[PC] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Thanks zal het eens proberen ! :thumbs:

2. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Tbaggen is toch alleen voor kleine kinderen?

3. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Laat ik voorop stellen dat ik on-ge-twij-feld slechter bij dan idere andere BF3/PC speler in deze thread (dus dat even gezegd hebbende) maar ik vind het opvallend dat ik met de nohud (geen minimap geen chat geen ammocount e.d.) instellingen echt beter speel.

Daar heb ik maar 1 verklaring voor, minder afleiding = betere concentratie. Het was voor mij al bekend dat hoe minder 'afleiding' hoe beter ik ga spelen (bv in racers wil ik ook niet ronderijden, trackindicators ed zien want dat leidt af)

Anyway, eindelijk kom ik dan ook nog eens in het bovenste rijtje, en gewoon Engi + M4 + ATmines (dus geen sniper gecamp of zo)

Vanwege die nohud kies ik wel HC servers, en dan nog het liefst high ticket servers bv 1000 tickets, dan heb je van die lekker lange potjes die wel 30 minuten doorraggen. Heerlijk.

Laatst bewerkt: 26 nov 2011
  4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Max, kan je je pics in spoiler tags zetten? Constant al die pics bufferen sucks. :+

5. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    yup zal ik doen (goeie tip)

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Lalebal, ik had vorige week vrijdag 22000 punten in 1 game en dan nog zonder ribbons en unlocks etc erbij geteld. In totaal met alles erbij had ik van dat potje 37K punten....

Ik zeg dit: Metro > 64 man > Medic haha, ik had 2 kills en was 7 keer dood geweest maar toch dik bovenaan... heb gewoon met mijn pedals rond gelopen en alleen maar mensen gerezzed haha fuck boosters ik boost gewoon zo haha. Heb nu ook alles unlocked voor medic. Nu zijn Support en Recon aan de beurt, toch vind ik support best klote want die wapens vind ik echt niet schieten.

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb Metro Conqest ook 2x gespeeld. Toen had ik het wel gehad:) Wat een dom geknal, ik snap niet dat Dice deze map op deze manier als Conquest erin heeft gedaan. Maar goed, ik unselect het ding met een filter en als ie in de rotation voorbij komt quit ik.

Rotation heb ik ook steeds minder last van want ik ga vaker voor HC + Hightticket server maps. Gisteren Hard Core Caspian Border op een 64p 1000 ticket map (kan ook meer zijn geweest zelfs). Damn, dat potje duurde 65(!) minuten en, nadat we steeds dik hadden voor gestaan verloren we uiteindelijk met minder dan 20 tickets verschil. Spannend dus.

Bij zo'n lang potje krijg je beter de 'flow' van de strijd in de gaten, want bij enigzins gelijkwaardige teams (en 64p heeft door zijn grotere aantallen een gladstrijkend effect) ontstaat er toch een soort balans.

Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Hehe, ik had gisteren een mooi potje gespeeld met 2 maten. Rush (voor de verandering!) gespeeld, eerste keer bij die map (met die gracht en die boot die gezonken is) aanvallen, ging zonder problemen, later moesten we verdedigen, en wat was dat spannend _O_. A was al snel vernietigd dus wij gingen maximaal verdedigen bij B, ging een hele tijd goed, totdat B werd ge-armed en onze squad werd gewhiped, dus we moesten een pokke eind lopen naar B, maar ik kon hem nog net disarmen, scheelde echt 2 seconden :cool:

Oftewel, een prima potje :9

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Rush vind ik best wel een klote gameplay, vooral in Kharg island.. als je dan moet aanvallen begin je op die boot, overal staan mensen met javalins te wachten tot je aan komt gevaren of met een tank... ook veel met Stingers etc. Enige wat daar ideaal is, als je moet defenden in die fogfoot gaa, eerst paar mensjes en hun chopper downen, dan hun chopper jatten:p own je ze allemaal haha ook omdat je dan de enige bent die een chopper heeft. En het is relaxt dat weinig mensen unlocks hebben met die Fogfoot dus kun je ze met je chopper handig aan. Voor fogfoot heb ik zelf wel al vrij veel alleen is dat toch iets lastiger om tanks mee neer te halen als met een chopper.

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik heb het ook niet echt op Rush maar deze pot was erg vermakelijk! Normaal speel ik altijd Conquest op Caspian Border, dat blijft toch de leukste map :)

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Qua map maakt het me niet zoveel uit, ben zelf ook een grote fan van Kharg Island en Operation Firestorm.

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Iemand hier btw al de TV-missles voor chopper unlocked? bij mij werken die dingen voor geen meter.... Ik rich er recht op en 7/10 keer schiet die er gewoon doorheen:confused:. Tegen andere choppers etc knalt die er wel op, krijg ik even zwart en witte spikkels en daarna heb ik weer beeld en is die aan de andere kant van de chopper:confused: slaat nergens op dat ding....

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Peter heb jij je server nog?

Zo ja, moeten we binnenkort echt ff wat uitproberen.

[yt]8W8AEKb8YMI[/yt]

V/a ~4:55 zie je ze super ver vliegen met een voertuig.
    We zouden kunnen proberen dit te doen en dan op het laatste moment eruit springen.
    Instant transmission naar de andere kant v/d map:+

14. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Laatst bewerkt: 30 nov 2011
  15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Iets klopt niet wat Dice zegt. Ze zouden de PC als main houden en niet een console toch? Waarom kan de grote toren in caspian border op de PS3 dan wel down en op de PC niet?

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    De PC en 360 zouden die update later krijgen.

Ik las dat het getriggerd werd als een team nog maar 10 tickets over had.

Laatst bewerkt: 1 dec 2011
  17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ow ok, ja dat weet ik niet precies. maar waarom pas bij 10 tickets? dat ding moet gewoon gelijk neer:p Al een paar keer tegenaan gevlogen tijdens het draaien met mijn jet haha dan zie ik hem net te laat:p

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Geen idee, eigenlijk moeten ze het gewoon normaal destructible maken, veel leuker :+

(Oftewel, dat ding gaat in het begin van het potje gelijk neer).

19. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ja die is nog online tot en met 12 december :)

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Lol, wel de ideale sniper spot zo met een MAV omhoog vliegen en late hangen:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina