Heb de game gisteren opgehaald, nog niet echt tijd gehad om er mee bezig te gaan behalve de tutorial en wat missions maar van wat ik heb gespeeld is de game echt top!
Het uitvoeren van moves en combos is overigens moeilijker dan UMvC3, SSFIV en vooral MK9, het is niet zozeer de timing dat lastig is maar het precies invoeren van de bewegingen. Als er word gevraagd om een halve cirkel of 2x kwart, dan bedoelen ze dat ook echt, je kan dus niet slordig daarmee zijn in tegenstelling tot SSFIV. Ik probeer enkele keren via een jump in een combo te beginnen, allen is de timing hiermee wel apart, oftewel ik ben het niet gewend. Alle combos die starten met een jump in aanval "moeten" worden gedaan via een hop, dit zodat de daaropvolgende aanvallen precies aansluiten met de hitstun. Je kan ook een normale sprong aanval doen alleen dan moet je het erg laat doen. Die missions zij overigens niet mis, kom rond de 5 nog maar met een paar characters, gelukkig zijn ze meer om aan te geven wat je met die characters kan...gelukkig maar
Heb Kensou ook geprobeerd en hij speelt erg fijn, KoF XIII heeft zoveel toffe characters haha.
Online nog niet gedaan aangezien ik eerst even de character een beetje wil leren, zal vanavond en in het weekend wel in training mode grinden.
@ Dee,
De geposte filmpjes zien er erg praktisch gericht uit, zal wat dingen ervan overnemen. Wie speelt er overigens op een stick en welke buttonlayout hebben jullie? Ik heb:
A, C, B+C
B, D
Bevalt me prima.
Laatst bewerkt: 2 dec 2011