[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Je moet dit niet zien als een aankondiging, maar als een teaser. ;) Dat de aankondiging eraan zit te komen.

Ooit.

2. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha tof, ben benieuwd. Wanneer beginnen de VGA's dit jaar, en zijn er nog meer geruchten omtrent onaangekondigde titels?

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    10 december.

Dit is wat we (denken) te weten:
    Er worden 13 titels 'onthuld'. Die waar het meest over gespeculeerd wordt is natuurlijk die PS3 exclusive. (God of War IV? Nieuwe IP van Guerilla? Epic komt met een Gears game voor de PS3? :+ Half Life 3 Timed exclusive voor PS3?)

Speculeren is leuk. :cool: De reveals zelf vallen meestal tegen, maar het gedoe eromheen is altijd <3

Laatst bewerkt: 3 dec 2011
  5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    GTA V exclusief natuurlijk!

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Voor de PS3? Sure! Als compensatie dat Agent nog steeds niet uit is. :+

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoe zit het met Time Splitters, is daar nog iets over bekend? Las een keer dat het misschien een launchgame zou worden voor de Xbox 720/Loop.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nice, dat is volgende week al. Vind de VGA een stuk toffer dan de E3 eigenlijk, benieuwd wat voor nieuwe titels er dit keer worden aangekondigd. Hoop op een ME3 en Hitman trailer, GTA V zal er wel niet zijn. En NPH weer! _O_

Fuu, dude van Chuck is de host. :mad:

Laatst bewerkt: 3 dec 2011
  9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De show eromheen is vreselijk, maar ja. De reveals. :D Daar doen we het voor.
    Zelf niks meer over gehoord.
    Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de originele nooit heb gespeeld. Kan iemand me vertellen wat er zo super awesome aan was? :+ Ik zie zo vaak dat mensen er lyrisch over zijn. Was het de humor?

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Gears of War IV exclusive voor PS3 :+. Of is de licentie in handen van MS?

Als Cliffy iets onthuld dan hoop ik dat het Unreal III is op de UE4 :cool:. Zal wel niet zijn aangezien er nog niets een een tech filmpje van is geweest.

11. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Dan doe maar Shadow Complex 2 aub.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hitman-ontwikkelaar na Absolution aan nieuwe IP
    Bron: Gamasutra
    Volgend jaar komt ontwikkelaar IO Interactive met Hitman: Absolution en de eerste beelden zagen er veelbelovend uit. Echter, na deze game zal de developer zich niet alleen richten op een next-gen Hitman, in samenwerking met Square Enix, maar gaat het bedrijf ook een nieuwe IP starten.

When people work on the same IP for some time, I believe that there's a sort of creative drain. Thankfully we managed to make sure we keep focusing on different IPs and keeping people fresh.

Niels Sorensen, baas van IO Interactive, zegt dat een deel van het team aan een nieuwe franchise gaat beginnen. Hij zegt vooral dat een nieuwe IP zo nu en dan belangrijk is voor een ontwikkelaar, om het ontwikkelteam scherp te houden en iets nieuws binnen het bedrijf te brengen. Bovendien kunnen medewerkers hun creativiteit laten zien in een volledig nieuw project.

We've built an incubation department whose focus is work on new IP and prototypes, and all sorts of things for existing and new IP. And that's a really interesting sort of secret place where they cook up a lot of new things.

De ideeën voor een nieuwe game zijn echter nog niet concreet. IO is bezig met prototypen en de medewerkers komen elke keer met nieuwe ideeën. Mogelijk dat we pas na de release van Hitman: Absolution meer horen over dit project.

13. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Twitter van Jan Meyroos (PU)
    #DICE heeft op hun eigen Frostbite 2.0 webiste staan dat Mirror's Edge 2 er aankomt: bit.ly/vJzp0B (via@jwdekker7)

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hehe, awesome

Frostbite 2.0
    Battlefield 3
    Need for Speed: The Run
    Mirror’s Edge 2

Altijd al geroepen dat het onvermijdelijk was dat ze daar mee verder zouden gaan zodra BF3 de deur uit was

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dus... ME2 reveal @ VGA's? :cool:

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Als PS3 exclusive :cool:

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    EA en PS3 exclusive? Voor een IP wat zich nog moet bewijzen in de markt? Lijkt me toch niet

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Aangezien ik een PS3 heb: /care. :+ Als ie maar eindelijk komt. (als het even kan op de 360 :p)

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  20. Seh

Seh Guest

Vriendin van mij haar vader heeft een of andere hoge functie binnen MS Nederland en ze heeft een easy job van der paps gekregen.:+ Ze moest vorige week verschillende dingen inspreken voor de ''nieuwe xbox''. Zoals ze zelf zei, maar ik twijfel of het niet iets met Kinect te maken heeft. Ze had het erover dat het eind 2012 te horen was, maar dat is wel erg vroeg voor een nieuwe console denk ik.

Iemand die wat weet over de Xbox die terug praat met Kinect oid?:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina