[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb PES ook al zeker een weekje nu niet aangeraakt :eek: Vond die potjes met jou wel leuk, erg competitief en mooie doelpunten :cool:
     
  2. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat was juist tof! Heb daarna 2 daagjes de ML proberen te spelen, maar het kon me niet meer zo aangrijpen als vroeger.. Maar de online potjes waren echt geniaal, binnenkort ook weer eens doen tegen je! :p
     
  3. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Is goed :thumbs: Zit laatste tijd wel minder op me Xbox, beetje druk! =( Maar ben vanavond na 10'en nog wel even online en anders maar hopen dat we elkaar treffen.

    Vond die partijtjes met Eredivisie subtop trouwens erg leuk :cool:
     
  4. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm werken de option files nu wel met die updates van Konami? Want daar was in het begin toch gezeik mee?
     
  5. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    ik moet zeggen dat ik het spel ook veel leuker nu vindt met de online competities die je onderling voert. Eergisteren nog een korte funleague op de pesholland community gespeeld...

    Ik ben steeds nipt afgemaakt met Udinese tegen Tottenham, Besiktas en Paris Saint Germain... en dan toch nog een voldaan gevoel hebben over de wedstrijden omdat het gewoon weer spannend was.

    daar is PES voor gemaakt...
     
  6. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2

    Is er eigenlijk nog steeds plek bij pesholland.nl? Of moet ik dan een hele tijd wachten voordat ik mee kan doen :p?

    Ziet er wel tof uit allemaal
     
  7. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Je bent er goed op tijd bij, vrijdagavond 20 uur begint de nieuwe periode en duurt tot 9 december.

    Meld je eerst aan voor de Xbox deelname in het forum(zie handtekening) en daarna ook in het topic voor de divisie 2 (kwalificatieleague) op deze link en zeg met welk team je gaat spelen:
    http://forum.pesholland.nl/showthread.php?t=169
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2011
  8. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Potje?!!!!
     
  9. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Pffff... gisteren in de pesholland competitie nipt verloren met Udinese.

    heeft iemand zin in potjes?

    need to improve my game!
     
  10. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis tijd om een simpel Xbw toernooitje te houden. Geeft dit topic wellicht weer wat impuls ;)!
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    We zitten op Digitaalgras midden in een toernooi :)
    We zitten in de kwart-finale.

    Wil trouwens Tuur '79 zijn wedstrijd even spelen? Tot en met woensdag de tijd!
     
  12. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    :thumbs:
     
  13. MurdaMert

    MurdaMert The Economist

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    boys vraagje, je kon(of kan op PS2 dan) de plek van de speler editen bij je opstelling. Ik heb deze functie niet kunnen vinden by de xbxo360 versie? Kan het zijn dat ie erniet meer is? dus je kon dan op het rondje van de speler klikken en hem verplaatsen naar eigelijk overal. :)
     
  14. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo ver ik weet kan dit nog gewoon, tenminste als ik op een speler klik kan ik hem gewoon naar de plek slepen waar ik hem wil. Het kan zijn dat het ook ergens in je instellingen ligt, je moet, volgens mij, handmatig selecteren voordat je een opstelling aanpast. Heb PES al een tijdje niet meer gespeeld dus weet niet alles meer uit me hoofd, maar ik weet 100% zeker dat het mogelijk is! :D
     
  15. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd je bent er al lang niet, we moeten weer die vette potjes spelen met jou.
     
  16. MurdaMert

    MurdaMert The Economist

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm yane kan gewoon ook op Ps3/xbox360? want ik verplaatste altijd maar ze hadden zo'n standaard plek altijd.Mss meer met instellingen spelen?
     
  17. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Voordat je een opstelling kan bekijken krijg je toch een schermpje met drie opties, iets van 'Over laten aan coach', nog eentje en dan handmatig volgens mij. Daarna krijg je de vraag of je dit voortaan wilt zien, dan klik je ja of nee. Het kan zijn dat ie bij jou nog op automatisch staat, dan moet je die instellingen ergens veranderen. Normaal gesproken moet je gewoon als je op een bolletje (speler) klikt dat je hem dan naar iedere willekeurige plek op het valt kan slepen, je kan dus ook gewoon 10 spelers plus keeper voor het doel zetten zoals in de oude PES.

    Als ik binnekort PES ga spelen zal ik even voor je kijken en kijk ik even of ik die instellingen ergens kan zien, als je het zelf nog niet hebt uitgevogeld natuurlijk :cool: Maar het kan zeker op de Xbox.
     
  18. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja je merkt hier wel dat de nieuwe Modern Warfare uit is... Ik heb al een paar mensen uit de PESholland.nl competitie moeten verwijderen hierdoor. :)

    2 mensen die geen echte Pesfans zijn...

    Maar goed, Homerus, ik wil graag eens de krachten meten :)
     
  19. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0

    Vind je het gek dat mensen Mw3 spelen ipv pes?
    Ik begon net aan een competitie met 592 punten heb me in die competitie opgewerkt tot 606 punten.
    Volgende en 3e wedstrijd was tegen een speler met 627 punten (voorgaande 2 potjes gewonnen).
    Ik stond 1-0 voor in de eerste helft. 2e helft maakte hij 1-1 en in de 85 minuut ik 1-2 op voorsporong. Oppeens deze wedstrijd word gestaakt bla bla bla. Ik dacht al gelijk niet weer he. En ja hoor hij had de volle punten en ik mocht op de blaren zitten. En mijn verbinding is supergoed. Dit kut gecheat hangt me de keel uit. Goodbye pess ik ga nu ook lekker schieten.

    Dit is toch egt niet leuk meer. Kan iemand dit op een site doorgeven?
    Pes luistert toch zo goed naar feedback van klanten.
    Ik vind dit een onwijs goed deel van pes. Maja op de een of andere manier vind men een manier op pes te verkrachten. wat een teringlijers.
     
  20. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Nahjah pesfan.. bij mij is het steeds dat ik bij mezelf denk; kom gooi die xbox aan en even een paar potjes spelen.. Maar het probleem is dat Football Manager zó extreem verslavender is :mad:. Vooral als je dat spel met 1 of meerdere mensen speelt :p..
     

Deel Deze Pagina