[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik denk dat Shane zover gaat dat hij
    Hersel en co van de boerderij drijft.
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Denk zelf persoonlijk

    Dat het gaat botsen tussen Shane en Rick. Als hij bovenstaande zou doen zou de rest van de survivors niet volgen.

    Over einde:

    Dacht eerst dat dan die moeder pas naar buiten zou komen. Maar dit was zoveel beter. Heerlijk! Hershel wist het al die tijd!!!
     
  3. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Hershel is een bitch:

    Al die tijd had hij Sophia in zijn schuur. Iedereen heeft uren gezocht naar haar, ze hadden bijna allemaal de hoop verloren en dan eindigt de eerste helft van S02 met Sophia als zombie! GEWELDIG EINDE!

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had gelezen dat hij dat ook niet wist, maar dat otis haar gevonden had voordat hij gekilled werd door die shane.
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Seizoen 2 aflevering 7:

    Ik had haar niet meer levend verwacht, sophia dus, maar ik had echter niet verwacht dat ze in de schuur van Hershel zat de hele tijd, dat was echt tof gedaan!. ik vond de andere afleveringen nogal saai aan het worden maar deze aflevering heeft het wel beter gemaakt voor mij.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wordt het weer lijp en dan moet je weer 3 maanden wachten op de volgende aflevering, zo hatelijk altijd. Maar wel een toffe aflevering inderdaad.

    Bij de download van E06 las ik al dat Sophia mogelijk in die schuur zat en het leek mij inderdaad wel een logische optie maar dat het op deze manier tot stand zou komen zag niemand aankomen, heel tof opgezet allemaal en Shane doet het echt super, hij begint het verhaal toch wel steeds meer vorm te geven nu.
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Shane is gewoon een jaloerse botte lul.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    maar wel een belangrijk aspect voor de verhaallijn. Daar draait het namelijk om in zombiefilms en series: de overlevenden. Hij verandert enorm door die wereld.
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Shane is een baas. Hij doet wat de rest denkt. Helaas was niet het hele seizoen van deze kwaliteit.
     
  10. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn jullie ook zo benieuwd hoe Hershell zal reageren als hij bijgekomen is van de "shock" die hij oploopt wanneer hij ziet hoe zijn stiefzoon en vrouw (ook al zijn ze walkers) en de rest worden doodgeschoten in de barn? Hershell gelooft dat ze ooit nog gered kunnen worden. Nu dus niet meer na de headshots! :+
    Jammer genoeg moeten we drie maanden wachten... Februari lijkt dichtbij, maar het is toch ΒΌ jaar! :p
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    =(

    Niet mee eens, Shane is een jaloerse lul, iemand die een ander mens doodt zodat alleen hij degene was die het medicijn voor Carl had gehaald. (zodat ie een goed voetje kon halen bij Lori) Hij is iemand die Lori bijna verkracht heeft. Hij is iemand die omdat ie het niet uit kan staan dat Rick de leider is die barn met walkers open maakt in de hoop dat iedereen hem als leider zou gaan zien, maar nee, toen Sophia eruit kwam wandelen durfde ie ineens niets meer en moest Rick alsnog de echte leider zijn door Sophia om te leggen.

    Shane doet alles uit eigenbelang.
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb je een punt. Ik vind echter dat hij gelijk heeft over de situatie met zombies in de schuur. Ik ben ook blij dat hij actie heeft ondernomen om er iets tegen te doen. Had hij die andere persoon niet vermoord omdat ze het anders beide niet konden redden?
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hij had wel gelijk over het feit dat die zombies in de schuur voor gevaar konden zorgen, maar aan de andere kant zijn ze daar nou al een poosje en was er nog helemaal niets gebeurd. En ja dat was zijn verhaal, maar imo deed ie dat wel erg makkelijk. Ik vertrouw die Shane iig voor geen meter. :p
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    Shane heeft Otis niet gekilled omdat hij dan wit voetje kon halen hoor? Shane is simpelweg een survivor. En als Otis geen "bait"was geworden, daarom schiet hij hem in zijn voet zodat hij wel aandacht vraagt van de walkers maar niet weg kan lopen had hij het niet overleeft

    Hij heeft geen problemen dat Rick de leider is. Hij vind het alleen jammer dat Lori terug naar rick is (maar shane heeft die blonde gedaan en die is honder keer zo lekker) en dat hij het gevaarlijk vindt dat de Walkers in de schuur een gevaar zijn voor het kamp.

    Ik heb alleen zo'n flauw vermoeden dat met al dat geschiet er een hoop walkers richting de farm komen!
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vandaar het verbergen van zijn daad, als ie echt om te overleven die Otis heeft afgemaakt dan had ie daar ook voor uit kunnen komen. Tuurlijk heeft ie wel problemen met het feit dat Rick de leider is, dat had ie al toen Rick de sherrif was en hij niet. En Lori bijna verkrachten zegt ook genoeg toch ? Nee, Shane zal misschien wel een overlever zijn, maar hij doet het meeste puur en alleen uit eigenbelang. Denk ik dan he. ;)
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Als Shane zou zeggen dat hij Otis heeft neergeschoten , dan zouden ze ook meteen van de farm af moeten. Lijkt me dat hij het daarom niet heeft gezegd.
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hij had het toch alleen tegen zijn ''crew'' kunnen vertellen, en niet tegen Hershel & Co. ? Daarbij gaat het hem wel heel makkelijk af dat verborgen houden, hij lijkt geen enkele wroeging te hebben. Nee, naar mijn mening is Shane de rotte appel. ;)
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zoals ik al zei. Shane is een survivor en zelfs in een wereld vol met zombies zal 9/10 mensen zo'n actie van shane afkeuren. Daarom heeft hij het niet gezegd. Hij heeft geen wroeging omdat Shane denkt dat je zo moet zijn om te kunnen overleven. Hij heeft echter niet door Dat door samenwerking zoals Rick voorstelt en normen en waarden behouden je meer kans uiteindelijk hebt.

    Shane vond het niet erg dat Rick boss is. Shane verwacht alleen dat Rick net zo handelt als hem.
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerste twee afleveringen van het eerste seizoen gekeken vandaag en dat is me erg goed bevallen! Morgen aan de derde beginnen denk ik, ik heb er een hele leuke serie bij!!!
     
  20. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste seizoen was nog wel leuk ja. Tweede seizoen gaat de amusementswaarde hard omlaag helaas.
     

Deel Deze Pagina