[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als je voor een quest bij een dungeon komt die je al eerder gecleared hebt, dan wordt hij soort van gereset. ALles is weer op slot, ligt weer (andere) loot en er zijn weer 9andere enemies). Al twee keer gehad nu ...
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Net de achievement van 20 side quests gedaan en 50 misc quests...

    En heb zojuist 82 golden necklaces gecraft, kan het alleen bij niemand kwijt 8).
     
  3. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Iemand tips voor het verslaan vna een draak? Krijg het maar niet voor elkaar :+ Ben lvl 8 nu.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Levelen8).
     
  5. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    ik heb zo tactisch gesaved dat ik niet onder die draak uit kan komen :emo: Kan geen kant in 8)
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Gewoon wegrennen.
     
  7. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Draak kwam achter mij aan en zat in open veld. Maar heb het al geregeld nu, kwam een kuil tegen met daarin een grot, daar ben ik me nu aan het verstoppen :+
     
  8. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Pijlensalvo, wegduiken als hij vuur/ijs uit z'n bek spamt, potions achteroverklokken, repeat.
    Als er guards bijzijn, dan anders: verstoppen/pijlen als hij vliegt, en als hij landt, dan aan z'n zijkant gaan staan en zo veel mogelijk damage doen. Niet bij z'n staart gaan staan, dat doet pijn en is niet zo tof. Succes!
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik weet precies welke draak je bedoeld.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wordt Markarth verstaan onder één van de grote vijf steden? Zo ja, dan valt die mij behoorlijk tegen. Bethesda had het erover dat er vijf grote steden in zouden zitten,waaronder Whiterun, die ik persoonlijk ook wat aan de kleine kant vind eigenlijk. Ze hebben het aantal grote steden al geminderd t.o.v. Oblivion, maar had ze dan wel echt duidelijk groter verwacht. Vind ik toch een beetje jammer dit.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Markarth is awesome man! En echt wel groter dan Whiterun.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Dan zal het aan mij liggen denk ik, misschien te snel geoordeeld. Maar ik zei niet dat het kleiner dan Whiterun was, ik zei dat ik Whiterun ook wat aan de kleine kant vind. Ik kan me vergissen maar volgens mij zijn Oblivion's steden tot nu toe groter dan Skyrim. Heb alleen nog Whiterun en Markarth gezien van de grote steden. Dat dan weer wel...dus maybe moet ik wachten met oordelen.
     
  13. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Kom jij aan mijn xbox vertellen?
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Iemand? :)
     
  15. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Hangt ervanaf wat voor armor je ze geeft :) Gewoon volspammen met full Dragonplate dus :+ :thumbs:
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Oh, dat is ook wel slim. :)
    Volgensmij is die Enduran toch wel een stuk sterken, maar die loopt nog in standaart robe troep rond. :)
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ga best wel vaak dood trouwens8) Ben nu die klim die berg op aan het maken voor die main quest. Werd onderweg al gedood door een Sabre cat, frost wolf en twee trollen:+ Ze gaan maar niet dood en doen vet veel damage.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die kerel is evik en wil er een evil artifact van maken, kun je er black souls mee storen. Bij de shrine wordt het artifact hersteld zoals het hoort....

    Uhmz ?????


    Vraag; hoe weet je/ kun je zien of een item een deadric artifact is. Dit ivm de achievement dat je ze allemaal moet hebben. Mss heb ik er wel verkocht? Geen idee hoe ze te herkennen. Heb nu azura's star....
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Deadrif Artifacts krijg je alleen van de Daedra Shrines quests. Dus lijkt me stug dat je vergeet welke items daarbij horen. ;)
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ander vraagje..

    Ik had een keer een archer die pijlen op mij af liep te schieten, dus ik gelijk mijn schild erbij halen en blocken.Maar het mocht niet baten, ik werd gewoon volop geraakt. Ik kan me uit dat videotje herinneren dat de pijlen echt afketsten van het schild, moet ik gewoon mijn blocking skills omhoog doen dan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina