Goedeavond heren; Mijn Elite heeft sinds vandaag een beetje kuren. Aangezien ik niet zo 1,2,3 weet wat ik moet doen, dacht ik ... laat ik het hier maar neer knallen Sinds vandaag leest hij sommige DVD's niet. Niet één game, maar meerdere. Assassins Creed : Revelations niet, COD:MW3 niet, COD4 niet, Black Ops niet en zo nog een paar. Het rare is, dat ik het een paar keer probeer en hij het dan wel weer doet. Zonder problemen. Echter, als ik van games wissel dan heeft hij kuren. Nu heb ik jammer genoeg geen garantie meer op dit model. Heb de Elite al sinds Oktober 2008 in huis staan ... Dus de garantie is net verlopen. Wat KAN ik nog doen? Microsoft bellen en hem opsturen? Zelf sleutelen of een nieuwe SLIM kopen?
Ik doe zelf aan IT, dus ik heb er redelijk wat verstand van. Probleem is dat ik heel wisselvallige berichten lees. Zo zou de power-output verschillen van het origineel en kan je een BAN verwachten. Ach, ik zie het wel. Denk dan toch dat ik voor een S ga ja. Zijn er overigens meer mensen die hier last van hebben?
Ik had er last van maar heb toen met zo'n bussie lucht in de tray zitten blazen en sindsdien loopt die weer als een tiet.
Perslucht? Heb ik al eens geprobeerd. Heb de Elite al 2x naar Microsoft opgestuurd. 1 keer voor een HDD crash en de andere keer was hij echt kapot Vond hem sinds de laatste reparatie ineens een "vaag" geluid maken ... de disc-tray dan.
Hmm, voltage verschillen is de grootste onzin. Je kan prima je laser of zelfs je drive vervangen, als je maar exact hetzelfde model pakt. Dat gaat alleen verder dan waar ik je op xbw mee kan helpen ben ik bang.
Zit het in de lucht ofzo? Ik hoor er meer over de laatste tijd en die van mij leest sinds kort ook bijna geen games meer en als ik de console opstart als er nog een disc geladen is, geeft die aan dat er geen disc geladen is. Vaak gaat ook gewoon de tray uit het niets open en blijft dat lampje knipperen. Sinds ze dat nieuwe disc-formaat hebben, zijn de problemen bij mij begonnen. Perslucht helpt bij mij ook niet helaas. Moet ik nu echt voor de 5e keer een Xbox kopen...
Het is bij mij ECHT iets van de afgelopen tijd. Merk dat sinds die nieuwe disc-format dus is gekomen ik die problemen ook heb. Vreemde is wel, ik heb het soms niet ... en dan echt 3 dagen achter elkaar. Als ze eenmaal zijn opgestart dan doet hij het prima ... maar het is wel klote. Vooral nu ik lees dat het "niet opstarten" je DISC ook kan beschadigen. Voel me eigen hier wel bedreigd. 3 moderators ...
Als het sinds het nieuwe formaat is kan je alsnog proberen de support te bellen. In principe geven ze nieuwe consoles aan mensen waarvan de oude console de games niet meer lezen als duidelijk is dat het door het nieuwe formaat komt. Weet alleen niet of je daarvoor garantie moet hebben..
Voor de 250GB Kinect model gegaan. Chique kastje hoor! Nu nog kijken hoe ik de data van mijn Elite naar de 360S over zet...