Ik zie juist heel veel verschil! Het icoon met 3D dat eruit komt is voor mij perfect. Ik zie dan schitterend het 3D effect en bet springt er dan ook uit bij mij. Ik hoop dat meer 3ds games die camera stand/techniek gaan ondersteunen
Daar speel ik hem ook altijd op. Dit is met afstand de beste Mario handheld. Ik vind het altijd zo vet zoals dingen op je af komen in deze game icm het 3D effect. Vuurlawines, springende vissen enz.enz... Heel tof gedaan. Ik kan niet wachten op MK7, deze game lijkt me ook heel vet. Mijn 3DS word in elk geval wel gebruikt.
Daar unlock je levels mee, maar die hoeven niet per sé, toch? Het level-select pad gaat gewoon door naar de volgende... Iirc.
Klopt niet,als je bij het kasteel van wereld 5 komt kan je enkel binnen als je er 50 hebt verzameld. Ik speel echter niet voor die coins maar kan enkel verder als ik er 50 heb verzameld en dat is wel best jammer.
Ik speel juist wel voor die coins. Anders zou het echt veel te makkelijk zijn allemaal. Ik vind het wel leuk om ze te moeten zoeken, of dat het moeilijk kan zijn om ze te bereiken. Dan moet ik soms wel even een level opnieuw proberen.
Helemaal mee eens, ben inmiddels bij level 6-3 en heb alle coins nog gevonden, moet zeggen dat ze NSMB wel moeilijker te vinden waren. Ik las trouwens dat galaxy 2 € 15 zou kosten bij Saturn Zaandam, weet iemand of dit klopt en voor alle Saturn vestigingen van toepassing is?
Wow wat een topwinkel dat Amazon. Dinsdagmorgen besteld (in ponden) en vanmiddag al binnen! Geweldige game!
De 8 werelden zijn echt te easy. Ik heb bijna alle sterrenmunten al (sowieso alles in wereld 1,2,4,7 en 8 ) en 123 levens.
En die daarna? Ik ging in Wereld 1 toch wel een paar keer dood daarstraks. En heb maar 7 levens ofzo en ook niet alle sterrenmunten. Maar ik ben ook niet zo heul goed in Mario en ik was gewoon ff aan het kijken hoe het allemaal werkt. Spelen jullie in 3D met D-Pad naar boven of onderen ingedrukt. Naar onderen geeft (nog) meer diepte, vind ik wel lekker!
Nog maar 1 leveltje gedaan daarvan, was niet zo moeilijk. Ik kon alleen de laatste star coin niet vinden.
De Special Worlds vallen tot nu toe vies tegen. Niet omdat ze zo moeilijk zijn, maar puur omdat het grotendeels dezelfde levels zijn, maar met een extra challenge. Het probleem is echter dat ze tot nu toe nog helemaal niet moeilijk zijn.