hallo iedereen, ik ben van plan om volgende week een xbox 360 te gaan kopen. Beneden mag ik deze niet op de tv aansluiten. Dus ben ik aan het zoeken naar een geschikt computerscherm om daar op te gamen. Bij het zoeken leek dit scherm mij erg goed: http://computer-software.marktplaat...yoSgLzBP39iQ/QhgS93u8/UcRkag==&fta_ind=1&df=1 Is dit echt een goed scherm om op te gamen of toch niet. Er staat bij dat het scherm een hdmi ingang heeft, betekend dat dat ik met een hdmi kabel mijn xbox daar gewoon op aan kan sluiten en dat ik dan goed beeld heb? alvast bedankt p.s Je hoeft toch geen hele computer erbij te hebben om op een computerbeeldscherm te gamen?
De TV's / beeldschermen van tegenwoordig bevatten zowat allemaal een HDMI ingang. Hier kan je dus BIJNA elk apparaat aansluiten wat ook een HDMI uitgang / ingang heeft. Het werkt in principe ook overal op. Het merk van jou genoemde scherm ken ik niet. Zelf ben ik voorstander van Samsung. Let wel, deze schermen hoeven helemaal niet zo duur te zijn.
ooh oke, dan zal ik nog eens naar een samsung scherm zoeken. De specificaties van het door mij genoemde scherm zouden wel goed moeten zijn of niet? (ik heb daar zelf helemaal geen verstand van)
Je kan ook kiezen voor een LG monitor Heb zelf namelijk een LF W2343T en gamen gaat perfect. Voor meer vragen en informatie kan je terecht in de volgende thread. Computer Monitor Thread [Deel 5]