[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

1. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Nee je krijgt alleen xp als je aan events meedoet op operations.

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thx.

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Fijn. Ik maar denken dat je één klasse kon aanmaken na je Prestige en die dan behield. Niet dus. Je mag EEN ITEM meenemen ... dom.

4. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is hier nou echt al tig keer gevraagd en uitlegt.
    Zo ik ben ook al weer de 2e prestige ingegaan net. ging een stuk sneller dan de eerste, daar deed ik 24u over waarvan 6 uur double exp en nu sta ik op 1d 18u.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het valt mij inderdaad ook op dat elke prestige sneller gaat. Over de eerste deed ik iets van 26 uur, de 2de rond de 24 en nu ben ik na 9 uur alweer level 54 zonder double xp dus dat zou betekenen dat ik er dit keer maar iets van 21 uur over doe. Met Cod 4 en MW2 deed ik ook alleen TDM en daar deed ik er toch altijd wel wat langer over, terwijl ik toen ook nog wel voor de challenges ging door steeds verschillende wapens te gebruiken.

6. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik was op 22,5 uur geprestiged, en heb nu 1 dag en 3 uur gespeeld en lvl 48. Dus bij mij gaat het ook sneller. 4,5 uur over 48 lvls met 1x double xp.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Er zijn mensen die buiten dit forum nog een sociaal leven hebben hé? :+

Ben zojuist m'n eerste Prestige in gegaan ... ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik de 2e ben.

8. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Het beste is om tot level 55 ongeveer geen double exp te doen, en dan pas je token voor double exp te gebruiken vanaf level 55, en dan search and destroy spelen! je bent zo prestige!

9. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik vind S&D echt geen leuke gametype, speel bijna alleen maar domination. Soms ook nog wel eens kill confirmed maar daar blijft het dan wel een beetje bij :+

10. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Jaa S&D kan kut zijn, maar als je goed gaat met je double exp! is het geweldig!

11. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat lijken mij ook de vetste gametypes!

12. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Demolition is ook geweldig!

13. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Tijdje niet gespeeld, al iets gedaan aan de lag compensation?

14. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nog nooit last van gehad.. Weet niet eens wat ermee bedoelt wordt, wat is het eigenlijk

15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Normaal gesproken ben je in de multiplayer in het voordeel als je een snelle internetverbinding hebt, je bent dan toch net even die maar miliseconden sneller. De makers van MW3 vonden dat niet eerlijk en heb die "lag" die mensen met een slechtere verbinding hebben gecompenseerd. Vraag me niet hoe, maar dit zorgt ervoor dat zij jou juist eerder zien dan andersom. Ik weet niet precies hoe sterk dit is, maar het lijkt erop dat de compensation soms buiten proporties is en je het beste een slechte verbinding kan hebben om goed in multiplayer te spelen. Het schijnt zich te uiten in de killcam, waar de tegenstander jou al veel eerder ziet en beschiet dan andersom, terwijl je tijdens het spel meteen bent gaan schieten toen je hem zag. Het lijkt dus alsof je bij een 1-1 vuurgevecht al dood bent voor je zelf bent begonnen met schieten, maar dan zonder dat het aan je eigen gamevaardigheden ligt.

Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  16. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt als een slechte smoes om 1v1 te verliezen. Ik ben nagenoeg altijd host en heb nooit problemen met connectie

17. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Jahoor, ontzettend veel mensen hebben er last van en dan is het een smoes, wat een onzin zeg. En je zegt dat je geen connectieproblemen hebt, dat is dus juist het probleem. Daarnaast is de lag compensation trouwens gewoon een feit hoor, dus ga ergens anders stoer lopen doen.

18. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Jij zegt zelf dat mensen met een goede verbinding er last van zouden moeten hebben. Ik heb een goede verbinding en heb er geen last van.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    client side lag compensation is geen smoesje. Het is jammer genoeg het alternatief wat IW bedacht heeft voor fatsoenlijke matchmaking.

Snap niet waarom dit nu ineens nodig zou zijn, netcode van BO was toch prima?

Al kon je daar als host ook nog wel voordeel halen door de juiste poorten af te knijpen maar dat geld voor elk p2p spel

20. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had het niet als smoesje af moeten doen maar ik wil wel duidelijk maken dat het niet bij iedereen het geval is

Deel Deze Pagina