[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Is die er inmiddels van het weekend vanwege sport ook weinig kunne doen .... even wat serie bekijken en dan duik ik weer mijn Skyrim wereld in.

    Ik hoop dat die update er dan al is.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn, Labyrinthian, wat een locatie! awesome _O_
     
  3. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    So true :lol: Ze lopen je gewoon voorbij wanneer je sneak een beetje hoog is.
     
  4. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Van Bethblog. De dingen waar ik het meeste gezeur van heb gehoord heb ik even dik gemaakt. Woensdag komt dus de update voor de 360;)
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die dungeons zijn echt zo'n verbetering ten opzichte van Oblivion. Stuk voor stuk prachtig en enorm sfeervol. Echt top.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Kwamen er serieus dode gasten op de bruiloft? Over sfeerdomper gesproken!! geweldig altijd die glitches!!
     
  7. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Fuuu, niks over een indeling van chests dus? :'-(
    Het is zo'n kutgedoe om rotzooi te vinden nu... :mad:
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ah, kut dus het patcht nog niet al die bugged quests. Ik wil verder met de Thieves Guild. :mad:
     
  9. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik heb nu echt een sh*tload aan ingredients. Volgens mij heb ik ze allemaal en veel. Wat is nou een goede manier om Alchemy te trainen? Gewoon random 3 ingredienten steeds bij elkaar doen, of één specifieke potion maken?


    Waar zit je vast dan?
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Kan geen quests meer aannemen, en savegames zijn ondertussen echt te ver terug.

    Thief Guild Quest Bug : After completing the "Loud and Clear" quest, the next quest, "Dampened Spirits" is not added to your Quest Log. It also no longer lets you talk to Brynjolf or Maven for more information (360/PS3/PC)
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    inderdaad. Ik geniet er echt van. Nu ook wee in zon mega grote dungeon. Prachtig gewoon...

    Hmmmm, dat is wel k#t! Geen workaround?
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb op verschillende sites gelezen over die thieves guild bugs, mooi kut dat. Denk dat ik nog even wacht met die questline dan.

    Niks over een fix voor vastlopers, waarvan ik zelfnog geen last heb maar genoeg vrienden van mij wel.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    juist niet :p je kan beter snel daar aan beginnen, aangezien het dan niet voor schijnt te komen (oftewel nog niet veel dingen doen in die regio)
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ingredienten eten, en daarna zoveel mogelijk combo potions maken, dus bijv een potion met 2 ingredients, en dan van die 2 ingredients een andere eigenschap vinden die je ook kunt maken, daarmee schieten de prijzen van potions omhoog.
    De alchemist in whiterun kan jou heel hoog trainen, dus pots maken, verkopen tot ze geen geld meer heeft, dan trainen zodat ze weer geld heeft, pots verkopen enz enz
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ooooh op die fiets. Ik dacht, ik wacht gewoon tot er een fix voor die bug komt dan, zeg maar :D. Ik kijk wel even wat ik dan doe, geen idee waar ik hun uberhaupt kan vinden ook, waar is het? :)


    Vraagje over draken trouwens, kan een spoiler zijn dus here goes.....


    Zijn er al mensen draken tegengekomen die je niks doen? Ik bedoel niet de glitch, die de patch dus fixt maar gewoon echt draken die je met rust laten? Want die zouden er ook zijn, vriendelijke draken eigenlijk dus.
     
  16. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Damn, ik wil een huis. Ben de hele tijd over-encumbered omdat ik met die dragon bones en scales rondloop. Maar wil die ook niet wegdoen omdat ik ze later misschien nodig heb om dragon armor te maken:9

    Nu dus zo snel mogelijk 5000 gold bij elkaar zien te verzamelen. Iemand tips?
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Lol, ik heb m'n housslaaf in mijn huis in Riften vermoord, en ze viel PERFECT met d'r hoofd boven een ketel. Nu allemaal empty wine en skooma bottles om haar heen geplant. Ziet er echt hilarisch uit. :)

    Dat krijg je als je m'n skooma steelt, bitch. ^^

    Ik had echt binnen een paar uur gamen al genoeg geld. Gewoon alle nutteloze troep verkopen. 5000 heb je zo bij elkaar. En als je echt rijk wil worden: alchemy (ik kan het niet vaak zeggen, deze skill is een GOUDMIJN). Ik maak nu potions van 1000 p.s. Maar mijn alchemy skill is dan ook 100. Als je gewoon elk ingredient pak die je maar kan vinden dan ben je er snel.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ga eens naar Riften. Begin kan je maken door een unusual gem ergens vandaan te jatten. Hint: de jarl van whiterun heeft er 1
     
  19. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan je trouwens met die unusual gems? Heb er iets van 8 ofso
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb nog helemaal niks aan alchemy gedaan, maar eens even uitzoeken hoe dat werkt. Thanks.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina