De XBW Game of the Year Awards 2011!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 2 dec 2011.

1. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Top 5 Xbox 360 Games

1. Skyrim
    2. FIFA 12
    3. Battlefield 3
    4. Forza Motorsport 4
    5. Modern Warfare 3
    Flop 5

1. Duke nukem Forever
    2. Brink
    3. Homefront
    4.
    5.

Gekochte Games

1. Gears of War 3
    2. Modern Warfare 3
    3. FIFA 12
    4. Forza Motorsport 4
    5. Battlefield 3
    6. Skyrim
    7. Dirt 3
    8. Homefront
    Nummer zo nodig zelf verder.

Laatst bewerkt: 4 dec 2011
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ach, ik heb hem nog maar een uurtje gespeeld sinds ik Zelda heb. En nu ben ik juist begonnen aan ACR, die waarschijnlijk nog wel in mijn updated lijstje komt. AC blijft de tofste serie van deze generatie. \o/

3. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Top 5 Xbox 360 Games

1. Alice: Madness Returns
    2. Portal 2
    3. Dead Island
    4. Bulletstorm
    5. Brink

Flop 2

1. Homefront
    2. F.3.A.R.

Dit zijn eigenlijk de enige 2 games die me flink teleurgesteld hebben (nee, zelfs Duke Nukem Forever of Dragon Age 2 hebben me niet teleurgesteld). Homefront omdat de game ontzetten veelbelovend begint, maar op de helft van de game (wat al na ongeveer 3 uur is) volledig omslaat en gewoon doodsaai wordt.

F.3.A.R. heeft me diep teleurgesteld omdat ze het hele idee van Alma flink verkracht hebben. En Fettel die de hele tijd in je oor tettert, daar word ik ook niet blij van. Als Monolith de 2 expansions voor F.E.A.R. 1 niet meetelt in de canon van de serie, dan nomineer ik het derde deel om daar ook aan toegevoegd te worden.

Ik hou het even bij de 360 games, de gekochte games ga ik ook niet allemaal noemen. :p

Verrassing van het jaar: Rayman Origins. Zo op het einde van het jaar nog een game waar ik eigenlijk niet veel van verwacht had, maar waar ik wel heel veel plezier aan beleef.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Technisch gezien misschien. Maar daar gaat het mij niet om, daar kan ik wel doorheen kijken. Maar qua speelplezier kan Skyrim niet aan Oblivion tippen. ;) Veeeeel meer sfeer zoals Hybrid al zegt. De gehele look van de wereld was ook meer mijn ding. Free-roamen was er ook leuker. Nu loop ik door een grijze waas, en oh... weer een draak. *zucht*

Het enige visueel interessante wat ik ben tegen gekomen is deze dungeon.

Zoals ik zeg; nog steeds een prima game, maar ja. Toch een flop voor mij. Het spijt me. ;)
    Oh, zijn er difficulties? 8) Wist ik niet eens. Ik zal er eens naar kijken. Maar de balans is imo zoek als ik van de draken in slaap val maar soms in een dungeon het in mijn broek doe voor een paar kakkerlakken. :+ (of wat die beesten ook zijn; ze komen iig niet eens tot mijn knie)
    Updated lijstje? Crap, en ik dacht slim te zijn door het nu al bij te houden. Als meer mensen hun lijstje gaan updaten kan ik straks gewoon helemaal opnieuw beginnen 8)

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Alleen het X360 lijstje zal op een paar plekken veranderen, hoor. :+

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is precies de enige lijst die ik tot op de post heb bijgehouden. :+ Maar doe maar gewoon, dan heb ik een excuus om opnieuw te beginnen en op die manier alles te dubbelchecken.
    Zou wel fijn zijn als niet iedereen opeens hun lijstje gaat veranderen, want dan blijf ik bezig. :p

7. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zal mijn lijstje ook even aanpassen :+ Voor mij staat mijn top 5 wel vast dus die blijft zo. Nog geen Kinect Disney voor jou Dulle? Voor het kind in je :emo:

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee man. Kijk hoe je mannetje slaat of het ergst hoe die springt. Dat kan echt niet meer.
    Vond het echt jammer dat ze daar niks aan gedaan hebben.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nog niet, maar ik zie die er vast wel komen. :p Ik zie het als een Kinect Adventures 2; vermakelijk maar niet de full price waard (voor mij, als ik kids had dacht ik misschien anders. :p)

Ok, en vanaf nu ga ik om de zoveel tijd zeggen tot welke post ik het heb bijgewerkt. :cool: Zodra ik dus een post# zeg weet iedereen dus dat aanpassen voor hun geen zin meer heeft.
    Bij deze: Bijgewerkt tot: #103. Gaarne niks meer veranderen mensen. Het is anders niet te doen voor mij. O-) Denk ook aan de arme persoon die dit allemaal handmatig moet bijhouden. :+

10. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Top 5 Xbox 360 Games

1.Gears of War 3 = Brute singleplayer en fantastische multiplayer
    2.Driver San Francisco = Zeer leuke singleplayer, mooie graphics en zeer veel game-modes in de multiplayer die het leuk maken
    3.Bastion = Zeer origineel en verslavende game die je zeker een keer moet meemaken
    4.From Dust = Een eigen wereldje bouwen is altijd leuk
    5.Ilomilo = Een zeer schattige puzzelgame
    Flop 5

1.Magic 2012 = Veel ingewikkelder dan Magic The Gathering, Je wordt niet gemotiveerd door te gaan
    2.Worms Ultimate Mayhem = Het voelt niet aan als Worms Armaggedon, de camera is niet goed.
    3.Dark Souls = Te moeilijk, teveel dezelfde dingen doen
    4.Brink = Goede game behalve er zijn totaal geen spelers waardoor het een flop is .
    5.Raving Rabbids = Je slaat die konijnen gewoon door hun hoofd heen maar ze blijven leven.

Homefront/Test Drive Unlimited 2 passen ook in mijn top games van 2011 \o/

11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Top 5 Xbox 360 Games

1. Forza Motorsport 4
    2. Formula1 2011
    3. Disneyland Adventures
    4. Test Drive Unlimited 2

That's it for me

12. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29

Vond je de game te moeilijk? :p

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Jongens, zet er eens commentaar bij!

Ik weet niet of Dulle het erg vindt, maar anders verwijder ik vanaf nu gewoon de lijstjes zonder commentaar, want het is geen opsomtopic.

14. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378

Een mening is een mening en nimmer vereist dat een onderbouwing. In de OP staat ook "probeer" en niet dat het een verplichting is. What's next? XBW schaft de democratie af?

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Maar een opsomtopic blijft wel een opsomtopic en die zijn volgens de FAQ verboden. ;)
    Maar als 3/4 van de mensen het niet eens 'probeert' word ik er een beetje moe van.

Maar goed, we kijken het nog wel even aan.

16. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Lekker handig dan van de starter ;) Maar dan nog..... flauwekul om het bij een verkiezing te gooien op dat het onderbouwd moet worden, anders wordt jouw mening verwijderd. Wellicht een idee voor de 2e kamer verkiezingen :lol: _0/

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Het is ook niet echt handig van Dulle. Je zou denken dat hij de regels wel kent. :+

Ach, het is nu toch al te laat om te veranderen, dus nemen we het maar mee voor volgend jaar.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ken de regels en ik heb er bewust voor gekozen om het niet te verplichten. Vorige jaren nooit een probleem geweest, en als je het gaat verplichten verlies je opeens 3/4 van de stemmers omdat ze dan maar liever niks zeggen dan dat ze zich de moeite moeten doen om het te onderbouwen. Dus verliezen de GOTY awards in 1 klap hun waarde door het weinige aantal stemmers.

1x per jaar een 'opsomtopic' moet kunnen.

Maar zoals te lezen is in de startpost moedig ik het zeker aan om het te doen. Veel leuker voor de mensen die meelezen. Vloeien misschien nog leuke discussies uit voort.

19. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb even mijn post bijgewerkt :)

20. Weecow

Weecow Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Top 5 Xbox 360 Games

1. Skyrim (erg mooi, lekker veel speelplezier)
    2. Batman AC (altijd al mooi gevonden ;) )
    3. Battlefield 3 (mooie SP en geweldige graphics
    4. AC revelations (gewoon leuk)
    5. Modern warfare 3 (alleen leuke SP)
    Gekochte Games

1.MW3
    2. Bf3
    3. Gears 3

Deel Deze Pagina