Nou zeg, is het verdorie alweer December! De tijd vliegt! Tijd om terug te blikken en te zien in hoeverre het jaar tegenviel. Of meeviel! Alle games zijn immers al uitgekomen. Misschien zit je nog diep in de wereld van Skyrim of ben je nog druk n00bs aan het ownen met Battlefield of Honor: Call to the Front 3, maar waarschijnlijk speel je het lang genoeg om er een feel voor te hebben gekregen.
Is er een nieuwe IP uitgekomen wat je hart wist te veroveren of ben je toch trouw gebleven aan je favoriete serie? Begin je genoeg te krijgen van mensen overhoop te knallen of smul je er nog steeds van?
We gaan dit bekijken door... het maken van lijstjes! Top 5. Meer is overkill en minder is niet eerlijk tov games die het net niet gehaald hebben maar zeker noemenswaardig zijn.
Hoe gaan we het aanpakken?
Er is voor gekozen om niet te gaan voor 'Beste FPS, Beste Puzzel, Beste Platformer' etc. XBW is het grootste gaming forum van de Benelux (schijnt het), maar ik denk niet groot genoeg om zo specifiek te zijn.
Dus.
Op de eerste plaats komt de Top 5 Xbox 360 games. Daar draait dit topic om. Het hoeven geen exclusives te zijn, zolang je het maar opde Xbox hebt gespeeld is het goed. Maar! Er is meer! Soms speel je genoeg in een jaar om buiten een Top 5 ook een Flop 5 samen te kunnen stellen. Wall of Shame style. Dit wilt niet persé zeggen dat de game vreselijk was, maar het kan ook gewoon zijn dat het na al die hype teleurstelde. Update: Voel je vrij om ook dingen in de flop 5 te zetten wat geen games zijn! Ben je ziek van Online Passes? Of van Infinity Ward na de zoveelste gemakkelijk te hacken game? Vertel het de wereld!
Ben je een Multiplatform owner? Wil je persé kwijt dat Skyward Sword toch echt dé shit is? Dan mag je een Top 5 (of hoe ver je ook komt) Non-Xbox Games games plaatsen.
Als laatste, en minst belangrijkste, is de 'Gekochte Games'. Voel je niet verplicht dit te doen, maar het is leuk voor anderen om te zien wat je hebt gekocht, waar je keuzes uit bestonden bij je Top 5 lijstjes. Dit komt dan ook niet bij de resultaten te staan!
Probeer er ook een korte motivatie bij te zetten!
I am no good with Computers!
Ik help wel! Kopieer onderstaande code naar je post en vul het in! Gewoon je keuzes achter de cijfertjes plaatsen. Een varken kan de aardappelen schillen!
Als je niet alles wilt invullen verwijder je uiteraard de categorieën waar je niks mee gaat doen.
HTML:
[B]Top 5 Xbox 360 Games[/B]
[INDENT]
1.
2.
3.
4.
5.
[/INDENT]
[B]Flop 5[/B]
[INDENT]
1.
2.
3.
4.
5.
[/INDENT]
[B]Top 5 Non-Xbox Games[/B]
[INDENT]
1.
2.
3.
4.
5.
[/INDENT]
[B]Gekochte Games[/B]
[INDENT]
1.
2.
3.
Nummer zo nodig zelf verder.
[/INDENT]
De Telling
Ik wil het niet al te ingewikkeld gaan maken, dus :
1 Krijgt 5 Punten
2 Krijgt 4 Punten
3 Krijgt 3 Punten
4 Krijgt 2 Punten
5 Krijgt 1 miezerig puntje
Wat was er dit jaar ook alweer uitgekomen?
Veel.
Retail Games
XBLA Games
En de uitslag is...
Je kunt niet meer stemmen!
Here. We. Go. The results are in!
Ik heb het in 2,5 smaak voor jullie.
- Een filmpje (link naar Youtube)
- Een filmpje (embedded in de eerste spoiler)
- Tekst (te vinden in de 2e spoiler)
Mijn voorkeur gaat uit naar het filmpje (link naar Youtube). Bij de tekst zie je in 1 oogopslag de winnaars. Beetje spanning is toch wel leuk? En bij het embedded filmpje zie je in de preview al een game wat het ook een ietsiepietsiekleinbeetje verpest.
Dus.
De resultaten op Youtube.
Top 5 Non-Xbox Games
Flop 5
Top 5 Xbox 360 Games
|
Disclaimer: Schrijf en drukfouten zijn mogelijk. Telfouten misschien ook. Vooral door mensen die hun lijstjes steeds veranderden. Maar ik heb mijn best gedaan!
Verder is het filmpje verre van perfect. Kwaliteit bij 1 game is niet bepaald goed, en mijn links werken er niet. Maar ja, I used to be a good video editor, but then I took an arrow in the knee
|