1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

    Seh Guest

    Ik heb een hekel aan instituten die menen te mogen bepalen wie waar in geloofd, mensen uit hun land verdrijven (Europa much?:+) en als klap op de vuurpijl ook nog eens een keizer als leider hebben. Dus voor mij niet echt een goodside. :p
     
  2. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar goed, de Stormcloaks willen totale vrijheid voor iedereen, geen wetten enzo geloof ik zelfs. Behalve dat elven het land uit moeten. Is ook chaos als die winnen:p

    Oh ja, voor de mensen die vroegen wanneer je erachter komt wat er in die kist zit:
    als je de Dark Brotherhood joined
    Lastig he, niet kijken:+
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En dat was 100.000 gold en een Shelob die door een Giant naar de andere kant van Skyrim werd geslagen. Had je die nu maar Frodo. :+
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Volgens mij moet je het even rustig aan doen Yellow.
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Een beetje fredfensters dus! :+ Heb ik meer sympathie voor dan The Imperials, maar dat ben ik.
     
  6. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de patch al verschenen en zo ja, is het nu wel aan te bevelen om te installeren? Zag (nog) niets staan online en mijd dit topic ivm spoilers.
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Ik kreeg net een patch, dus denk het wel. ;)
     
  8. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga vandaag kijken al een paar dagen niet in Skyrim gezeten. _O_\o/:thumbs:
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als ik die zin lees, dan denk ik liever een @sskisser dan een racist, maar blijkbaar denken anderen, jij, daar anders over ... 8)

    Iets anders....
    [drama mode]
    Volgens mij is elk ander spel hierna een tegenvaller en veel te kort...
    [/drama mode]
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2011
  10. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of het al ergens gepost is, maar er zou wel eens een enorme fuck-up in de nieuwste patch voor Skyrim kunnen zitten.

    Schijnt dat geen enkele resistance nog effect heeft na het binnenhalen van de patch, ook al staan ze wel in het je active effects aangegeven.
    Verder ook nog berichten (en filmpjes) tegengekomen waarin draken na de patch ineens achteruit gaan vliegen... 8)

    Dacht eerst dat het een joke was, maar na een blik op op het Bethesta forum blijkt dat dus niet zo te zijn.
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Hoe zat het ook alweer met bepaalde questlines die elkaar tegenspreken. Je moest toch eerste de good guy spelen en daarna de bad guy? of maakt het niet uit?
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [yt]YaNZHfdCF_0[/yt]

    Hier nog een artikel erover. Is het ook voor de Xbox 360 dan die bugs?
     
  13. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Of die bugs met die draken op de 360 er ook zijn weet ik niet, maar dat van het verdwijnen van alle resistances e.d. is volgens mij op zowel de ps3 als 360.

    Zie berichten voorbijkomen Fire Antronachs nu ineens gekilled kunnen worden met vuur, je met weerwolf bloed ineens weer diseases kan oplopen en je als nord ineens je ice resistance kwijt bent.

    Heb de patch zelf nog niet gedownload, en ga dat voorlopig niet doen ook, maar misschien dat mensen die dit per ongeluk wel gedaan hebben hun licht hierover kunnen laten schijnen.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2011
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb hem een uur geleden ongeveer gedownload en nog nergens last van gehad. Maar ben in een mage dungeon geweest en nog niet echt buiten dus kan niks zeggen over die dragons e.d.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Forum zit er vol mee inderdaad, ook voor mensen met een 360.

    En niet de enige.

    Speel dan wel offline Skyrim. Slecht, game zit al vol met vervelende bugs en nu dit ook nog. Echt, altijd het gevoel met Bethesda games als of baby's hun game testen op glitches en bugs.
     
  16. Seh

    Seh Guest

    De game is zo insane groot, ik denk dat 99% van de mensen geen last hebben van bugs. Je kunt niet blijven testen.
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik denk eerder dat 1% geen last heeft van bugs. Ik ben er echt al zoveel tegengekomen. :9
     
  18. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben ik de 1% want ik heb na 47 uur nog geen echte bugs gezien:eek:
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Precies en hoe drukker je save word qua ontdekken, upgraden etc etc, hoe vaker die vastloopt.

    Net een save geladen in Whiterun. Wilde wat Dragon Souls spenderen voor die laatste shout, loopt die vast. :mad:
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Ik heb nog nergens last van na 50 uur. Nooit eigenlijk in games.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina