[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Vind het niet leuk dat nu de hammerburst sterker is dat iedereen ermee rond loopt en ik er geen voordeel meer kan uit halen :+

2. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Het was juist leuker om zelf te moeten kijken waar de ring naartoe ging, nu weet je 10 sec van te voren al waar iedereen heen moet en gaat.

Het is zo van: "Kijk jongens, hier moeten jullie zometeen naartoe!" Daar moet je zelf achterkomen en de chaos die daarop volgt is juist één van de leukste kanten van King of The Hill imo. Het is nu nog minder nadenken, als dat al mogelijk was bij Gears. Misschien kunnen ze bij de volgende update ook wel het pad uitstippelen wat op dat moment het beste te bewandelen is, zoals die indicator bij Forza Motorsport.

Laatst bewerkt: 27 nov 2011
  3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zijn die Cluckshots er nog?

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    zelf achterkomen? die shit had een vast patroon. dat was dom want niet iedereen speelt koth hele dag. ze moesten gewoon die shit random maken

5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet zozeer dat het met die update te maken heeft, maar meer gewoon dat de meeste casuals het spel alweer verlaten hebben. Zo zie ik bijv. ook minder Sawed-Offs.

Ik speel nauwelijks KotH dus ik heb er geen mening over. :9

Ja als het goed is wel, morgen niet meer want dan eindigt het event.

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    en een stuk betere spelers!

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat valt echt wel mee hoor. Als zelfs ik kan meekomen, dan valt het allemaal wel mee. Ik had het in het begin juist moeilijker dan tegenwoordig.

Ik snap het probleem overigens niet m.b.t. sawed-off. Het is een wapen in de game, deal with it. Al die gasten die zichzelf zo geweldig vinden gaan janken omdat ze kapot worden geknald door iemand met een Sawed-off en dan die persoon een noob noemen. Dat is pas zielig, get a fucking life denk ik dan.

Dan is dit wapen weer te sterk, dan dat wapen weer. Altijd zeiken als ze gekilled worden. Strebertjes.

Overigens speel ik nimmer met de Sawed off, maar het boeit me niks met welk wapen ik wordt gekilled.

8. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ben jij gewoon beter geworden? Je mag aannemen dat, over het algemeen, hoe meer je speelt, hoe beter je wordt, toch?

Ik zie je punt niet echt, de Sawed-Off is een wapen voor casuals. Punt?

Dat Sawed-Off geklaag is ook grotendeels afgelopen heb ik het idee, dat daar een overvloed aan was in het begin was omdat vóór de fix het wapen gewoon veel te ver gibte, EPIC heeft zelf toegegeven dat dat nooit hun bedoeling was. Af en toe als ik eens niet op servers speelde merkte je dat wel weer, maar nu ze alle 'serverside changes' ook in de Title Update hebben gestopt zou je zelfs op P2P hier geen last meer van moeten hebben, tenzij je erg lagt natuurlijk.

Het probleem met de Sawed-Off was vooral dat het saaie gameplay promoot, campen, minder/geen Gnasher duels. Bovendien kon je er vrij makkelijk mee domineren, zonder al te veel moeite te doen. Maar zoals ik al zei, deze problemen zijn nu wel grotendeels verholpen, zowel door de fix als een verandering in mentaliteit bij de meeste spelers.

Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik kom alleen maar mensen tegen met k/ds en 2-4.. en win losses van dubbele cijfers.

en de sawed-off promoot idd gewoon kut gameplay, wachten om hoekjes om iemand te knallen en vervolgens zelf dood te gaan erna

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik zag ook wel dat de Sawed off vaak werd gebruikt door mensen die met de gnasher niet veel konden uitrichten. Ik gebruik het wapen nooit, ik vind het een butt wapen en kan er niet mee overweg. Ja, je killed er gemakkelijk mee, maar omdat je drie kwartier aan het herladen bent, ga je er zelf ook vaak aan.

Ik heb een probleem met het gejank van stoere mannekes die een probleem hebben met casualspelers en denken dat ze geweldig zijn. Dat gejank altijd als je iemand killed met een k/d ratio van 2.7. Je bent gelijk een noob. Je wordt een noob genoemd omdat je iemand met een granaat killed, omdat je iemand doormidden zaagt, omdat je met de lancer iemand vanuit cover kapot knalt, omdat je een boomer gebruikt, omdat je ........... Fuck dat gelul. Alsof de "pro" spelers bepalen welk wapen wel gebruikt mag worden en welke niet. Ik ben casual, ik gebruik elk wapen die er in het spel zit als ik het lekker vind spelen.

Als ik om een hoekje wacht met de gnasher en jij komt aanlopen en je hebt me niet gezien, dan ben je net zo dood als dat ik sta te wachten met een sawed off. Dus dat punt begrijp ik niet zo heel goed.

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    verschil is dat niemand om een hoekje wacht met een gnasher.., ja als ambush ofzo, maar niet als main strategy

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik wel:thumbs: Ik ben nu eenmaal lekker casual.

Na je edit, nee, niet als main strategy. Mijn hele punt is dat ik gewoon walg van gasten die zichzelf da bomb vinden en de hele tijd zitten te janken als ze door een casualspeler als ik (ik heb net 0.8 K/D ofzo, dus ik val daaronder) worden gekilled. Want met een granaat is noob, met de lancer mag niet, boomer mag niet enz.enz. Alleen met de gnasher mag het blijkbaar.

Het ontneemt me mijn plezier gewoon vaak, ik speel zoals ik dat zelf wil. Een ander bepaalt het niet voor mij. Ik vind het jammer dat de matchmakiing vooral kijkt naar je level en niet naar je K/D ratio ofzo. Want als je veel speelt ga je omhoog in rank en ik heb niks te zoeken in potjes met gasten met een K/D van 3.8. Want als je een strategy tegen ze hebt dan is dat ook weer noob en gaan ze schelden.

13. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt erop dat wij het over verschillende definities van casual hebben. Of je K/D ratio nou 0,5 or 3,1 is, dat betekent voor mij niet meteen dat iemand wel of niet casual is.

Ik zag dit op wikipedia staan en dit komt beter overeen met mijn definitie van casuals:
    Met casuals in Gears 3 bedoel ik vooral de mensen die het spel rond release kochten omdat het dan 'the thing' is, waarop ze het spel later droppen/inruilen en weer verdergaan met de volgende populaire game, in dit geval vooral CoD: MW3. Mensen die geen zin hebben om zich echt te verdiepen in de game en bijv. dus liever in een hoekje gaan zitten wachten met de Sawed-Off dan leren te wallbouncen en hoe je een Gnasher duel kunt winnen. Ze zijn dan vaak niet geïnteresseerd in het leren beter te worden in een game, maar willen liever 'out of the box' al goed zijn.

Als jij trouw blijft aan Gears 3 en het online blijft spelen, ook al is je K/D ratio beneden de 1, dan vind ik dat niet bepaald casual, tenzij je bijv. altijd dezelfde tactiek gebruikt die geen skill/oefening vereist zoals achter hoekjes staan en wachten tot er iemand langs loopt, en daarmee dus na verloop van tijd op hetzelfde (skill)level zit eigenlijk als wanneer je met de game begon.

En je kunt scheldende spelers altijd muten natuurlijk. :)

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Echt he, bij dit spel wordt op zoveel gebitched. Alles is noob idd, en owee als je een active reload met Sniper bijvoorbeeld hebt. :eek:
    Het beste ga je gewoon dood, de rest is toch noob/slecht...

15. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat was mij nog niet echt opgevallen. Ik speel ook niet met HS als ik niet met bekende speel. Maar waarom nou weer geen active reload? Het is toch niet voor niks in het spel gestopt??? Bepalen die geeks dan ineens hoe je het spel moet gaan spelen.

Nou ik beschouw mezelf als een Casual maar speel wel graag (heb alleen weinig tijd ivm een eigen zaak etc.) en ik word nogal moe van die mannetjes die alleen maar over K/D ratio's en N00b's kunnen lullen op allerlei fora. Ik heb de campaign nog niet eens uit, ben pas level 28 en heb een kd van 0.8-0.9 maar ik geniet ik nog met volle teugen van GOW en is dit nog steeds één van mijn toppers!

16. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    edit nevermind. :)

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Kom eens online man :+ Ik zie je nooit.

18. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook niet zo veel tijd. Maar ben bijna elke dag wel ff online, maar meestal pas na 10 uur s'avonds. Als we tegelijk online zijn zal ik je zeker inviten of joinen. Coöp lijkt me ook wel leuk trouwens.

19. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Maarja niemand hier op xboxworld is een echte pro toch. we zijn allemaal casual gamers. Sommige zijn beter dan anderen maar we blijven allemaal casual.

20. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Ik denk toch wel dat je UpInSmoke en gerowniko waarschijnlijk niet in het andere team wilt zien :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina