[XOne] Resident Evil 5 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 24 jun 2009.

1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super gewoon moest dit waar zijn !

2. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg vandaag shadows of the damned binnen van de maker van re4. Is kijken wat dat is :)

Enne elke third person survival horror fan moet gewoon dead space in huis hebben.

3. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Same :) RE 1 en met name deel 2 waren voor mij de allebeste delen in de RE reeks. Toen eenmaal deel 4 uitkwam heb ik het spel links laten liggen. Ik heb het wel even gespeeld maar het spel greep mij totaal niet vast. Ik vond het sfeerloos en het ouderwetse RE gevoel kreeg ik niet.

Ik kijk daarom uit naar maart 2012 waarin ze een nieuwe RE uitbrengen, dit weer in Racoon City, met Leon en Clair. En hopelijk zit daar weer het ouderwetse RE gevoel in wat ik tot nu toe mis in de laatste delen.

4. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Code veronica(DC) en Resident evil 4.

Mooi die vond ik echt het tofst van de serie, maar 1 en 2 waren ook topp.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Operation Raccoon City is meer een 3rd person shooter. Het speelt zich af ten tijde van RE 2, dus het spel met Leon Kennedy en Claire Redfield. Maar in Operation Raccoon City zijn die niet speelbaar. Dat vind ik wel minder.

Over het bericht van RE6. Iedereen kan wel invullen dat die komt, al hoop ik dat die komt op de next-gen consoles.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens was dat al maanden bekend ;)

Vond het tot CVX top. 4 vond ik echt stukken minder. Was beter speelbaar met de suspense was totaal weg. 5 nog erger dat is gewoon een actie game geworden. Leuk om te spelen, maar verhaal en suspense zijn echt helemaal weg. Jammer want dat was de kracht van de serie. Alles wordt nu helaas mainstream.

7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ieder ze eigen mening, ikzelf vond persoonlijk deel 4 wel scary in dat dorpje enzo.

Toffe sfeer.

deel 5 was echt een beetje mehh helaas.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    kettingzagen brachten nog wel spanning. Maar de hele suspense uit deel 1 t/m3 + CVX miste ik toch in deel 4 en 5.

Deel 5 was gewoon meer op actie gericht. In deel 4 moest je nog een beetje op je ammo letten.

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Die spanning was er onder andere door de controls. Als RE 6 dezelfde besturing krijgt als bijvoorbeeld Dead Space, dan is het moeilijk om die spanning terug te krijgen zoals in die oudere delen. Het enige dat ze kunnen doen is de focus meer naar de puzzels verschuiven en je beperkt ammo geven.

10. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch maar goed dat deeltje 4 is uitgekomen zoals hij is, heeft toch veel invloed gehad op andere games uiteindelijk en het is mijn favoriete deeltje :b:

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb het ook meer over de spanning door het verhaal. Verhaal wordt steeds slechter.

12. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Gisteren ff begonnen aan de game en vind hem wel tof,
    Maar vind nogal dat Sheva veel kogels verspilt..
    Is er nog iets wat ik haar het beste kan geven?

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niks geven :) Alleen wat herbs ;) In de 2e run krijgt ze van mij altijd een wapen met infammo.

14. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Ook geen wapen dan?
    Ik lees dingen over de stungun maar die heb ik nog niet..

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is een stunrod. Die droppen vijanden later. Die kun je ook geven. Kost ook geen ammo :)

16. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Je weet wat ik bedoel;)Okee dan probeer ik dat wel..
    Tnx..

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nou ik dacht dat jij dacht dat er ook een stungun was. Die zou ranged zijn. De rod is melee, maar wel handig.

18. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    haha okee nee dat wist ik niet;)
    Ik bedoelde inderdaad de Melee..

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    uitgespeeld in offline co-op. Het was gewoon hard werken op het einde en ik vond er werkelijk waar niks meer aan. Eindbaas was ook echt dramatisch en uiteindelijk maar een yt filmpje bekeken hoe het moest.

door het co-oppen werd het compleet onduidelijk in welke volgorde het moest.

In de kast en stof verzamelen :cool:

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Laatste baas sloeg ook nergens op. En hoe verder je naar het einde komt hoe makkelijker het met al die wapens wordt helaas.

Echter beginnen op de moeilijkste difficulty from scratch is een hele uitdaging!

Deel Deze Pagina