[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Evra - Abidal - sakho - sagna
    m'villa - diarra
    malouda - nasri - ribery
    Benzema
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wtf hoe vies is dat dan joh!! Maar als die gasten het op een 41212 likt, wie zegt dat ze dat niet op een ander kaartje kunnen doen!
     
  3. Gatochwegman

    Gatochwegman Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0

    Je hebt coins gekocht met echt geld, en jij zit een paar pagina's terug wat stoer smileys te spammen wanneer een paar members vragen hoe je dat geflikt hebt. Iedere idioot met een internet connectie en een paypal accountje kan doen wat jij gedaan hebt. Dus in het vervolg wanneer een member aan jou vraagt hoe je dat gedaan hebt, ipv een smiley te placeren en te laten uitschijnen dat je het op een manier gedaan hebt dat niks kost zeg je gewoon dit:

    "Ja jongens, ik heb 500 euro uitgegeven aan coins. Ik dacht eerst om wat smileys te spammen (kwestie van stoer en geheimzinnig over te komen :D :D :D), maar dat vond ik een beetje zielig. Dus mensen, ik heb gewoon een hele smak geld uitgeven om mijn handeltje op gang te krijgen, helemaal niet origineel dus. Sorry voor degene die dachten dat ik het warm water had uitgevonden!"
     
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    En als je nu niet zoveel coins hebt? Verlies je dan gewoon alle coins die je hebt?

    Ik heb gisteren de Messi Cup gewonnen btw! Was toch wel de moeite waard om daarvoor een Liga BBVA team te bouwen. Enige jammer vond ik dat je - om uberhaupt een kansje te maken in die Messi Cup - eigenlijk gedwongen was om alle spelers van Real en Barça te kopen. Na de winst van de Cup gelijk alle spelers op de markt gezet (Benzema, Higuain, Pepe, Marcelo etc) en een Hybrid team gaan maken. Is een combinatie van Braziliaanse spelers, spelers uit de Russische comp, Bundesliga, Ligue 1 en Portugezen geworden.

    Speel nu 4-2-2-2 met in ieder geval Podolski en Gotze (cam) voorin. Daarnaast nog spelers als Luis Gustavo, Roberto Carlos, Danny, Naldo, Rafinha, Gourcuff en Lucio. Moet alleen nog cvm, doelman en linksback.

    Weet alleen niet wie ik als 2e spits moet nemen.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  5. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist dit meteen al, heb het ook een paar keer duidelijk proberen te maken hier alleen toen kreeg ik reacties over me heen dat ik jaloers was en het me dwars zat en weet ik het allemaal :emo: Hoe hij aan zijn coins komt kan iedereen dat klopt, ik zal het alleen nooit doen omdat het niet volgens mijn principes is.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar dan nog heeft hij het netjes gedaan. Een flinke winst gehaald. Maar ja dan moet je eerst zo gek zijn om er 500€ in te pompen.... ;)
     
  7. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Er van uit gaan dat in het begin 10 000MSP €35 kostte, en 100 000 €15 is het niet zo heel moeilijk:+
     
  8. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Woekerwinst heet dat..
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dus er is toch gebruik gemaakt van die Aziatische XBL Accounts kopen met 'echt' geld waar een hoop Microsoft Points op staan? Heck, als dat zo is mag hij echt van geluk spreken dat hij niet is gebanned.

    En wat AssassinOfDeath zegt:
    "Er van uit gaan dat in het begin 10 000MSP €35 kostte, en 100 000 €15 is het niet zo heel moeilijk", dat kán gewoon niet met echte Microsoft Points uit de winkel zijn gedaan. Mja, ik vind de methode triest, vraag me af hoe veel mensen het hier dan gebruiken, weet wel dat Siemenn PM's verstuurde met zijn 'methode' die hij niet wilde vrijgeven.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind het vooral leuk om zelf om die coins te 'strijden'. Coins verdienen door toernooien te winnen en goed te handelen is toch het leukste. Hier en daar een pakje openen en hopen op een goede speler voor de afwisseling.
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
  12. Generaal

    Generaal Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de panathinaikos kits tof zeg. Gelukkig dat ik ze voor 300 coins heb weten te krijgen, zie ze nu niet meer voor onder de 1500 coins staan.
     
  13. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verander altijd vaak mn team op FUT en nu wil ik een finishing/shooting team maken.
    Dus lekker op z'n (ouderwets) duits spelen, alles scoren. Voor in de spits dacht ik aan Forlan en Van Persie. Forlan omdat hij zo'n beestenschot heeft, volgens het kaartje dan. (iemand ervaring ermee?)
    Voor de rest tips voor mijn Cam, lm, rm en cdm (ST&ST) met een beestenschot? Thiago Neves IF heeft 88 maar ik weet niet of ik die kan betalen. Alvast bedankt!
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Forlan heeft inderdaad een beestenschot. Hij is niet snel, maar je kunt wel vanuit elke hoek op goal knallen. Verder hebben spelers als Hulk, Cardozo, Falcao en Podolski ook een beestenschot.
     
  15. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik heb Forlan gekocht, en nu twijfel ik tussen Fred IF of Gomez, voor de chem maakt niet uit, die wordt toch 9. Fred IF heeft shot 89 dat lijkt me wel ziek, alleen Gomez speelt ook super lekker met een goed schot? Wie is aan te raden voor Afmaken/afstandsschoten van 20-23 meter?
     
  16. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
  17. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze verdeding:

    Cissokho-Luiz-Dede-Walker
    --------Julio Cesar---------

    Als ik Luiz links zet heeft hij 7 chem, en rechts 9 chem (door walker)
    Als ik Dede Links zet heeft hij 7 chem en recht 9 chem, terwijl hij op rechts nog steeds alleen chem met luiz en cesar heeft. Hoe kan dat?

    Mijn middenvelders hebben sws geen chem met mn verdedigers dus dat is het niet. Tis een hybrid squad ;)
     
  18. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen ik heb nu een silver nl team met 1 uitzondering en speelt zo goed \o/ mensen met gemiddeld 80-86 wegspelen voelt zo goed haha ik zal vanavond me team poste is wel een aanrader. Ook omdat iedereen denkt dat ze je weg spelen enzo en dan opeens 3-0 achter staan in de 23ste minuut ofzo. Bij mij was uit nood geboren heel me team verkocht voor packs maar ja wat daar uit kwam niet normaal hoe slecht ik denk dat het beste contracten waren haha:+ maar ben heel blij dat ik het heb gedaan.
     
  19. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je league team of een landen team?
     
  20. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    NL team stond er ook bij maar lees je snel overheen zal wel even link posten. net wel dure spits gekocht maar deed eerst met van wolfswinkel. maar kreeg geld van neymar binnen en dacht koop die dure spits omdat het super bevalt zal het even posten. die lw heeft link met wolfswinkel maar is niet eens nodig voor 100 chem dus _O_

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#hGT1pHlEbb45A

    als je is 10 k over hebt moet je het is proberen zonder el kabir en dan gold competitie doen haha die mic reacties zijn zo mooi van de tegenstanders:lol:

    had laatst als mooi kers op de taart cillese een vrije trap laten nemen hij heeft fk ac 10 en nog 1 stat 10 gaat die er nog in ook haha heb hem opgeslagen maar weet niet hoe je die terug vind ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina