[XOne] Sonic Generations

Discussie in 'Games' gestart door MetalSonic, 22 okt 2011.

1. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zijn mensen wel Sonic moe geworden de afgelopen jaren?, en ze brengen het natuurlijk in een beetje ongelukkige tijd uit.

Laatst bewerkt: 30 nov 2011
  2. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    denk ook verkeerd tijdstip van uitbrengen, maar ik heb hem in elk geval al paar weken in huis.

En zoals gezegd, 1 vd beste sonics ever \o/

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Too late?:confused:

En inderdaad, dit is niet de beste tijd om zo'n game uit te brengen met al die supertoppers....dan laten mensen een game als deze eerder liggen (ik kijk nu even naar mezelf. Ik wil de game ook zeker nog gaan halen, maar stel hem uit totdat de grotere must haves binnen zijn).

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    klopt.. deze had in een dode maand moeten uitkomen ofzo..
    alleen oldskool gamers zullen em hebben gekocht denk ik. en dat zijn een handje vol denk ik

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste interesseert dit spel weinig. En zelfs van de oldskool gamers zal niet iedereen er voor gaan. Die hebben wellicht de matige de 3d Sonics in hun achterhoofd. Sonic Generations is echt voor een kleine groep, helaas. Maarja boeit mij verder weinig ik vermaak mij nu met Sonic 3DS en later nog wel met Sonix X360

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ga voor andersom. Eerst 360 dan 3DS.. tegen die tijd is die 3DS versie ook cheap

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dit ook. Cartoony platformers, of dat nou 3D is of 2D, zijn nu eenmaal een zeldzaam genre geworden de laatste paar jaar....helemaal voor de 360/PS3.

8. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar had deze game niet meer pre-orders dan welk andere Sonic game tot nu toe?

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een toffe game, maar ik heb eigenlijk nooit echt een Sonic game gespeeld. Kan ik deze gewoon kopen of is het leuker/beter om eerst een ouder deel te kopen? :)

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Speel de demo eens, dan zie je of je 't leuk vind. Sonic in een paar woorden? 2d racing/platfor mix met catchy muziek.

11. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En als je dat niet overtuigd kun je misschien 1 van de oude Sonic games proberen voor 400 MS points.

12. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Volgens mij kwamen de voorgaande delen ook altijd rond deze periode uit. Bovendien is het dus echt wel een topper, ik vind het een beter spel dan Call of Duty bijvoorbeeld.

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat heeft gewoon te maken met de voorgangers. Die zijn allemaal zo slecht dat de gemiddelde consument huiverig is bij de aanschaf van een nieuw deel. Dat zie je met films ook altijd.

Persoonlijk wil ik het spel wel hebben, maar de speelduur heeft me daarvan weerhouden. Met dit spel ram je in een paar uur naar het einde. In deze periode komen er zoveel spellen uit die gewoon meer bieden.

En de ervaring leert gewoon dat dit soort spellen na 2 a 3 maanden voor een prikkie te koop zijn. Met de release koop ik dus alleen spellen die ik echt graag wil hebben. Spellen lijken steeds sneller afgeprijsd te worden, op een paar uitzonderingen na (CoD bijv.).

14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heb hem zojuist ook maar besteld, bijna sinterklaas en de kleine vindt Sonic altijd leuk om te doen. Hij is op moment maar EUR 33,90 btw bij gamesync dus al redelijk cheap.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    heb em voor 23euro van amazon geplukt. hoe snel is dat? maand tijd? erg jammer voor de game, maar zulke games moeten een adviesprijs van 40euro krijgen ofzo bij de release al...

16. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geeneens een maand, 4-11-2011

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zeg ook niet dat het geen topper is;maar staat gewoon lager op mijn lijstje.

Zelfde geld voor veel gamers bij bv Arkham City; ook een topper, maar niet iedereen koopt em meteen......

Too true; denk dat dat ook de reden is dat ie al zo snel goedkoop is; was al niet duur bij inkoop.
    Het feit dat sommige NL (online) shops hem al meteen vanaf het begin voor 34 euro verkochten, zegt al genoeg.

Dan is de huidige prijs helemaal niet zo schokkend laag.

18. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk opgepakt in een Steam deal op de computer voor maar 10 euro ongeveer *)

De vorige generatie Sonic in deze game ziet er lang niet zo cool uit als op de Genesis destijds :p

Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind die oude Sonic qua design een stuk toffer dan de moderne Sonic.
    Het spel is echt heel leuk. De muziek is ook weer erg goed, zoals de Speed Highways Classic Sonic Remix.

20. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke ook je voorkeur krijgt, het is gelukkig niet dit:

Deel Deze Pagina