oke, ook dus oakflesh in combi met wards? daarmee block je super veel. Btw als je erin geïnteresseerd bent (qua betere gear) Niet een spoiler, maar ik zet het er toch maar in. Spoiler er is een hoed/mask voor mages met +100 magicka, super handig dus en er komt dus gelukkig voor jou veel betere zooi aan. Daarnaast heb ik nu ook master robes dat is 150% regeneration geloof ik. In totaal zit ik op bijna 250%
Jammer aan die mask dat het een armor is. Ik gebruik de perk mage defense wat de ironflesh veel sterker maakt als je geen armor gebruikt. Ga nu eens kijken hoever ik kom met echantment "destruction cost x% less"
Ik heb zelf dragon armour enchant en verbruik nu helemaal géén magicka meer wanneer ik destruction gebruik. Ideaal!
Zitten er (echte) nadelen aan het gebruik van heavy armor als een thief/mage? Ik heb de 'Muffled Movement' perk en eventueel de muffle spell. Ik speel namelijk als een thief/mage, maar de Daedric Armor is eigenlijk te mooi om niet te gebruiken.
Mwah, enige nadeel van heavy armor is dat je minder shit kan looten ivm encumbrance, je magic minder effectief is en je minder goed kan sneaken... Zelf vind ik deze 3 redenen genoeg om voor Light Armor te gaan.
In Oblivion waren ze ook schijtlelijk dus dat zegt weinig Ik vind het gewoon het tofst om in m'n Miner Shirt rond te lopen . Misschien ga ik dit gewoon enchanten. Ben toch van de ranged combat .
Kan je normale kleding enchanten? Dat zou wel tof zijn! Dan kan je tenminste ook een of andere lelijke hat enchanten zodat je je gezicht nog eens kan zien
Na een aantal keren verschillende races te hebben gemaakt, heb ik nu mijn officiële character aangemaakt. Het is een Wood Elf met de naam Egolas. Het is een hunter/thief/assassin class. Overdag gaat hij jagen en grinden (af en toe een quest tussndoor) en s'nachts gaat hij stelen en moorden
The Witcher! Heavy armor heeft wel een goede upgrade gehad. Minpunt in light armor. Kan me voorstellen dat niet iedereen zin heeft in een ranger met elven armor.