[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Waar kan ik mijn bounty afbetalen??
     
  2. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarstraks schoot ik een flame astronauch in 1 pijl dood. Is dat normaal of is dat te danken aan die patch...

    Ps: Ik speel op adept.
     
  3. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Bij de guards van een hold waar je iets stouts gedaan hebt.

    Misschien ook wel bij iemand van Thieves Guild (zoals bij Oblivion het geval was), maar dat durf ik niet te zeggen omdat dat de enige guild is waar ik me nog niet mee bezig heb gehouden.

    Anders even afreizen naar The Waterdistrict? :+
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker, Side quests zijn quest die niet misc zijn of met een factie te maken hebben (las ik ergens). Had gister pas die achievement gehaald, dus ik ben ook vrij weinig tegen gekomen, terwijl ik al bijna 200 misc quest heb gedaan lol.

    Btw als je echt focust op die achievement, vooral met een guide, kun je die wel binnen 50 uur halen (vooral op een lage stand).
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ik had die Side Quests dinges eerder dan de Misc quests 8).
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me aan die kut lijst die altijd maar superlang wordt, dus meestal speel ik die eerst weg. Was ook wel echt verrast dat ik toen pas 10 sidequest had. Nu bezig met Daedric quests, die zijn meestal wel vrij tof.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Sommigen slaan nergens op nee. Die duren 1 minuut en je krijgt er niks voor 8)
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ben zelf gestopt met die misq quests, meeste wel gezien en blijven toch oneindig komen terwijl ze eigenlijk kut zijn. Bezig met de laatste Daedra quest waar ik naar Blackreach moet. _O_

    Oh, en voor de Imperial Legion gekozen. Stormcloacks zijn sukkels, ook al winnen ze van de Imperial Legion dan nog hebben ze geen schijn van kans tegen de Aldmeri Dominion. Uiteindelijk zie ik in de toekomst dat wel lukken met de Legion, dan maar even een verbanning op Talos. Wel echt een heerlijke keuze tussen die twee hoor, eens niet een ongelofelijke zwart op wit keuze (*kuch Fable games :emo:).
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Moest daarnet de difficulty toch even een stapje omlaag zetten (speel normaal op adept), kwam gewoon niet voorbij de Draugr Scourge in Saarthal. Bezig met een paar quests voor die Mages. Vind magic wel echt super tof, vooral conjuration:)
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    I know, moet ook maar eens wat meer gaan doen denk ik... ben zojuist na 40 uur naar een derde stad gegaan, Falkreath. Beetje teleurgesteld dat het een open city was, beetje klein. Maar als snel kreeg ik een missie waar ik op zoek moest naar een hond. En ja hoor, het had te maken met Clavicius Vile haha. Daedric questje doen nu dus!

    Als ik zo doorgaan kom ik na 100 uur voor het eerst in Winterhold vrees ik...
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2011
  11. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    In post 404 had ik over dit onderwerp gehad. Dat Morrowind en Cyrodill in het spel zitten. Dat die waarschijnlijk door toekomstige dlc toegankelijk zal worden. Ik heb zonet het filmpje gevonden van de persoon die de onzichtbare muur heeft kunnen omzeilen en zo in Morrowind is geraakt. Hij herkende heel veel zaken. Zoals The red mountain van vvardenfell en het meer er rondom. Als kerst op de taart kon hij van ver Imperial City zien liggen!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=M6Err5Ce3Ow
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Om je uit je droom te helpen, dat gaat echt geen dlc worden. Ze hebben alleen de hoge punten uit die maps laten zien zodat je ver kan kijken vanuit Skyrim. Maar verder zijn Morrowind en Cyrodiil helemaal leeg. Absoluut leeg dus
    Oftewel gewoon bullshit.

    Ps. In Oblivion kon je ook naar Skyrim toe ;)
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Precies! Niet dat het onmogelijk is, het zou wel vet zijn om een stuk Morrowind te hebben in de toekomstige DLC, en dat ze met elke dlc chapter er een stuk bij doen, maar dat ze Vvardenfell waar TEIII afspeelde weglaten. Want dat hele stuk landschap is nog nooit gebruikt.

    Achja, het is maar een idee. :+
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Voor de duidelijkheid: Ik heb dat maanden geleden al aangekondigd.
    Ten tweede: Mijn ervaring met het spel is anders uitstekend.
    Anderszijds ook weer niet, maar dat komt helemaal niet omdat gejaag ofzo.
    Ik zie nog veel fouten in het spel en ook afgelopen nacht bleef die vastlopen.
    Daarnaast is de sfeer meer dan uitstekend, maar ik blijf met een stevige knipoog naar mijn Oblivion doosje kijken.
    Jij zult verder ook wel eens een titel hebben gehad die je moest en zou uitspelen of niet?
    Iedereen heeft dat op zijn tijd wel. Het is gelukkig nog niet zo snel gegaan als met een gemiddelde shooter, waar ik meer en meer een hekel aan begin te krijgen. ;):thumbs:
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand een idee, hoe je frost trolls neer kan krijgen? Ze zijn imoh erg overpowerd.. ;$

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
     
  16. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Godver zeg... ik kan niet meer verder met de Main Quest en met de Stormcloacks.

    Ik moet die meeting vande Imperials, Stormcloacks en Greybeards regelen (Main Quest). Ik heb ooit eens gezegt tegen die Ullfric van 'Hallo, ik wil graag Stormclock worden, kan dat?'. Toen heeft zijn maatje mij een taak gegeven om mezelf te bewijzen.

    Ik moet tegen Ullfric voor de Main Quest zeggen dat hij naar die meeting moet komen, maar hij zegt alleen dat ik werk te doen heb (Stormcloack quest). Dus ik snel die taak doen om te kijken of het daarna gefixt is. Zegt ie daarna alleen steeds dat ik met die maat van hem (Galmar) moet praten voor een missie, terwijl die maat steeds alleen maar zegt dat die meeting nutteloos is :emo:
    Ik krijg bij allebei geen 'antwoord-menuutje' zeg maar.

    Morgen maar eens een eerdere save laden dan maar een kijken of we dit kunnen vermijden...
     
  17. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag begonnen aan de game en ik ben tot nu toe erg onder de indruk van de game vind het erg tof om te spelen en je bent zo een paar uur verder aan alleen al het rondkijken en verkennen van de gebieden
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik ken je speelstijl niet, dus dan is het moeilijk tips te geven. Persoonlijk vind ik ze niet zo moeilijk, zijn in 2shots down op Expert difficulty....
     
  19. Grand

    Grand <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font>

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha mooie knipoog naar de dungeons and dragons animatieserie van vroeger en heerlijk lame ass gepresenteerd.

    With Draggy the Dragon!
     
  20. Grand

    Grand <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font>

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees de review ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina