Dit heeft niks met levelen te maken of met boosten, maar zijn gewoon keuzes van Bethesda. Ik ben het met je eens maar heeft totaal niets te maken met deze dicussie.
Onzin. Anders zou iedereen dus ook Call of Duty en FIFA op het makkelijkste niveau spelen. In gamen zoek je uitdaging. Dus kom niet met 'als mens neem je de mogelijkheden ter hande blablabla'. Misschien in het eckte leven, maar in gamen wil ik gewoon uitdaging.
Waarom moet zoiets beveiligd worden? Ik heb er namelijk totaal geen last van...
Oja wacht, dat komt natuurlijk omdat ik er voor KIES om niet te boosten. Dus het blijft wel degelijk een keuze.
Hoezo? Ik ben nu level 55 smithing, en daarmee zit het bij mijn hoogste skills. Ik heb gisteren de complete Dwemer Ruins van Markarth leeggehaald (350 ingots) en daarna het complete Dwemer Museum (150 ingots).
Als ik een Iron Ores vind gebruik ik ze of voor armor te maken zoals Dwarven Armor, of ik maak er Gold Ores van dmw Transmute.
Iron Daggers heb ik geen flikker aan dus maak ik niet. Dus ik snap niet dat je volgens jou moet boosten om bij de hogere armor van smithing te komen?
Ik ben het met je eens dat het geld verdienen te snel gaat, maar verder is het gewoon je eigen verantwoordelijkheid hoe je speelt. In Oblivion kon je bv 100% Charmeleon realiseren. Dan kon je doen wat je wilde. Is dat dan leuk? Lijkt mij namelijk niet.
Laatst bewerkt: 30 nov 2011