Zitten er nog belangrijke redeem codes bij deze game? Zag hem ergens 2e hands staan voor 13 euro maar weet niet of ik dan iets belangrijks mis?
Je kan hem gewoon nieuw halen bij bijvoorbeeld the hut of zavi voor 13 euro. Als je niet uit het buitenland wilt halen kan ook bij Castle Games vor 20 Euro.
Vind dat wel meevallen hoor. Misschien moet je hem op de hoogste stand zetten en voor en boss battle al je ammo al opmaken. Het dus alleen doen met de ammo uit de kamer waar de boss dan is.
Geloof 1 code voor een extra missie ofzo. (explosive mission pack) geen idee wat dat precies waard is..
Geloof het niet, mogelijk krijg je bij een nieuw exemplaar de pre-order bonussen, die ook op Xbox Live Marketplace verkrijgbaar is voor 320 Microsoft Points. Maar, koop de game nieuw en steun de developers!
Alle versies hebben een DLC code. In Nederland is geloof ik niet echt een standaard versie. De meest standaard versie is de Benelux edition en die heeft o.a. wat wapens en explosives die je in de game nog moet vrijspelen of vinden of kopen. O.a. een sniper rifle die wel vet is en een nasty shotgun met weinig ammo cappaciteit.
Geen vrienden met paypal die hem voor je willen bestellen? Iedereen heeft tegenwoordig toch paypal? Zelfs mensen die geen cc willen hebben geen reden om niet even 5 minuten tijd te nemen om een paypal account aan te maken. Dat is wel het toppunt van luiheid
Dat komt omdat ik wat negatieve verhalen had gehoord over het koppelen van je rekening aan Paypal, en dat heeft nu ook geen nut meer want ik krijg in januari een cc van ABN
Pfff, wat een toeval hee, castlegames post net een bericht op twitter dat ze 10 kortingscodes weggeven, die van 25,- was helaas al weg, maar die van 10 euro korting nog niet, dus heb snel Deus Ex gekocht voor 9,99 nieuw haha!
Begonnen met de game en ik vind hem leuk . Normaal gezien niet echt mijn soort spel, ben niet zo voor tps maar deze is toch anders door dat stealth gedoe enz. Volgens mij levert stealth alleen maar voordelen op hé? Meer xp vb. Alleen van dat hacken snap ik nog geen hol .