Hm, hoe zou het zitten met de NDA nu Microsoft een officiƫle release heeft aangekondigd en daarbij zelf ook screenshots zit te posten? Er is toch niks wat ik kan vertellen wat ze zelf al niet hebben gedaan?
Ik hoop voor je dat ze na de beta periode zeggen dat de NDA weg is anders durf jij zeker nog niks te zeggen.
Als de beta over is dan is de nda over (zie ook de connect site) ik heb meerdere nda's getekend al zou ik al iets weten over een nieuwe xbox dan zou ik nog niets zeggen
Blijkbaar wel ja. Wie heeft het hier over een nieuwe Xbox? Maar hey, ik heb me nog vrij netjes aan de NDA weten te houden vind ik zelf.
Is bij meer mensen in de beta de tegels in de Video hub van verkeerde afmetingen? Video marketplace rechts is veel te breed en de andere te smal.
Heb ik inderdaad ook last van! Dacht dat het aan mijn 360 lag, maar gelukkig heb jij dit probleem ook. : Alhoewel het wel irritant is..
. Vreemd! Men kan duidelijk zien dat de afmetingen niet klopt! Maar achja, het is de beta versie, wellicht wordt het toch nog aangepast met de volledige versie!
Een heel minor probleem (wat niks met de beta heeft te maken, don't worry Fardo ): Mijn Avatar wordt al zo een 3/4 jaar niet meer geupdate op Xbox.com. Nog steeds de kleertjes die ik toen droeg: Iemand enig idee of er iets is wat ik zelf kan doen om het te verhelpen, of moet ik maar hopen dat de Xbox site ooit weer fatsoenlijk gaat werken?