[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 jun 2011.

  1. Svelterbike6

    Svelterbike6 Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
  2. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Dus de verhaal lijn loopt door? Das wel mooi, dan ga ik even opzoek naar deel 1. Bedankt voor je reactie :)

    @Svelterbike6: Zeg dan niets |:-
     
  3. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    1 Kan je heel goedkoop kopen, en tegen de tijd dat je hem hebt uitgespeeld is deel 2 weer wat goedkoper. Deel 1 is ook vet hoor _O_
     
  4. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Moest in het begin wel even wennen. Ik vind Batman vrij groot in beeld en had soms even moeite daarmee. Maar als je eenmaal bezig bent went het wel snel en speelt het erg vet :thumbs:
     
  5. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Die game is toch 18+??


    Zou eerst met AA beginnen en daarna met AC :)
     
  6. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben aan het twijfelen tussen;
    -Saints Row 3
    - Forza motorsport 4

    Forza 4 lijkt me een toffe game, maar ik denk dat ik er snel op uitgekeken ben..
    Saints Row lijkt me ook een leuke game, maar ik weet niet of het geld het waard is..
     
  7. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb niet zo veel ervaring met dat soort games, maar het zou heel goed kunnen dat er demo's van zijn. Anders kan je ook even voor een prikje Forza 2 en Saints Row 1 kopen, en dan kijken welke je het tofste vind.
    Volgens mij (weet het dus niet zeker) is GTA-IV wat serieuzer qua autorijden dan Saints Row, dus misschien wil je daar ook nog even naar kijken :)
     
  8. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Van Forza 4 is een playable demo, van Saints Row 3 is wel een demo maar dan kun je enkel een figuur creeren. Toevallig vandaag gedownload en aan die demo heb je niets :{
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2011
  9. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben eigenlijk opzoek naar een nieuwe RPG :)

    Liefst zoiets als Tales of Vesperia of Magna Carta 2 (grote werelden, meerdere characters die je kan besturen). Graphics zijn niet van belang. Het verhaal en de diepgang in het spel juist wel.
     
  10. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Star Ocean 4
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Of Lost oddyssee.

    Of als je ook wel eens een real time westerse RPG wilt proberen, Skyrim!
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlesystem is wel tof maar ik vind het verhaal, met uitzondering op deel 2, altijd zo slecht in Star Ocean.

    Zelf zou ik Resonance of Fate aanraden.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hmm ik ben eigenlijk ook wel happig op een jrpg na FFXIII en LO heb ik al :)

    Magna Carta 2, Resonance of Fate, Tales of Vesperia, SO4 of....?

    edit: de graphics van ES trok ik maar matig, Tales heeft dat ook toch? (cell shaded)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Klopt, en daarnaast is Tales lastig om aan te komen > Resonance of fate schijnt wel okay te zijn en die ligt her en der nog wel in de budgetbak
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    RoF vond ik wel pittig, niet heel ver meegekomen omdat het me ging vervelen.

    Heb ook wel zin in iets tofs uit die categorie, misschien Valkyria Chronicles maar weer eens aanschaffen, was daar toch niet heel ver mee. Even uitzoeken hoe dat zit met die dlc, geloof dat daar best veel dlc bij zat.

    MEt ps3 kun je toch gewoon in de UK store kopen en dan spelen op je NL account?
     
  16. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de DLC voor Valkyria Chronicles niet heel noemenswaardig, korte nieuwe missies op bestaande mappen en hard mode.
     
  17. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Mass Effect 1 of 2?

    Mass Effect 1 schijnt meer RPG te hebben (wat ik graag wil). Maar heeft ME1 veel bugs/ergernissen die in 2 zijn opgelost, of valt dat wel mee?
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    ME1 heeft geen bugs of dergelijke, gewoon daar aan beginnen. Ook beter voor het verhaal, daarna meteen door met ME2! :cool:
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De prijs ligt laag genoeg om beide te kopen. Doen! Beide must haves, en deel 1 vind ik toch vrij essentieel voor deel 2.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    valt mee. Gewoon niet alle sidemissions doen en installeren! ME1 is het spel wat daar zo ongeveer het meeste voordeel mee heeft.

    Ik vond beide games echt de moeite waard echter deel 1 wel essentieel voor deeltje 2
     

Deel Deze Pagina