Ben maar een paar keer dood gedaan en dat was allemaal bij de eerste baas . Voor de rest gaat het mij vrij goed af, vooral de bazen. Sommige bazen heb ik verslagen terwijl ik er aan begon met 5 hartjes of minder. Hell, de 3de baas heb ik verslagen met 3/4 hart . Maar laten we eerlijk zijn, als je door die baas ook maar 1x geraakt wordt zuig je gewoon. 31 uur op de klok, alles geüpgrade, nog een paar uur en ik heb al die Gratitude Crystals en dan op naar de 6de dungeon! @Modder: Ik vond eigenlijk de 5de dungeon het leukst tot nu toe. Al vraag ik me af of je het wel echt een "dungeon" kunt noemen.
Donderdag de game gekocht, ondanks het overschot aan nog uit te spelen games die ik nog heb liggen. Ben nu net in Eldin Volcano aangekomen en vind de game echt enorm tof. Het echte Zelda gevoel weer! Game oogt erg sfeervol en de muziek is weer prachtig. Speelt erg lekker en de Wii-motion plus controls werken echt goed en voegen wat toe. Laat alle andere games op het moment liggen, dat zegt wel wat!!
Ik heb gisteren de derde dungeon uitgespeeld. Ik heb er nu rond 11 uur opzitten. Ik vind deze Zelda lijken op wat Super Mario 3D Land ook doet. Veel goede elementen van voorgaande delen gebruiken. Zo vind ik de Skyloft en omgeving bijvoorbeeld lijken op de Wind Waker en de weg naar de dungeon toe lijken op Majora's Mask. Heeft de game wapens uit de handheld Zelda's. De dungeons zelf zijn wel heerlijk fris. Nu ik de derde dungeon uit heb, ben ik wel heel benieuwd wat er gaat gebeuren. Vanavond maar weer snel verder.
Wij zijn net voorbij de derde dungeon (welke wel vaak momenten naar voren bracht. Maar wel érg origineel bedacht allemaal IMHO). Eerst Zelda welke ik vanaf het begin mee kan maken. Kan niet wachten om weer verder te gaan. Eerst de misses terug want het is eigenlijk haar spel Toch moet ik zeggen dat de controls soms wel erg off zijn. Je maakt dan bijv. overduidelijk een gooi beweging en dan roltie of andersom. Het gebeurd gelukkig niet continu, maar soms is het wel erg irritant. Maar vind ook wel dat de controls wel degelijk iets een extra dimensie aan gameplay eraan geeft. Op naar de vierde dungeon! \o/
Als je daar echt problemen mee hebt is vast je Motion Plus kapot of slecht gecalibreerd, want dat gebied wat tussen gooien en rollen zit is enorm.
Klopt. Maar hij stond gewoon goed gecalibreerd en stuk is hij zeker niet. Het is soms gewoon echt wat glitchy.
Ik wist het al voordat hij uit kwam, maar nu officieel: GOTY 2011! Dat gebied waar ik nu weer zit (ik gok dat dit ook meteen de 5e 'dungeon' is), een woord: wow!
5e dungeon uit, was tof, maar niet de beste. De hele aanloop er naartoe was wel geniaal, dus als je het als totaalpakket ziet is het idd wel de beste. Vraag me alleen wel af hoe de laatste dungeon gaat. Ik heb nu blijkbaar alle items, dus daar kan ik geen nieuw item meer scoren. Eerst nog even sidequests doen. Edit: Weer wat verder, laatste normale temple gehad en nu op zoek naar de manier om naar de eindbattle te komen. Ik begin het nu een beetje zat te worden. Spoiler Moet ik nou voor de derde keer alweer die Imprisoned verslaan? Wat een goedkope manier om de game te verlengen.
Haha, nee. Dat zou iets teveel van het goede zijn. Ik heb gelukkig nog Minish Cap liggen, dus misschien dat ik die maar eens verder ga spelen. Dan moeten ze maar eens snel die Majora's Mask remake maken, zodat ik die in 2012 kan spelen. Over Skyward Sword: Het was een heerlijke rit. Ik heb er iets langer over gedaan dan OniRyo, met zo'n 33 uur op de klok. Waar ik hem ga ranken weet ik nog niet, maar dat dit weer een prachtige 3D Zelda game is kan ik bevestigen. Vooral de veranderingen, met bijv. de underworld meer als grote 'dungeon', zorgen ervoor dat ik hem moeilijk een plek kan geven in een Zelda top-lijstje. De game is enorm geslaagd als prequel en verklaart veel dingen uit het Zelda-universum. Ik heb echt genoten van een aantal gebieden en dungeons, waar een aantal minime details me kippenvel gaven. Toch was er een bepaald moment waar ik een beetje gek van de game werd, iets met een bepaalde 'boss'. Uiteindelijk toch doorgegaan en helemaal genoten van de weg naar het einde. Dan nog even een aantal verbeterpunten voor Nintendo: Laat de game eens onthouden dat ik tijdens mijn vorige sessie bepaalde treasures al heb opgepakt. Ik hoef niet 30 keer opnieuw te weten wat die treasure inhoudt! Daarnaast ook het onnodige rekken van de game op een paar momenten, zoals ik al eerder zei. Maar deze punten worden uiteindelijk volledig overschaduwd door het geweldige geheel.
Net geen 40 uur op de klok en ik moet nog voor de derde maal naar het 3de gebied gaan. Daarnaast ook nog een paar side-quests doen die bugged lijken waardoor ik ze helemaal niet kan starten! Dat van de treasure/insects is wel waar. Nu dat ik alle upgrades heb gedaan ontwijk ik die dingen gewoon en is het vloeken als er ik per ongeluk één opraap .
Dit is trouwens samen met Windwaker de enige Zelda die ik in een run heb uitgespeeld. Ik had altijd wel een dungeon waar ik bleef hangen, zoals de Shadow Temple in OOT of die ene in de woestijn in TP.
zit nu net voor de 2de tempel maar je moet eerst sleutels verzamelen om daar in te komen heb je een gedeelte waar je een bom moet rollen en dat vind ik voor geen meter werken
Het zal nog een tijdje duren, maar ik ben wel benieuwd naar de veranderingen, ook al zeggen ze dit tegenwoordig vaak bij nieuwe Zelda's.
Heb het spel gisteren gehaald (nadat ik Skyrim voor nu even genoeg had gespeeld haha) en hoewel het allemaal weer leuk en lekker zelda is zijn er toch wel dingen die me mateloos irriteren. De controls bij lopen/rennen met de autojump zijn net niet lekker waardoor ik te vaak misspring om bijv een liaan vast te pakken, en het koorddansen is onnodig en zwaar vervelend. En de constante tips en hulp, ik wordt er gek van! Als je de tekst direct kon skippen was het nog te doen maar nu blijf je maar op de A knop rammen.