[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Jup, er is een perk die ervoor zorgt dat pijlen geen damage meer doen als ze je schild raken.

    Deflect Arrows
    Block 30
    Shield Wall
    Arrows that hit the shield do no damage
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2011
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar dan nog zijn het alleen de pijlen die op je schild landen die afketsen. Het is niet zo dat je ineens geen damage meer van arrows krijgt als je je schild maar omhoog houd.

    Dus voor die perk loont het om een enorm groot schild mee te zeulen. (Al ziet dat er wat kut uit, ik houd het het liefst gewoon bij the Shield of solitude of iets van dat formaat
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Top! Ik zie het inderdaad nu in het perk scherm, cool!!!!
     
  4. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar Windhelm, en daar praten met een klein jongetje :) vlakbij Palace of Kings, hij geeft je een quest om een oude oma te doden en zo kom je in de Dark Brotherhood:)
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ah, duidelijk... Nu nog weten wanneer het een deadric shrine is. Behalve azura ben ik ze blijkbaar nog niet tegengekomen...
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De shrines staan vaak nogal afgelegen , de quests beginnen op Azura na niet bij de Shrine

    Zo kun je er bijv 1 beginnen in het museum in dawnstar, of door tegen een warrige man in solitude te praten of etc etc. Pas later blijkt dan dat het om een Daedra gaat.

    Erg leuk dat alle Daedra en hun items er weer in zitten. Heb ze in de vorige delen ook gespaard en het blijft leuk om steeds die legendarische items weer op te sporen (al gebruik ik ze nooit)
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2011
  7. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Mehrunes Dagon is onder andere een Deadra waar een artifact voor is ;) start je in museam van Dawnstar inderdaad :)
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik wist niet dat het steeds dezelfde items zijn die terugkeren, dat verbaasde me. Geeft een soort nostalgisch gevoel, grappig.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Laatst bewerkt: 27 nov 2011
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Blijkbaar de main quest van de Companions uitgespeeld, damn wat viel dat even tegen zeg. Echt enorm saai, Fighters Guild was een stuk toffer in Oblivion. Nu maar aangekomen in Windhelm omdat ik toch niet verder kan met Thieves Guild, al ga ik nu eerst beginnen aan de quests van The Dark Brotherhood. Maar aangemeld voor de Stormcloaks, zijn eigenlijk ook maar sukkels. Maar goed, beter dan The Empire, want dat zijn muppets van de Thalmor en die moeten dood! :cool:
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Stormcloaks zijn Nazi's!
     
  12. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Kiezen tussen twee kwaden, dat is het
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat maakt het ook leuk :) Zo saai als het alleen maar zwart/wit is. Hoe meer grijs gebied in de zogenaamde morele keuzes hoe beter.



    Leuke is ook dat je door deze quests ook nog dingetjes kan afleiden over wat er vlak na Oblivion is gebeurd.

    Bijv
    wat je volgens de lore voor keuze in de Shivering Isles hebt gemaakt komt een beetje terug in de quest van Sheogorath.

    Alleen bij Azura klopte het dan weer niet met mijn persoonlijke lore. Ik had in Morrowind de ziel van Vivec in Azura's star gevangen (die lag op mn nachtkastje)

    Maar daar weet die priester helemaal niks van :+
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2011
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Help? :)
     
  15. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de shrine krijg je Azura's Star, bij die dude krijg je een Black Star :)
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat is het verschil precies?

    Azura soul trap wezens en black star soul trap voor mensen?
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En dat maakt de keuze ook zo moeilijk als je je een beetje verdiept in beide. Ik twijfel nu toch namelijk om voor de Legion te gaan. Ondanks dat het puppets van de Thalmor zijn maak ik ze hierdoor weer sterker en is het mogelijk voor de Empire om terug te vechten tegen de Thalmor. Stormcloaks zijn ras echte Nords die vechten voor hun land en Tiber Septim maar die Ulfric is een verschrikkelijke gast. En als ik voor de Stormcloaks kies vernietig ik zowat de Empire en is er niemand meer over die het kan opnemen tegen de Thalmor.

    Wat een dilemma, en volgens mij stelt het uiteindelijk geen ene fuck voor en heeft het toch geen nut op de Thalmor. :+
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Maar ik vind de Aldmer Diminion ook echt kut.

    Stormcloacks 4 life! :cool:
     
  19. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh yeah baby, Stormcloak it is. Lijkt me gewoon veel toffer, beetje rebel spelen. In een volgende (die er sowieso komt! :thumbs:) playthrough ga ik wel the Empire helpen :)
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag het hier ook maar even. Iemand al gelukt die Fire Wizard te verslaan in Morvunskar? Wat een beest, die man. Ben er nu maar langs geflee'd, maar het moge duidelijk zijn dat ik wraak wil. Wat zijn zijn zwaktes?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina