Nog een handige tip voor mensen die op hun gemak alle boeken uit skyrim willen lezen: http://capane.us/2011/11/24/dovahkiin-gutenberg/ Ideaal voor de lange busreizen ofzo Voor de mensen met een iphone/ipad: de 2e (EPUB) link in Safari openen, dan vraagt ie automatsich of je het in ibooks wilt openen, net geprobeerd en het werkt perfect!
Als ik de link via Safari open vraagt hij mij niks. Handmatig gaat hij via teksteditor en zie ik niks?
Klopt, maar wanneer je de link kopieert, en in een nieuw safari window opent vraagt hij (bij mij tenminste) waarmee je het bestand wilt openen.
Als ik de link kopieer in een nieuw scherm opent die automatisch in downloads. En vervolgens moet ik zelf gaan kiezen waarmee ik hem wil openen. @Delphiki: No idea
Miss stomme vraag maar kan je meerdere characters opslaan in Skyrim? Vorige keer had ik een level 6 wood elf, startte ik opnieuw, savede ik en was mijn level 6 weg. Nu ben ik inmiddels level 16 maar als ik een keer bijv. Nord warrior aan zou maken zou dan mijn level 16 wood elf weer weg zijn?
Oke thanks, wellicht dat ik hem dan niet goed op had geslagen. Of miss omdat ik dezelfde naam gebruikte voor 2 verschillende chars?
Ik denk dat je dan per ongeluk je oude save overschreven hebt. Je kunt in ieder geval zoveel saves en characters aanmaken als je wilt.
Bedankt! Is een hele geruststelling als ik ooit mijn pijl en boog een x aantal uurtjes wil inruilen voor 2-handed hak-geweld
Nee, maar ik hoef geen 2H te gebruiken eigenlijk Maar ik ga me echt niet druk maken als ik op een gegeven moment lekker veel Conjuration wil ga trainen hoor. In Oblivion werd je character daar slechter van, in Skyrim maakt dat niet heel veel uit. Alleen qua perks eigenlijk. Dus ik doe gewoon lekker waar ik zin in heb.
Ik ook, ik deel alleen aan de skills waar ik niet van overtuigd ben dat ik ze echt vaak ga gebruiken geen perks uit
Ahhh, ik bedoelde op je iphone/ipad openen, weenie wat je moet doen als je hem gewoon in windows ofzo opent, sorry
Als ik het via mijn iPhone doe krijg ik de melding 'Downloaden mislukt. Safari kan dit bestand niet downloaden'
Met IOS 5? Als ik deze link open in iphone http://capane.us/downloads/Books-of-Skyrim.epub krijg ik dit scherm te zien als ik het dan open met ibooks ziet het er zo uit
Vreemd, heb iOS 5 en voer dezelfde link als jij hierboven hebt neergezet, maar krijg dezelfde melding als eerst.