Dat vind ik dan wel wat zonde om een game samen te vatten in een filmpje Ach, ik ga deel 2 nu kopen en als deel 1 in de aanbieding is ga ik die wel kopen en mee beginnen, heb nu toch nog genoeg te doen. Bedankt!
Dead Space 2 maar gekocht in Origin. Dat is geen geld! Edit: Hmm zie net dat deel 1 op Steam lekker goedkoop is. Ook gekocht dus. Nu twijfel of ik 2 (toch nog niet bevestigd) ook niet koop op Steam. Vind dat platform vele malen prettiger!
Klopt. Maar 2 is maar €5 op Origin en €7,50 op Steam. Ben en blijf een Nederlander he... Maar ik heb zo'n hekel aan Origin... Het is dat het verplicht is bij BF3...
Ik wil de tweede ook nog wel hebben. Deel 1 is wel tof. Je moet trouwens wel een controller hebben, want met muis-toetsenbord werkt het crap.
Bij Dead Space 2 heb je dat probleem btw niet meer. Die schijnt gewoon prima met muis/toetsenbord te werken. En bij DS1 lag het aan Vsync dacht ik. Gewoon uitzetten dus, en het werkt prima.
Zo, beide delen op Steam gekocht, gelukkig was ik het gisteren vergeten via Origin 11 euro voor beide delen vind ik niet slecht Nu nog een controller regelen
Als je een PS3 controller hebt, denk dan aan deze! Driver/programmaatje waardoor je PS3 controller als X360 controller wordt herkent. Kost je niks, en ondanks dat de 360 controller uiteraard fijner is, voldoet het prima.
En als het goed is kan je de steamversie ook activeren op origin, dan heb je ze ook op origin. http://www.pcgamer.com/2011/07/21/ea-steam-keys-can-be-activated-on-origin/