[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Caught between a rock and a hard place... Aan de ene kant een snow sabre cat, en aan de andere kant een snow bear... Eten me allebei op als ik er langs wil. Nu maar proberen te sneaken.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik zal even voor je de guide doorbladeren :+

    even in een spoiler:

    There are but two ways to cure yourself of this affliction.

    As mentioned previously, you can contract lycanthropy. The blood ritual that transforms you into a werewolf will cure any diseases you have, even full-blown vampirism. Of course, you now have other, more hairy problems to contend with (dit krijg je door de companions quest line te spelen)

    Or, you can visit a mage named falion in morthal and complete side quest: Rising at dawn.

    Ik kan je nog meer info geven over de quest als je dat per se wilt, maar nu weet je hoe het heet en waar je het kan vinden.

    Voordeeltje van weerwolf zijn: je transfomeert niet automatisch, dit is een power die je zelf moet activeren. Daarnaast zal je nooit meer een disease oplopen door 100% resistance. Dus gemakkelijkste manier is weerwolf worden, als je dat ook niet wilt is er dus die quest.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2011
  3. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Unrelenting Force op ze hoofd en racen? dat is altijd mijn strategie :p
     
  4. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat is een potion die veel waard is en die niet zo moeilijk te maken is?
     
  5. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Jij hebt zo'n TV waar standaard met gifgroen AV links/rechtsboven in beeld staat?

    Ik heb medelijden met je *smiley die verdrietig kijkt*

    Waar vind je de lijst met smilies en de afkortingen ervan eigenlijk? :confused: :mad: :confused: (: Logica, het heeft het niet.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2011
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Voor het eerst dat ik vast loop in the game, ben in een cave en weet ff niet wat te doen ... :eek:

    Overigens ook al twee of drie caves die niet aangeven cleared, terwijl er echt niks meer is. Zal wel tot een quest behoren ofzo.

    Verder sturen die radiant quests je vaak op dezelfde quest naar dezelfde loacatie (kill bandit leader @ ... )
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Optie 2 is vrij nutteloos aangezien ik massaal wordt aangevallen als ik Morthal binnenloop, ik zal wel even youtube raadplegen voor optie 1.
    Wel zwaar irritant dit zeg.. dit maakt het spel gewoon onspeelbaar, er is niks meer aan als je niet weet hoe het valt op te lossen..
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Of die shout waarbij ze veranderen in een ijsklontje.
     
  9. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat probeerde ik na mijn post, langs sneaken lukte niet, te kleine doorgang. Toen rennen, kom ik daar nog zo'n tijger tegen:mad: Toen maar maptravel naar stad:+
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Niet gifgroen maar grijs, ik kan bijna niks lezen wat linksboven staat.

    Maar serieus dat vampier zijn verneukt het hele spel, Bethesa (of hoe de maker ook heet) weet echt een leuk spel te verkloten door zoiets stoms erin te doen, ik ben echt zwaar pissig want aan die guides op yt heb je ook niks, dat is alleen voor als je vampier bent maar niet wordt aangevallen, ik heb echt geen idee hoe ik dit moet oplossen.

    Even een zekerheidsvraagje:

    Als je een oude slot laad, kan je daarna weer de bovenste slot laden (ik wil dus terug naar niet vampier zijn..)
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2011
  11. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    vampierisme heeft 4 fase's en jij verkeerd in de laatste fase. Om weer in de eerste fase of voorgaande fase te komen van vampierisme moet je bloed zuigen bij mensjes. Als iemand slaapt komt er te staan "feed". En zo kom je weer in de eerste fase van vampierisme en ben je niet langer meer gezocht door heel skyrim.
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Top, dan ga ik dat proberen :)
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Mannen heb een vraagje. Speel nu voornamelijk met een warrior, zwaard en schild. En gebruik voornamelijk heavy armor. Alleen een groot nadeel hiervan is is dat het behoorlijk veel weegt. En hoe beter de armor, hoe zwaarder. Is er een perk waardoor je het gewicht van je armor kan reduceren? Of is het misschien een beter idee om naar light te gaan? Ben nu iets van 50/60 in heavy armor.
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vraag. Iemand de radiant quest gedaan in de mage guild waar je een paar handschoenen krijgt en dan moet je een aantal van die putten langs om even te klikken? En daarna moet je die enchsnted handschoenen weer terug brengen.

    Iemand die hem kent of iemand met veel speelminuten die quest even kan gaan doen?

    Mijn vraag is namelijk. Zijn die soort handschoenen (met dat logo erop) nog ergens anders te vinden zonder datze enchanted zijn? want wil het model zelf maar ze dan wel kunnen enchanten
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Er is er volgens mij wel 1 ja.
     
  16. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de linkerkant van de Heavy Armor branch zit aan het einde conditioning, dan weegt heavy armor niks meer. Er is eenzelfde perk voor light armor.
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Top! Weet je toevallig hoeveel je dan moet zijn?

    Toch geen 100 hè...
     
  18. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Neeee... de allerlaatste Daedric quest voor die Achievement kan ik niet doen. 'The Taste Of Death' is het.

    Die Verulus staat niet buiten de Hall of Dead... waarschijnlijk is hij vermoord tijdens een quest. En ook bij een andere Daedric quest heb ik een verkeerde keuze gemaakt waardoor ik dat item ook mis (zelfs gecompenseerd met een Daedric quest waarmee je er (gebugged) 2 krijgt.

    En aangezien ik laatst heel veel saves heb verwijderd kan ik niet een save terug laden waar ik de quest wel kan doen :mad:. Hopelijk zitten er Daedric quests in de DLC.
     
  19. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    i lol'd
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wat blijft dit toch een gruwelijk spel! Soms vergeet ik gewoon te saven, zo mooi.
    Ben wel behoorlijk powerful, zeker als ik sneak (op 100). Archery gaat nu sloom, zit op 82.

    Level 40, 80k gold en eigenlijk alles vanuit Whiterun gedaan. daar verkoop ik eigenlijk ook alles, geen behoefte aan andere huizen... Na Whiterun naar Winterhold gegaan en daar de mages questline afgerond...

    Totaal geen behoefte aan trainers en powerlevelling, gewoon spelen En exploren en alles komt goed !

    Volgende stad wordt Riften denk ik.... Voor de mainquest moet ik nog naar de baarden...
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina