Danku! We zijn er blij mee. Wat vinden jullie van de combinatie tussen langere races en racen in heats?
Ik ben eigenlijk voor langere races (met meerdere pitstops), maar dat is in de praktijk niet praktisch, voor de volgende 2 redenen: 1) Als je schade hebt (al meteen in de 1e ronde en de 1e bocht, en je bent kansloos, dan is een lange race enorm pijnlijk en gewoonweg niet leuk, en moet je een hele week wachten op de volgende kans. 2) Replays nemen maar iets van 26 minuten op, en dit zijn toch onze tools om te kijken of het eerlijk gaat, en om van je eigen rijstijl (en die van anderen) te leren.
Eens met Bergje. Nice car B Tender! Dit is mijne (moet alleen nog nummerplaat aanpassen maar ik ben verliefd op deze qua styling )
Ja! Alleen internet niet helemaal dus dat moet ik voor zondag gaan fixen. Geen idee hoe ik NAT openzet alleen .
Ik heb afgelopen maandag wel geoefend met 'de mannen', maar gister was ik mijn aandacht bij ac Revelations Multiplay. Ik merkte wel dat ik nog heel wat oefening nodig heb met de peugot, vooral de rempunten en het gedrag van de auto zijn toch heel anders (lastiger) dan de seat...
Eerst moet de vrijdag nog voorbij zijn om te kunnen juichen. Weet niet of ik zondag op tijd ben. Zondag namelijk surprises, dus hopen op join problemen Was de vorige keer ook wel fijn