Yep klopt, maar ben heel eerlijk heb 20 levels geboost, van 60 naar 80 maar dat was vorige prestige! Vriend van me deed dit 7 prestige's lang en die is nu verbannen voor 2 dagen en gederanked naar non prestige level 1, fucking zuur! EDIT: Doe dit boosten dus nooit, je ziet wat er van komt! ik ga het never meer doen.
Volgens mij loop jij wel vaker te boosten. 5de Prestige in 2 dagen 14 uur is echt bijna onmogelijk. En als ik naar jouw Elte ga zie ik dat je maar 4 uur S&D hebt gespeeld....
Ik heb het opgegeven met die Type en deze connecties en heb maar de SCAR gepakt. Onvoorstelbaar dat het enige wapen in dit hele godvergeten spel waarmee je moet richten gepatched wordt. De kleinste lag en je hebt zo al 2-3 hitmarkers op een poppetje ermee en dat heet dan overpowered. Had ik die elite nog maar niet geactiveerd, dan was hij allang weggeweest Maja, van je fouten moet je leren en dit is dan ook de laatste CoD die ik koop, 3de CoD voor mij en de 3de keer dat ik een spel niet voor mijn plezier kan spelen.
Dat zei je tijdens onze online-knal partij ook al. Kan me er prima in vinden. Maar de TYPE 95 die gepatched word? Waarom? Bij een sproei-gun zoals de SCAR, M4 of ACR heb je meestal wel geluk en kan je strafe-schieten. Bij de TYPE 95 geld het eerste schot. Echt matig dit. Dat ze eerst de game maar is "sorten" dan klaar.
Als sla je me dood, zou het echt niet weten. Ik heb trouwens met mijn eerste token die Type unlocked maar als ik nu weer een token gebruik voor de AK, heb ik de Type dan ook nog steeds?
Ik vind de verbinding ook brak, ik ben overgestapt op de HC TDM, alleen zijn er niet veel servers van online.. Ieder 1 op 1 verlies ik online met de gewone TDM.. Dit is iets van de laatste 3 dagen daarvoor was het veel beter.. Ook andere uit mijn FL ervaren dat zo.. Jammer dit...
Als ik zoveel zou boosten hoezo zou ik nu niet verbannen zijn voor 2 dagen, en ge-dranked zijn?! Ik speel toch niet alleen maar S&D maar als ik het speel ga ik altijd goed.. Demolition, Domination en T&D dat is wat ik ook vaak speel.. En als ik maar 4 uur S&D heb gespeeld?! hoe kan ik dan 5de prestige zijn? dan ben je op ze minst 2de of 3de als je zou boosten. Dat elite werkt amper, vriend van mij heb nog nooit Search and Destroy gespeeld, en er staat dat ie dat 5 uur heeft gespeeld..
Ik heb een vraag betreft een Clan aanmaken/gebruiken. Heb net een clan aangemaakt en een vriend uitgenodigd (moet nog accepteren) is het zo dat je clanmatches met een bepaald aantal spelers moet doen? Is het zo dat je gewoon random matches met je clan moet zoeken of doe je dat via de Elite aplicatie? En als je een Clan uitdaagd via Elite is dat dan een private match? Kun je met je clan ook Prestigen? BVd
Kan mij hier eigenlijk niet zo in vinden, vind zelf de type een van de makkelijkste wapens om mee te schieten en flinke streaks te krijgen.
Ik heb alleen antwoord op die laatste vraag en dat is nee. Je kan tot level 50 en that's it. De antwoorden van die andere vragen zal pas beantwoord kunnen worden als het helemaal werkt. Of je moet gaan tweet sturen naar die Robert of elite zelf.
Dat klopt niet want dat is een bericht van 25 november en daar bedoelen ze mee dat je mensen kan inviten enzo. Nog steeds de enige manier om xp te krijgen is om mensen te inviten die founder member zijn.
Het is gvd December en dus werkt nog niet alles.. Laat staan dat er dan al een mobiele app aan te komen zit.. Soap gaat verder!!! Btw Thnx for THE awnser..
Logde gisteren in op elite, en kreeg opeens een melding dat ik 2 uur gratis xp heb ontvangen. Maar dit heb ik al een keer gehad, heb nog niet ingelogd(op xbox) dus weet niet of ik nu nog een keer double xp (gratis) heb gekregen. Meer mensen die dit hadden? Want de vorige kreeg ik door op de xbox in te loggen op elite.