[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet gelezen en ook niet echt iets opgevallen, behalve dat meer mensen het gebruiken, maar dat is al een tijdje zo.

    Absoluut :thumbs:
     
  2. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Told ya, avoiden deze meuk....
     
  3. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien dat het komt omdat ik quikmatch gespeeld heb ipv ranked en de beide teams alle games bij elkaar bleven zonder quitters
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    grootste ergernis van dit spel is niet de sawed off, de retro, camp maps,.. maar je teamgenoten met wie je soms wordt gematched.. jezus... 17-4 18-2 20-6, dat soort scores doorlopend maar toch verliezen want een idioot gaat 6-18.. HINDERLIJK
     
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde ook Quick Match.

    Hmm ik vind het wel meevallen. Tenzij je dat altijd hebt natuurlijk, maar als ik het zelf goed gedaan heb in een match en mijn teammates wat minder dan denk ik gewoon, volgende keer beter. Maar ik heb zoiets dan ook niet zo vaak. Dat voorbeeld vind ik wel erg knap trouwens, tenzij het een niet K/D-gerelateerde gamemode is. :9
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik speel altijd quick match TDM, ik haal die scores niet constant maar vrij regelmatig en nog verliezen we, echt irritant
     
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Warzone al geprobeerd? Vind dat een erg leuke gamemode, plus je teammates kosten je hooguit 1 leven per ronde. :9
    Enige nadeel is vaak veel bots ivm weinig spelers, op goede tijdstippen valt het dan wel weer mee.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2011
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nee wel execution. warzone zijn zo weinig spelers. tdm en koth vind ik sowieso het leukst
     
  9. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef het een kans zou ik zeggen, je kunt alsnog in bagger teams worden ingedeeld, maar goed omdat iedereen 1 leven heeft zul je toch minder snel het probleem krijgen van teammates die voor jouw verlies zorgen. Tenzij je een team tegenover je krijgt die goed samenwerkt, maar dan ben je vaak sowieso al ten dode opgeschreven als je solo speelt...
     
  10. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Gewoon Alpha spelen. Heb je alle eerder genoemde problemen niet (behalve de falende teamleden dan..)
     
  11. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Werd die playlist maar wat meer gespeeld. Heerlijke playlist alleen er zijn te weinig mensen
     
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt zin in RAAM's Shadow, nog anderhalve week. :)
     
  13. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Leef je nog? zie je nooit meer online :p
    Niet dat ik heel vaak online ben ofzo maar toch.

    BTW, vanmiddag voor het eerst Azura gespeeld. Toffe map:thumbs:
     
  14. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ja hoor, maar iedereen zat te Skyrimmen dus ben ik maar even wat anders gaan doen..
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nieuwe favorite map.. RUSTLUNG! bazen map
     
  16. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    En een gast ene, Fwox met een k/d van 8.2 en een w/l van 58.4, die gozer was zo nep, we hebbe hem helemaal gesloopt. _O_
     
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik heb een hekel aan die map eigenlijk. veel te chaotisch en ze kunnen echt vanuit all hoeken komen. Net zo kut als trenches.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    helemaal niet man.. je moet gewoon opletten
     
  19. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe vond ik die map wel leuk. Maar alleen omdat ik op de een of andere manier het telkens erg goed deed, eerste keer zelfs 11-0 gegaan in de eerste ronde op TDM met enkel de Gnasher. :+ Maar denk dat het meer geluk is geweest telkens, te weinig op gespeeld om er goed over te oordelen denk ik (misschien 3 keer op gespeeld?) Plus ik merk dat mensen op zo'n hoekje gaan wachten met hun shotgun, wat te ontwijken is door een andere route te nemen maar toch.

    Bullet Marsh is mijn favo map uit de nieuwe DLC. :)

    Trenches is awesome! _O_
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja bulletmarsch is awesome.. trenches is kut als er kut gespeeld wordt, lees een guy boven bij de oneshot en mulcher die iedereen loopt te schieten en een andere guy die ervoor staat die iedereen loopt te schieten

    khad net een vette game op rustlung, ik was alleen nog tegen 2 gasten. 1tje in silverback en andere erbij.. 3 sec nog tot de round over was en het stond 1-1. ik wacht tot die silverback niet meer kan schieten, ren die silverback voorbij en geef die andere guy headshot in laatste sec, stalemate!

    btw die guy schoot ook rockets, hoe doe je dat?
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina