Omdat ik een 3DS eerst kocht voor Ocarina of Time 3D en toen was er nog helemaal geen Zelda 3DS aangekondigd, en nu wel dus en als grote Zelda fan is dit gewoon een must-have, ik zou graag mijn oude Cosmos Black verkopen maar ik kan nog niet mijn data transferen naar van mijn oude naar mijn nieuwe 3DS omdat dit nog met een update moet komen.
Tof! Nooit Kid Icarus gespeeld. Dat is toch een extra reden om Mario Kart nog even te kopen voor eind januari. Die Mario 3DS systemen zijn alleen vreselijk lelijk.
Hmm, Revelations staat er ook bij de actie maar die komt volgens mij 27 januari uit waar ik zeker wel geïnteresseerd in ben!, en Super Mario 3D Land zal ik wel rond deze week ontvangen!, en inderdaad de Mario 3DS systemen zijn er echt lelijk uit behalve de rechter dan.
Ik had Pilotwings nog niet geregistreerd, dus ik heb m'n gratis game al in de pocket + kans op die 3DS.
Ik heb juist een aantal 3DS games besteld dus niet alleen Super Mario 3D Land maar de andere 3DS games die ook op verzonden staan... staan jammer genoeg niet op de lijst dus: Tales of the Abyss Sonic Generations Super Monkey Ball 3D Wel jammer anders had ik ook binnenkort Kid Icarus kunnen spelen.
Toch maar Mario Kart 7 besteld via zavvi.co.uk met 10% korting(met de code MARIO10), omdat het spel toch blijkbaar niet goedkoper wordt gezien door Mario Kart DS. Dus ja, ik ga wel voor Mario Kart 7.
Je moet de codes in het hoesje registreren op de nintendo website, zoals bij alle games. Dan komt in je Club Nintendo aan de rechterkant een vakje te staan met Kid Icarus.
Klopt, ja, dit is bijna bij alle Nintendo games zo(dan heb ik het over titels die gemaakt zijn door Nintendo).
Gedaan de banner ingevuld en nu maar wachten tot hij de downloaden is. Neem aan dat daar nog wel een mailtje van komt of een melding via de 3ds ?!
iemand pullblox/pushmo gedownload? vette puzzel game. eerste levels wat makkelijk maar daarna steeds lastiger [yt]WqSM6_Y0IQs[/yt]