[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit seizoen ook maar matig. Vond de vorige beter eigenlijk. Het komt op mij een beetje rommelig over ofzo. Weet niet precies hoe dat komt.

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    eens.

3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het niet, het kan, maar hoe heeft hij zichzelf vastgebonden aan kettingen dan? Ik zou het onlogisch vinden, maar het kan zeer zeker aangezien zijn broer ook wat meer aanwezig was dan normaal met zijn passenger het geval is. Dan moet die Travis echter wel hele erge vorm van DIS hebben. We zullen zien, ik vind het best schokkend dat hij zijn eigen zus dan zou hebben vermoord.

4. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk duidelijkheid en jouw gelijk ;)
    Ik had die theorie al een beetje afgeschreven, vooral na deze aflevering eigenlijk.
    Zag Dexter niet ook de professor die campus oplopen toen die naar die 2LoT professor ging?

edit: even terug gekeken en het is toch Travis die 'm opmerkt en Dexter die enigszins verbaasd kijkt en op Travis vertrouwd.

Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    @ NapoleJon. Gooi de rest van je post dan ook ff in een spoiler dude :emo: Je verklapt namelijk best wel de kern van de aflevering...

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heerlijke aflevering.
    Kan echt genieten van deze serie.

Dus Geller was ook zoals Dexter zijn vader. Maar dat wisten we toch al een beetje. Desalniettemin toch spannend. :)

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wordt Dexter beter naar S1? Want ik vind het best een geinige serie, maar meer ook niet. Just wondering

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik dus ook, van vele mensen gehoord dat seizoen 1 de betere was. Daarna dus ook nooit verder gekeken.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Seizoen 1 wordt bij alle series meestal de beste genoemd omdat het nieuw is. Neemt niet weg dat die ook tof was.
    Beste seizoen voor mij is die met de Trinity Killer. Seizoen 4 :)

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    "I don't want a chair. I want a table." 8)

Damn, einde had ik niet verwacht. Wel gelezen dat sommigen hier dat idee al hadden, maar kon er bij mij nog niet inkomen. Tot deze episode, toen was het wel enigszins te verwachten (bijv. toen ie bloed van de muur veegde).
    De vraag is me dan, waarom heeft ie zijn zus vermoord? Die deed toch niets fout en was niet bepaald een hoer ofzo...?

11. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nu bij S5 maar

Blijft het na de dood van Rita de hele tijd zo GTST achtig:emo: heb me echt door de 1e aflevering heen moeten bijten en had echt geen zin in E02. Vond S04 wel de beste, en na een tijdje begon ik met Arthur mee te leven, en vond het best jammer dat hij op dexter's tafel belande

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

"Hij" heeft zijn zus niet vermoord he? ;)

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Z'n dark passenger dan. :p Er vanuit gaande dat Gellar al een tijd dood in die vrieskist ligt en hij zelf de moorden heeft gepleegd. De anderen waren een zonde, maar z'n zus leek me niet verkeerd.

Anderzijds, zou het nog Gellar geweest kunnen zijn. Aangezien in het begin duidelijk was dat er verschil zat in de moorden, waardoor ze wisten dat er niet 1 en/of dezelfde persoon verantwoordelijk was.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Maar "Geller" week een beetje van zijn pad af om hem terug te pakken dat die ermee ophield.
    Maar denk dat Travis een beetje in een soort van slapende trance is wanneer die als Geller moord. Zie toen die wakker werd in zijn kamer en toen naar de badkamer liep. Leek alsof die uit een trance kwam. :)

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Of hij heeft een soort van gespleten persoonlijkheid ofzo. :p
    Hoop mensen zijn wel duister. Die nieuwe donkere gast vind ik nog een beetje mysterieus. De nieuwe stagiair die gewoon die hand zelf heeft bemachtigd en bewaard. LaQuerta en haar / de baas die de zaak gesloten willen houden. Heeft de baas diegene soms omgelegd en wilt ie dat verbergen?

16. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk. De meeste mensen hier weten natuurlijk al waar ik op doelde.

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik vind die gast wel erg duidelijk erover ja. Het gebeurde kennelijk niet opzettelijk maar die chick nam een overdosis in zijn bijzijn en voor hij het wist was ze dood.

Verder wel een beetje gaar dat al die stagiaires van Masuka van die onbetrouwbare honden blijken te zijn. Als Masuka er al achter komt dan zal hij Masuka wel dwingen zijn klep te houden omdat hij anders naar buiten brengt dat een andere stagiaire onder zijn watch ook al over de scheef ging.

Ergens wel jammer dat veel mensen de plotwending van deze laatste aflevering al zagen aankomen. Ik zat daardoor de hele aflevering eigenlijk te hopen dat het tegendeel bewezen zou worden, maar uiteindelijk vindt Dexter Gellar in een vrieskist. Tsja. Deze plotwending was kennelijk toch te doorzichtig en juist die verrassingen in deze serie brengen wat extra's. Toch denk ik dat ik dit seizoen beter vind dan het vorige seizoen, nu ik de acteur die de Trinity killer speelde niet meer serieus kon nemen na een paar keer 3rd Rock from the Sun gezien te hebben.

18. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toch vind ik het enerzijds een beetje gaar. Al stond er geen tijd vermeld hoe lang dexter in de lift vast zat nam ik aan dat het maar enkele minuten was. Schijnbaar waren dat enkele uren aangezien wanneer Dexter Travis naar het hotel terugbracht, hij geen beschikking meer had over een auto waarmee hij het lijk kon verplaatsen. Daarbij stond toen Travis binnenkwam het vuur aan voor hij binnenkwam. Nee, ik vind het vergezicht, en eigenlijk een beetje gaar, aangezien het enerzijds zo voorspelbaar was en anderzijds ook totaal niet logisch met alle gebeurtenissen.

Het blog werd aangevuld in het kerkje wat duidelijk werd door het IP adres, dit gebeurde nadat Dexter hem in het hotel had afgezet, wat dus betekent dat hij toen Dexter naar het werk ging werd geteleporteerd naar het kerkje zonder auto, en ook zonder problemen weer terug kon komen voordat Dexter terug kwam. Nee, ik ben hier totaal niet blij mee, en moet toch zeggen dat dit, hoe meer ik erover nadenk een anticlimax is van jewelste. Hopelijk is volgend seizoen weer wat beter. Enige lichtpuntje is die stagaire (en de zus van...), wat een held, en die hand, had hij zelf dus opgekocht/heling!

@Pascal, tja, dat je de acteur kent uit een comedy serie is wel naar ja, ik kon hem niet en vond het dus ook echt het beste seizoen, maar moet er niet aan denken dat volgend seizoen de serial killer wordt gespeeld door iemand als Charly Cheen oid die ik wel ken, lijkt me inderdaad dat dat een groot deel van de spanning weghaalt.

Laatst bewerkt: 29 nov 2011
  19. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige seizoen was met Lumen he, niet trinity :p Vorig seizoen was ook niet waard om te onthouden. Vond zelf het seizoen met Trinity een van de beste, ondanks de rol van hem in 3rd rock in the sun. Als je malcolm in the middle kijkt, en daarna Breaking Bad is het even wennen, maar daarna is het gewoon briljant. Ben benieuwd wat ze dit seizoen als knaller gaan hebben, een eenvoudige kill van de badguy is natuurlijk niet voldoende. Ik denk dat die stagair zo dicht mogelijk bij Dexter gaat proberen te komen en uiteindelijk de Ice Truck Killer na gaat doen o.i.d. als inleiding voor het volgende seizoen.

20. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina