1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Game Capture & Game Montages [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 20 okt 2010.

  1. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed renderen in Vegas. Misschien wat color correction om het wat scherper te maken?
     
  2. -Ultimate

    -Ultimate -

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke,
    Ik snap nu 't renderen _O_
    Maar ik heb net iets gerecord maar nu blijkt t dat de audio niet overeenkomt met de video zelf (schiet geluiden etc.) en de video speelt zichzelf sneller af dan normaal..
    Is dit normaal voor een Roxio Game Capture of doe ik iets fout?
     
  3. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet recorden =P
     
  4. -Ultimate

    -Ultimate -

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit helpt toch niet echt of wel :p?
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2011
  5. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon video en audio gelijk hebben in de timeline. Ik moet het echter zien om een goede conclusie te trekken. Nu niet, want ik ben lekker aan het zuipen.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    niet doen .. je ziet altijd dat het geen hd is .. 480p van roxio is goed genoeg. Alle mensen die hd gameplay willen kijken gaan je eerder blocken dan dat ze zeggen wow, als je hd wilt opnemen had je een hd recorder moeten kopen
     
  7. -Ultimate

    -Ultimate -

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dan maar geen HD..
    Maar hoe fix je dan de audio van de roxio (het loopt niet gelijk met de video).

    Op youtube zie ik ook mensen staan met dit probleem maar is er niemand met een oplossing :mad:?
     
  8. Weecow

    Weecow Gamer

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om montages te gaan maken op mijn Xbox (geen HD) en ik wil de prijs laag houden (50 tot 60 euro) met wat ben ik het beste uit? Kwaliteit met niet zooooo slecht zijn. Als je het maar een beetje kan zien. Wat is de goedkoopste Dazzle dan?
     
  9. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Dazzle krijg je zo'n slechte kwaliteit mee, ik zou niet eens daaraan denken! Roxio Game Cap is iets beter, maar ook bagger. Je moet geld investeren voor goede kwaliteit (150 euro voor AVerMedia DarkCrystal HD Capture Station bij pixmania), dat is zowat het goedkoopste in HD. Is hetzelfde als de Hauppauge HD PVR. Je zegt wel dat je geen HD wil, maar anders kijkt niemand je video's en al zeker geen montages. Misschien kan ik een Dazzle/HD PVR vergelijking maken met renderen en zo, om te kijken wat voor kwaliteit ik maximaal krijg met een Dazzle.

    By the way, heeft iemand ervaring met CoD4 models exporten?
     
  10. NoMerciHere

    NoMerciHere Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik zou met dit dingetje (Terratec Grabby) kunnen opnemen voor m'n xbox. Weet iemand hoe?

    Ik zoek hier al lang naar en zou echt dankbaar zijn als iemand me dit wist te vertellen.

    Alvast Bedankt!
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    geen idee nog nooit van gehoord. Heb je een link?
     
  12. NoMerciHere

    NoMerciHere Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, jammer genoeg niet.
     
  13. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me dezelfde setup als een Easycap of Dazzle? De kwaliteit is bagger, dus het is zeker geen HD PVR setup.
     
  14. kaan7o

    kaan7o Solid Classic!

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Roxio Game Capture apparaat aangeschaft. Hierbij heb ik een software gekregen om het op te nemen. Mijn computer kan dit niet aan. Kan ik ook in plaats van deze software een andere gebruiken?
     
  15. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is wel, maar waarschijnlijk kan jouw pc dat dan ook niet aan...
     
  16. kaan7o

    kaan7o Solid Classic!

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn vast wel makkelijkere programma's.
     
  17. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat erom dat jou pc al die beelden moet renderen en opslaan etc. dus een programma kan wel 'makkelijk' zijn (wat dat ook moge betekenen) maar voor de pc wordt de opdracht er niet makkelijker op ben ik bang.
     
  18. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Maar je pc moet wel heel erg slecht zijn als hij dat niet aankan. De mijne is al 5 of 6 jaar oud (eerste generatie dual core processors) en hij laggt wel een beetje, dus renderen duurt heel lang op 720p. Bij een Roxio Game Cap moet je toch niet hoger dan 480p gaan, want dat ding recordt in maximaal 480p.
     
  19. jan874

    jan874 Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk capture-apparaat kan ook via hdmi opnemen?;)
     
  20. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG! Nieuwe HD PVR Gaming Edition! Ziet er wel een stuk zieker uit!

    Klik!

    Volgens mij recorden ze allemaal via component...
     

Deel Deze Pagina