[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Archery en fire damage of Mages destruction. En als je je op een berg bevindt, gebruik Unrelenting Force gezien elk wezen in Skyrim dood gaat wanneer 'ie meer dan 5 meter valt.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2011
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel als een warrior met schild en een bijl. Ik heb ook perks in mijn Defends gestopt en 1H. Maar ik wordt makkelijk gekilt door zo'n Frost troll. :9

    Thanks, ik probeer " Unrelenting Force " in bevind inderdaad op de berg. ;)
     
  3. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, goede tip, die ga ik ook proberen...:thumbs:
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dan is de ijsklomp shout nog beter. Ziet er ook nog grappiger uit.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad, die ijs shout is ook wel cool. Zelfde als de paralyze chance op mijn boog, vallen ze ook als een plank om :)

    Kortom, wees creatief! Zoveel mogelijkheden in dit spel! (potions, spells, shouts, wapens, sprinten, etc)
     
  6. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Oftewel is het gemaakt zodat modders ermee aan de slag kunnen. Dat Morrowind of Cyrodill als toekomstige dlc kan komen is toch mogelijk, want ze hebben al aangekondigt dat de dlc's veel groter zullen zijn dan bv alleen maar wat horse armour...
     
  7. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je ook niet zoveel voor nodig, maar ik begrijp wat je bedoelt :+
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Net Mace of Molag Bal gekregen :)

    /Edit: Toch blijf ik het Skill (perk) systeem lastig vinden. Ik weet echt niet waar ik ze in moet stoppen! Heb nu maar random wat in One hand, Block en Heavy Armor gedaan. (10 totaal ofzo). Maar ik denk echt dat ik er later spijt van krijg als ik nu zo door blijf gaan... En echt geen zin om opnieuw te beginnen.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2011
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is jouw speelstijl? Ik kan wel voor je kijken welke perks het belangrijkst zijn voor je
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je kunt ze ook opsparen he! Vind het wel een fijn systeem. Heb de meeste punten in mijn primaire skills (Sneak, Archery) en verder links en rechts wat op basis of de perks me handig leken. Het leuke is dus dat je best een brede verdeling van je points kunt hebben dus... Ik ben level 43 en heb nog geen enkele skilltree waarin ik alle perks heb unlocked en dat is ook helemaal niet nodig!
     
  11. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er veel in Destruction gestopt.
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik speel als ik een dungeon in ga vrijwel altijd met Heavy armor, een shield en een one handed sword. (Nu Mace, nu ik die Draedic mace heb) Verder, als ik in een stad rondloop, heb ik meestal voor de looks een volle Elven armor set aan met een bow. Heb 1 puntje in de bow gedaan, omdat ik vaak afwissel tussen bow en shield/sword. Als het rustig is schiet ik vaak van een afstandje de enemy neer, en als het wat drukker wordt of bij een sterke enemy pak ik mijn heady armor met shield/sword.

    Zal zo even kijken welke perks ik al heb genomen. Zijn meeste basis dingen onderaan in de One handed en Block tree.

    Ik spaar ze ook op nu. Heb de dingen in One handed en Block die mij het meest handig leken genomen en de rest spaar ik gewoon op.

    Wil wel veel in Smithing gaan investeren omdat ik die armor sets wil gaan craften (Heavy armor that is).

    Thanks voor de hulp beide!
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat betreft perks is voor mij dit sowieso de basis:

    Kies perks die +20% damage geven aan one-handed,two-handed of archery afhankelijk van wat je gebruikt.

    Doe hetzelfde als je light of heavy armor draagt voor 20% extra armor per rank. Kies bij armor ook de bonus voor als je alleen light of heavy draagt in jouw totale uitrusting.

    Daarnaast voor magie, kies altijd de halveer magicka cost perks en de dual casting perks als je die spellschool veel gebruikt.

    Voor de rest kies gewoon de perks die jouw cool lijken of die je nodig hebt om een hoger level perk te unlocken die je echt wil hebben.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oke hier wat handige perks voor Jou:
    Arcane blacksmithing
    Heavy armor: juggernaut, well-fitted
    Block:elemental protection, disarming bash
    Two-handed:barbarian, champion's stance
    Ik dacht dat je two handed zei :+ maargoed dan die perks alleen dan voor one handed


    Daarnaast is het ook handig om merchant te hebben bij speech ongeacht welke speelstijl je hebt.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2011
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Je moet inderdaad niet vergeten gewoon de allereerste perks zoveel mogelijk uit te buiten. Heb nu 4 van de 5 Archery perks en dat maakt ten minste écht verschil. Alle perks die later komen zijn geinige bonussen, maar niet echt van zoveel invloed als de basisperks.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja en soms zitten er wel erg toffe perks tussen, maar daarvoor moet je dan eerst andere unlocken
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Imperial Legion questline gedaan, behoorlijk matig. Vind de quests (alleen Dark Brotherhood is weer tof) tot nu toe sowieso echt behoorlijk matig. Meestal is het vaak maar hetzelfde, maar het vervelende is dat niks echt voldoening geeft. Overal ben je maar een slaaf voor iedereen, en je krijgt eigenlijk ook nooit iets speciaals. Quests die uiteindelijk op een gare manier eindigen en er kan nooit een bedankje vanaf.

    Einde Imperial Legion questline
    Duizend mannetjes neer slaan, Ulfric vermoorden en klaar. Krijgt vervolgens een gare zwaard en that's it. Kom ik later terug, is er een nieuwe Jarl en ligt Ulfric nog voor zijn stoel. Niemand op straat of in Skyrim boeit het ook dat de oorlog voorbij is. Jarl Elisif in Solitude zit nog als een skelet op haar stoel die geen High King is geworden. Matig allemaal...
     
  18. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels eigenlijk wel alle perks unlocked die ik wilde, ben eigenlijk gewoon alle perks afgegaan en heb een lijstje gemaakt van perks die ik wilde. Heb nu
    Destruction: Dual Casting, Novice, apprentice destruction, augmented shock 1
    Illusion: Alles tot aan Quiet Casting
    Restoration: Novice restoration, regeneration (Ik wil nog recovery, maar ben nog geen 308))
    Archery: Overdraw 1
    Smithing: Steel Smithing, arcane Smithing
    Lockpicking: Novice, apprentice, adept locks
    Pickpocketing: Light fingers 1, Night thief (Had ik achteraf niet genomen)
    Sneak: Alles, Shadow Warrior en Assassin's Blade zijn epic
    Speech: Alles tot en met merchant, superhandig, niet meer heen en weer lopen...
    Verder ga ik denk ik mijn perks gewoon in de destruction tree zetten voor hogere spells voor half magicka gebruiken en archery, one handed en light armor verbeteren. Weet verder niet echt wat ik er mee moet doen...
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja dat vind ik ook altijd een minpunt in de Elder Scrolls games. De quests. Er zitten wel leuke tussen hoor, maar over het algemeen ben je gewoon een errand boy.

    Daarom is de magie van dit spel gewoon het free roamen en character builden en dat het af en toe lekker random is. Ik vind de sfeer is dit spel ook echt geweldig. En de architectuur en detail is ook vooral in Skyrim echt fantastisch gedaan. Maarja, het is zeker een verbeterpuntje voor het volgende deel, of DLC. Betere quests! Het is me ook pas gister echt opgevallen, want gister had ik heel veel quests gedaan.
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Super! Bedankt :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina