hoop dat een freeze nu ook weg blijft.
@ ExoSkeleton. Ik heb hetzelfde probleem dat ik nog enkele activities moet doen. Bij mij staan ze in de single player campaign niet op de kaart. Maar als ik CO-OP doe dan staan ze wel op de kaart. Is een fout in het spel.
ik ben nu wat sluipschuttersmissies aan het doen maar voor 1 missie moet ik ''wat gaan streaken'' kan iemand me vertellen wat dat is??
Streaken is letterlijk rondlopen, eigenlijk rennen zonder kleren aan, oftewel naakt. Ga gewoon naar je kledingkast en trek AL je kleding uit totdat je naakt bent, de belangrijke delen worden toch wel gecensureerd . Eenmaal naakt moet je denk ik, buiten gewoon rondrennen, beetje langs mensen enzo.