[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Een nadeel is dat het allemaal random lijkt te droppen. Paar keer bijna verzopen net bij die plek in je vid. Geen Flawless Ruby.

    Lastig zwemmen daar ook.
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Had laatst een chick ontmoet in een bar ergens. Dacht, daar wil ik mee trouwen!

    Ben alleen vergeten waar dat was...

    [​IMG]
     
  3. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    - Enorm grote en uitgebreide wereld;
    - Enorm veel questen;
    - Veel verschillende guilds met elk hun verhaallijn;
    - Enorm veel dungeons, schatten en vijanden;
    - Prachtige omgeving;
    - Toffe skills en perks;
    - 9 Prachtige steden, daarnaast nog enkele kleine dorpjes;
    - minstens 250 uur aan spelplezier (via de pc kan je dankzij de duizenden mods je speelplezier nog extra verlengen.), daarnaast kan je nog genieten van dlc.

    Conclusie: dit spel is een echte aanrader! Het is meer dan waar voor je geld!! Ik denk dat je aan geen enkel ander spel 250 uur kan zitten??
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2011
  4. Seh

    Seh Guest

    The fuck, ik dacht effe dat ik in het vrouwen topic zat. 8)
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Had het daar ook kunnen posten en dan 5 minuten later editten; "Shit, dit is niet het Skyrim topic" 8)
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb echt nog steeds wow momenten en het verveelt nog voor geen seconde. L43, 82u en nog niet in de derde stad geweest en mainquest moet ik nog naar de grijzen.

    Net loop ik s nachts te genieten van de omgeving, tot ik schrik van een grote schaduw over me heen, een dragon die echt centimeters over mijn kop heen dook!

    Dan weer zie ik wat lijkt op een padje de bergen in, vervolgems kom ik een dragon priest tegen en eindig ik uiteindelijk op wat lijkt het hoogste punt in skyrim, bovenin een toren, waar een boek ligt met value 70, maar geen skillbook. Quest item ?

    En voor het eerst in gevecht geweest met drie (!!!) draken tegelijkertijd, 2 elder en een frost dragon. Pfff, dat was ff zweten.

    Damn, I love this game! _O_
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit al bekend?


    http://www.bethblog.com/index.php/2011/12/01/skyrim-what-were-working-on/




    Continued Game Updates – This week we released update 1.2 across all platforms, and we’ll be releasing an incremental update next week. We anticipate it will be up on PC first, and then hit PS3 and Xbox 360 later in the week. Among other things, the update will fix issues like magic resistance not calculating properly and the rare, amazing backwards flying dragon. Once the update is released, we’ll share the full release notes.

    After the holidays, we’ll continue to release regular updates for the game — through full title updates, as well as incremental “gameplay updates” to fix whatever issues come up along with rebalancing portions of the game for difficulty or exploits. We plan on having a lot of these, not just a few. Overall, you should expect updates to be hitting the PC and Steam earlier and more often, as that’s a process we control. Console updates will follow, as they must be certified and processed by those manufacturers.

    We all know this is a huge game, and everyone has a different experience. We’ll continue to do everything we can to make the game better and better for as many people as possible every day. We’ve also realized that with the millions upon millions of people playing Skyrim, we need to treat our updates with greater care. If we get too aggressive trying to fix a minor issue, we run a risk of breaking something larger in a game like this. To be safe, we are prioritizing code side fixes right now over data fixes. Quest and balance issues are usually data, and those will start rolling in a large way with the January updates.

    Thanks again for your continued support and patience. We truly have the best fans in the world, and we couldn’t do it without you.
     
  8. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt wel goed, ook mooi dat ze toegeven dat ze met de vorige update fout zaten, je ziet toch vaak dat daar dan niet over gesproken wordt. Ik hoop dat er ook nog leuke extra's in de updates zitten. En dat ze misschien iets doen aan het enige dat ik mis in de game: Unique items die wat meer random te vinden zijn. In Oblivion had ik bijvoorbeeld ergens op een eilandje aan de zijkant van de map een helm gevonden met detect life en waterbreathing, awesome ding was dat!
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Volgens mij maken ze er ook een beetje een grapje omheen, the rare amazing backwards flying dragon, haha. Maar inderdaad, ze geven het gewoon toe en dat is nice.
     
  10. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    AAHHHHH! Alles is groen!
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Gemiste kans op goud :lol:
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Was een Dwarven ruin aan het clearen zuidwest van Winterhold (Mzingehaft ofzo) voor een quest, waar ik in de laatste kamer op een Dwarven Mechanism stuitte. Kon hem niet gebruiken omdat ik de required item miste. Was niet quest-gerelateerd maar ben wel benieuwd hoe ik het gebruik. Heb ik een item over het hoofd gezien?
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het kan zo zijn dat er wél een quest bij hoort, maar jij die nog niet gevonden hebt. ;)
     
  15. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Bij mij is alvor en sigrid (riverwood)dood.... Wat gebeurt er met hun kind? Blijft die altijd een kind of word ze ook volwassen? Ze heeft nu t huis voor dr alleen.
    Maar wat voor invloed heeft dit op riverwood en de wereld zelf?
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Klopt.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    De wereld vergaat.. Dude, serieus, wat is dat voor vraag 8)
     
  18. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Riverwood heeft nu geen Smit meer en de man in de tradeshop waar de goldenclaw van is is ook dood, net als z'n dochter.
    Neemt niemand die zaak over ? En komt er nu geen nieuwe Smit voor alvor?

    Maar wat heeft dit voor invloed in riverwood zelf?
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Dat Riverwood nu geen smid meer heeft?


    Jij gaat het nog lastig krijgen met keuzes in het spel als je je over fucking Alvor al druk maakt 8).
     
  20. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    Nou ik ben al wat verder in SKYRIM . Zit nu op ongeveer 42 uur. Maar vroeg me gewoon af hoe hun economie in riverwood vordert en of er nog wat veranderd in riverwood na dit gebeuren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina