[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kocht ik voor 16k en verkocht voor 7.5k (beginprijs 150, achterlijk ik weet:+)
    maar nee deze kan ik voor 60k verkopen, wil je hem kopen?
     
  2. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil hem nog wel hebben voor m'n B team maar verwacht dat de prijs nog flink zakt tot +/- 25k dus ik wacht nog wel even..
    Verkoop maar snel dus..
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2011
  3. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer hem nu te verkopen maar hij daalt al, ben hem van plan voor laag erop te zetten zodat ik hem snel kan verkopen:D
     
  4. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb m'n lesje wel geleerd met snel een nieuwe IF kopen. Had toen Doumbia net IF was hem voor 125k gekocht en dat was toen een redelijke prijs. Kijk waar hij nu voor weg gaat..
     
  5. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    wil je dit mij ook pmen, heb hetzelfde probleem..
     
  6. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb toen Balotelli IF gekocht voor 110k en die is nu 35k waard. :+
    Ik heb hem nog wel voor 70k kunnen verkopen maar toch alweer een redelijk verlies gemaakt.

    Ik heb nu alle competities gehad. Een BBVA team, Serie A team, Premier League, Russische competitie, Braziliaans, een (IF) silver Eredivisie en heb nu mijn Ligue 1 team af. Eens kijken of dit wat langer leuk blijft dan een paar dagen. Dit is mijn team nu:

    http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#jbZ8ZXckbb6vL

    Oh en dit is mijn team waar ik vorig jaar mee geƫindigd ben _O_

    http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#ftDcKIz3bb6vN
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2011
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik kan die lucas wel gebruiken,wacht alleen nog even met het kopen ervan totdat hij goedkoper is geworden, gisteravond Naldo voor 100k gekocht, dat vind ik wel welletjes zo
     
  8. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    @ Banweezy

    Zou voor je huidige team Cisse (snel+kopsterk+goed schot) op de plaats van Gameiro zetten, Gameiro op de CF en Menez naar de bank sturen.

    Team van vorig jaar ziet er goed uit!
    Ik heb ook al van alles gehad maar blijf nu toch bij m'n huidige team. Zou er ook geen verbetering voor weten. Iemand een idee?
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#bCD4mzRpbb6v7
    Spitsen zijn snel en 4* en CAM's 5*
    De CDM's zouden beter mogen maar ben er wel tevreden over.
    Ben nu al zo goed als "onklopbaar" met dit team. :)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2011
  9. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt veel scoren doe je niet, zo te zien 2 doelpunten per wedstrijd.Speel je dan heel verdedigend ofzo?
     
  10. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik win wel zowat alles en speel ook alleen maar online tournooi voor 1900.
    Ik speel altijd neutraal en op hoge druk. Bij achterstand zet ik hem op aanvallend of ultra aanvallend en dan scoor ik er vaak snel 1. Bij een voorsprong van 1 doelpunt verschil in de 80+ van (halve) finale zet ik hem wel op defensief en ga voor de counter.

    Ik voeg je wel ff toe voor een potje.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2011
  11. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ja is goed.Ik vroeg het mezelf gewoon af.ik ben daar eerlijk gezegd te weinig mee bezig, ja als ik achter sta zet ik hem op Ultra attack en incasseer dan nog ff lekker 2 counter goaltjes...hahaha
     
  12. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Het niveau online van UT is zo laag dat als je een beetje redelijk kan fifa'en je wel bijna alles wint.
     
  13. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben ik echt slecht!!!:)|:-
     
  14. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Zou inderdaad een optie kunnen zijn. Ik ga eerst dit even testen. Ik vond Menez namelijk wel erg fijn spelen. 5 skill moves! \o/
     
  15. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem, er is mij verteld dat als je spelers niet verkopen je ze niet onder de laagste buy now moet verkopen maar voor de prijs die andere mensen op de andere kaarten bieden.
    Ik kan bijvoorbeeld Xavi kopen voor 100k en zijn laagste buy now is 121k maar er word maar 100k op eentje geboden, hoe pakken jullie dit aan want dit zorgt ervoor dat ik mijn spelers niet krijg verkocht of op een 100k speler maar 2k winst maak:mad:
     
  16. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    No offence maar waarom denk je over alles zo moeilijk? Het is toch logisch dat als je een speler niet verkocht krijgt dat dan je prijs mogelijk te hoog is. Dan verlaag je je prijs gewoon tot dat je speler wel wordt verkocht.
     
  17. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Even mijn vraag uit het fifa 12 topic ook hier plaatsen. Hier is het wat actiever volgens mij ;).

    Met welke instellingen spelen de betere spelers hier? Dan bedoel ik of je crossing op assisted hebt etc. Want ik speel alles nog redelijk standard en heb het idee dat ik mijn plafond heb bereikt. Win wel veel maar gaat niet altijd zoals ik wil. Dus denk dat ik beter kan worden door misschien wat dingen op manual of semi te zetten. Iemand die me kan helpen wat goede instellingen zijn?
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb je nou al eens tegen sk4r sn4rf gespeeld....?
     
  19. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Crossing op Semi, is eigenlijk het enige wat ik in elke FIFA verander.
    Passing power assist of zoiets kan je aan of uit zetten, weet niet of dat standaard op uit staat maar bij mij staat die altijd op uit in ieder geval. Speelt fijner imo.
     
  20. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar met de tax erbij maak ik misschien 1k winst;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina