Zo vet einde zeg. Zoveel theorieën kan je er nu op los laten hoe AC 3 eruit gaat zien. Ik ga even lekker lezen op internet.
Zo heb het nu helemaal op een rijtje. Kan zoveel zijn al moet ik zeggen dat ik niet hoop dat het in New York afspeelt oud of nieuw of alleen stukjes met Desmond. Maar denk dat we daar niet omheen kunnen. Dus dan maar hopen op kleine stukjes. Favoriet voor mij is Shao Jun in 1505 China. Die nakomeling kan zijn van Altair zijn zoon Darim die gaat vechten met de Mongols en misschien daar een familie heeft gesticht. Ook nog even die Ezio animatie film kijken die bij Revelations kwam. Lijkt me ook vet.
Weet niet of het hier juist geplaatst is. Maar heeft iemand hier de Encyclopedie - White Edition weten te bemachtigen? Misschien iemand die er 2 besteld heeft .....? Zie net dat die is uitverkocht maar wil hem zo graag hebben
Moet deze game ook nodig eens verder spelen. Was ook nog maar net begonnen, maar Halo en Skyrim houden me bezig atm. Moet je ook vanaf 26 augustus niet 12 games willen kopen.
Kan iemand me helpen man ik wil de kleur van me pak veranderen, als ik die in shop koop en terug na de game ga blijft me pak het zelfde kleur. Eerst werkte hij het gewoon nu niet meer iemand ?
Ik moest het ook twee keer proberen voor ik mijn Turkse kleding aanhad van de DLC. Maar zijn probleem zit hem denk ik meer bij de shop dan bij de Memory. De memory's zijn alleen voor het verhaal, alles wat er nog bij komt is er los van gebouwd. Dit is denk ik een van de redenen waarom het nooit echt klachten heeft geregend over de AC games. Ze wisten wel hoe ze het aanpakten. Dus: Gewoon nog een paar keer proberen bij die shop, anders in een ander district opzoeken en daar een paar keer proberen. Werkt het dan nog niet, dan memory overnieuw doen, maar nooit als eerste naar grijpen.
Ik ben nu missies opnieuw aan het spelen voor de 100% sync, en ik vraag me af of je die missies die je herspeelt moet afmaken, of kan je quitten zodra je je objective gehaald hebt?
Maar dat vind ik bij de meeste tijdmissies. Bij de vorige delen was het nog wel lastig, maar bij Revelations is het een stuk makkelijker. Niet dat dat het minder leuk maakt, blijft een topgame \o/
Ja. Eerst was het nog wel eens zoals PoP waar je echt moest zoeken soms. En bepaalde dingen goed moest zetten. Nu is het echt meer parcours geworden. Wat ook wel leuk is zeker bij die missie voor die armor waar je echt super snel over dingen springt op 50 meter boven de grond.
http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Armor_of_Ishak_Pasha Heb even die 10 memoires gehaald via een filmpje van YT. Was binnen 20 min gedaan en dan gaat er een tombe open.