Tx, had het inmiddels al wel gevonden, maar dat werkte bij 1 zo'n ding niet om de 1 of andere reden (Ik zal wel iets verkeerds gedaan hebben)
Merk nu pas dat wanneer je pickpocket je onder het item kan zien hoeveel procent slaag kans je hebt. Nog nooit opgemerkt.
Nee ik bedoel runes die door de makers in sommige dungeons zijn geplaatst. Sommigen daarvan doen het niet.
Kon net een patch downloaden. Is het nu veilig om de game op je HDD te zetten? Want als opstartende vliegtuigmotoren wil horen ga ik wel bij schiphol wonen Edit: oeps deze vraag moest eigenlijk in het bugs topic. Nouja hier staat ie misschien ook wel goed
sommigen zeggen dat er niets is veranderd. @schaapje: je bedoelt als je de hideout ingaat? Als het goed is, lopen ze buiten bloemetjes te plukken ofzo
ach na drie dagen rond dwalen hopen dat ze niet dood was, zag ik de melding dat ze meer naar huis was. Dus ik fast travel naar dragon reach, was ze er niet. dus ff in mijn huisje kijken, was ze er ook niet. Draai me om, hoor haar stem, zit ze achter de deur verstopt. Gek hoe erg je je kan binden aan een AI. eng eigenlijk.