[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

1. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik zal de volgende keer eens even kijken. Bedankt:+

2. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Klopt het dat je per gamertag maar één keer een 4 uur dubbel xp code kan invoeren?

3. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet.

4. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0

Volgens mij wel. Het is mij maar 1keer gelukt.

5. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Over (harrie)stakkers gesproken, er wordt in TDM veel gecampt zeg! Allemaal koters ofzo? Deze game zou niemand onder de 18 mogen spelen, puur om de grote kans dat ze gaan campen en de gameplay verzieken voor anderen.
    Ik ga ook wel redelijk vaak dood, terwijl ik in de vorige cods toch wel altijd de sterkste speler was. Alsof mijn reactievermogen slechter is geworden...
    Nog een nadeeltje, ik wordt 90% van de keren dat ik iemand neerknal, gelijk daarna of tegelijkertijd neergeknald door een andere enemy.. Zwaar irritant. Meerdere enemies tegelijk pakken is voor mij lastiger dan in mw1&2.

6. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0
    Je reactievermogen is niet slechter geworden. dat heet lag compensation waardoor alles op jou scherm later gebeurd dan bij de tegenstander en dus ben je vaak kansloos bij een 1VS1 gevecht.

7. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Wacht maar af tot na sinterklaas en kerst... een hoop koters die die game dan krijgen en dan word het alleen maar erger!

8. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    heeel irritant systeempje! om mijn verbinding af te gaan knijpen vind ik dan net te ver gaan.. dan maar trainen op inhuman reactievermogen en aim.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als het goed is wordt lag compensation gefixed....

Ik weet niet of de patch voor de PS3 er al geweest is maar ik heb er de afgelopen 3/4 dagen totaal geen last meer van. Terwijl het in het begin voor mij met een 50/50 mbit verbinding nauwelijks goed te spelen was

10. xFearz

xFearz Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemandd ?

11. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Was inderdaad ook met black ops.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik had zo vaak dat enemies binnen 0,1 sec reageerden en verloor zo ieder 1 op 1 gevecht. Mijn host, maar hun data komt gewoon te traag binnen. Nu NAT naar moderate gezet en ineens win ik alles :) Ga nog even strict proberen waarschijnlijk heb ik dan ziek veel voordeel...

Game zit gewoon ram voor amateur programmeer fouten. Schijnbaar is een game zonder dedicated host gewoon niet meer fatsoenlijk te spelen...

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dan boost je, ben je 10de prestige, en dan? Dan heb je veel potjes waarin sommigen ervan uit gaan dat je wel wat skills hebt maar eindig je toch steeds onderaan...

Wat ik btw mis bij MW3 is een combat training mode, fijn voor mensen zoals ik waarvoor 't online eigenlijk net iets te snel gaat:emo:

14. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt onzin zeg, ik denk eerder dat mensen onder de 18 het geduld niet hebben om te campen

15. Moltifao

Moltifao Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

16. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga meteen mijn router instellingen aanpassen_O_
    Het is eigenlijk wel triest dat je Nat naar moderate moet aanpassen zodat je het voordeel krijgt dat je met die lagcompensatie geen
    host wOrd-)

Laatst bewerkt: 3 dec 2011
  17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik eindig nu nog steeds vaak bovenaan. Slaat alleen nergens op dat ik vaak niet eens kan schieten voordat ik dood ben. Als ik de film later terug kijk dan is die gast al bijna een seconde verder. Ik betaal geen 60 euro per maand voor eren goede verbinding om dan gestraft te worden...

IP uit de DMZ gehaald was al voldoende voor mij.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    60 per jaar bedoel je neem ik aan?

Edit:// Ah, op die fiets.

Ik moet zeggen dat ik vandaag en gisteren amper last heb gehad van lag of gasten die niet dood gingen, iets wat in de eerste weken veel en veel erger was. Mijn verbinding was ook gewoon goed zoals die altijd is. Ik kreeg even het idee dat ze die hele lag compensation eruit hadden gehaald.

19. Ad Wim

Ad Wim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snap dat boosten niet helemaal. Schieten ze dan op elkaars schild? Hoezo krijgen ze dan veel xp?

En het gaat gelukkig bij mij al stukken beter. Het is gewoon echt wennen aan online gameplay. Minder rennen, betere plekken vinden, meer perks krijgen. Helpt allemaal. Zit inmiddels ergens rond level 40, dus gaat prima.

Dacht dat die FMG akimbo echt heaven was, maar valt uiteindelijk best mee. Wat iemand anders hier eerder al zei, ligt echt aan de map. In een map met veel grote ruimtes, zoals Seatown, heb je er niet zoveel aan.
    Heb voor de M4A1 alles, ben nu de Type en L86 aan het upgraden. Die Type is inderdaad moeilijk goed. Vaak in een burst van 3 schoten al iemand dood. Dat ding aimt gewoon het beste, en heeft inderdaad nauwelijks kick in zo'n burst.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    60 per maand maar dat is incl. telefoon, tv etc.

Ik heb bijna nooit last van lag als iemand anders host is. Af en toe rubberbanding. Op eigenhost lijkt het alsof ik van sommige spelers de data gewoon te traag krijg. Soms zie ik ook iemand lopen en als ik er achteraan ga is hij gewoon weg...terwijl hij nergens heen kon.

Deel Deze Pagina