O ok, met team defender gaat het inderdaad vrij vlot, alleen haat de vaste party die gamemode dus speel het eigenlijk alleen als er niemand online is. Met TDM gaat het toch altijd wat langzamer, hoewel mijn eerste prestige ook binnen 22 uur ofzo op level 80 stond. Maar het gaat inderdaad een heel stuk sneller dan met MW2 en COD4 dus misschien kan ik nu eindelijk eens de laatste prestige halen. Het blijft trouwens irritant dat killcams en slomo's altijd doen lijken alsof je volledig mis schiet, met normale snelheid zag deze kill er toch net wat toffer uit: Maar dan was die jump minder droog En wat is dat toch met al die QS in dit deel, sowieso komt het door al die bagger maps die zich hier enorm voor lenen maar ik begin die snipers nu toch wel goed zat te worden. Bij de vorige delen van CoD was dit toch behoorlijk minder.
Ik denk alleen dat het juist opvalt. De QSers hebben hebben meestal net zoveel kills als deaths. Bij Interstate heb ik wel een superplek ontdekt haha, maar dan moet je team wel meewerken zodat je daar kan staan, had opeens een k/d van 49/12 ofzo
QS´ers hebben altijd te klagen.. Of het is te moeilijk of het moet 1 Shot 1 kill zijn en nu is het dat het te makkelijk is
Samen met dropshotters, iedereen met een striker en gasten die zo'n slechte verbinding hebben dat ze door die fijne lag compensation in het voordeel zijn. Als ik de Hardened editie niet had gekocht dan had ik hem allang verkocht om zo tijd vrij te maken voor SR3.
Omdat ik er altijd van verlies, kan er ook omheen gaan draaien maar zo is het nou éénmaal. Het is gewoon lame om direct te gaan liggen zodra je een mannetje ziet. Als je in een één op één geraakt wordt en daardoor een fractie van een seconde gaat liggen om wat kogels te ontwijken is wel te begrijpen maar je hebt zoveel gasten die direct gaan liggen sprayen (letterlijk) zodra je naar hun kijkt. Het valt niet direct onder de definitie "dropshot", maar dat maakt het niet minder irritant.
Quickscopers/trickshooters, campers, rushers, panicknifers, noobtubers, dropshotters, launcher noobs, assassin bitches, killwhores. Iedereen haat iedereen in CoD Ik ga mooi door met m'n sniper spelen, het is waar ik lol in heb, én dropshotten want het werkt.
hitmarks kloppen gewoon niet, m4 is soms ook veelste sterk en soms moet je ook een heel magazijn leegschieten terwijl er staat dat er een hit is
Als de verbindingen normaal waren en de maps groter dan zou die overpowered zijn. Met al die kloterige steegjes en 2-3 hitmarkers op 1 poppetje door die brakke connecties blijft hij gewoon zwaar in het nadeel van elk spray wapen. Dus nee, die is niet overpowered. imo...
Nja, dr zijn soms heel wat momenten waarmee ik in 1 burst dood ben. Neem m af en toe en dan is het gewoon zo makkelijk om killstreaks te halen. Ik vind m overpowered, imo
Haha ja dat is echt waardeloos. Als ik een killcam bekijk dan is de crosshair zo verschrikkelijk klein.
Oh zo iritant he,je hebt altijd een slecht team,ze kill stealen als je iemand ziet,en ze houden ze kop als je het ff moeilijk hebt. Die Striker ventjes zijn ook zwaar irritant,ben wel bij om de noobtubes dat die nu zowat weg zijn. Ook wel grappig die support package,alleen die Stealth bomber is niet echt meer Stealth,het lijkt net of iedereen color blind assist aanheeft. In het begin van het spel had ik me eerste Stealth bomber meteen een multi kill en nu 1-2 kills.
Gaat ook nergens over. Alleen omdat ik er gewoon niet van gewonnen krijg. Loop ik zelf ook maar flink rond te sproeien met die combinatie. Ik zie het maar zo. Kun je ze niet aan. Pak ze terug met gelijke munt -=Sproeien maar=-
maar dan nog snap ik niet dat ze de M16 niet even krachtig als het type 95 hebben gemaakt. Want die was in mw2 best lekker, maar is in mw3 echt waardeloos
Ik snap niet dat ze met al die updates deze niet hebben generft, het is werkelijk "echt" overpowered, zowel damage als distance
Even een vraag over dat clan gebeuren. Krijgt onze clan enkel punten als we samen gaan spelen of ook als je individueel spelen ?