[XOne] Rayman Origins

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 mei 2011.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Beetje onzin idd dat je de devs niet zou steunen omdat je "maar" 15-20 euro voor je game betaald. Koop liever 3 games à 20 euro na een paar maanden wachten dan 1 game bij launch. Je game uitbrengen is de drukste tijd van het jaar is ook niet erg slim. Ga Rayman zeker halen, wanneer ik m'n andere games uitgespeeld heb en de game 15-20 euro is. Bovendien spek je eerder de retailmarkt dan de dev door games voor 60 euro te halen.

2. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Hoe is deze game solo te spelen en hoe lang doe je er ongeveer over om hem uit te spelen?

3. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Solo is leuk, maar wordt wel eentonig, graphics zijn zeer strak. Uitspelen duurt ongeveer 14 uurtjes. Om het spel op 1000 te zetten ben je langer bezig hoor.

Laatst bewerkt: 30 nov 2011
  4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Holy shit, 4 uurtjes? 8) Ik ben al veel langer bezig en dat in co-op wat gemakkelijker hoort te zijn.

5. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    moest 14 staan.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha ok, dat klinkt al wat beter. :+

7. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net besteld via gameshoppen.nl voor 40 euro.

Reteveel zin in. Demo smaakt naar veel meer!!

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Rayman Origins haalt geeneens de top 40 qua verkoop in de UK.
    Ondanks dat de game geweldig is, en sommigen hier van mening zijn dat 2D helemaal niks uitmaakt, zie je toch dat het voor geen reet verkoopt. En dat is jammer want het is echt een toffe game. Maar geef nou toe, 0 marketing, en je brengt de game in de drukste tijd van het jaar uit. Niet zo slim lijkt me.

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Hoho, ik zag gisteren reclame van Rayman! :+

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Inderdaad niet helemaal slim. :'-( Maar goed, Kerst komt er nog aan. Misschien dringen alle positieve reacties tot de mensen door en verkoopt het tegen die tijd beter.
    ___
    Hm, ik zit eraan te denken een playthrough op te nemen, net zoals ik bij mijn andere GOTY had gedaan. Nadeel is dat ik vaak af zal gaan. :+ Eens zien of ik het ga doen met mijn niet bepaald goede skills.
    Misschien haalt wat extra gameplay nog meer mensen over? (en zoals jullie inmiddels wel weten vind ik het gewoon leuk om te doen :p Ik zoek gewoon een excuus.)

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ik vrees dat ie in januari gewoon al in de budgetbak ligt. :+

12. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ben nu bij mijn 6e skull teeth en heb tot nu toe alle levels nog helemaal uitgespeeld. Ook de tijd en en de '350 coins munt'. Levels opnieuw spelen blijft gewoon erg leuk. Echt een toffe game.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, dat zeg je verkeerd. Je HOOPT dat ie dan in de budgetbakken ligt. :+ (al heb je wel gelijk)

Ik heb iig een schoon geweten en deze game gesupport bij de release. :cool: No regrets. Skyrim werd helemaal weggeduwd door deze.

14. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Als ik toch alle games moet gaan optellen waar ik teveel voor heb betaald word ik depressief. Daarom zeg ik ook altijd maar tegen mezelf dat ik de ontwikkelaars heb gesteund en reken ik de uren die ik erin steek uit. Ik ga zeker 30 uur met deze game spelen dus dat is voor mij 1 euro 50 per uur. Nou voor dat geld kun je niet veel andere leuke dingen doen hoor... *)

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oei, nee zo reken ik liever niet. :+ Dan zouden een hoop geweldige games het opeens niet meer waard zijn geweest. Ik kijk liever hoeveel plezier ik ervan heb gehad. :p

16. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga 'm voor kerst vragen, perfecte game voor in de vakantie :cool:

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik post straks een lijstje van de games van 2011 voor de Xbox (boxart). Dan ga ik zo ook even de schade bepalen :x

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Over games van 2011 gesproken... Wordt het niet eens tijd voor een GOTY topic. Dan kan ik officieel mijn liefde aan Rayman verklaren. :+

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Precies, GOTY topic. Leuk. Dan kan ik mijn liefde aan Gears of War 3 verklaren. Tenzij iemand mij nog even snel deze maand aan Rayman helpt :+

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kan jij een start topic maken ... dan post ik daar in de box art en de arcade games ;)

Deel Deze Pagina