FM4 [Finished] Peugeot 207 Super 2000 Cup [AM] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door BassieBaas, 23 nov 2011.

1. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Vertel ff wat er dan gebeurde.
    Je maakt het jezelf niet makkelijker.

Laatst bewerkt: 4 dec 2011
  2. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal je een uitgebreid afterrace raport geven als iemand de herhalingen van beide heats heeft! Schijnt dat daar behoefte aan is dus zal mijn kostbare tijd speciaal voor jullie hieraan spenderen! Maare Denvan ben jij door mij plekker verloren of is dir puur interesse ofzo?

Je maakt het je zelf niet makkelijker klink alsof ik moet oppassen ofzo? Ben benieuwd...

3. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Nee hoor. Ik was er door iemand anders afgetikt.
    Vroeg me alleen af waarom je gefrusteerd was.

4. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zal ik dan even melden als ik de rerun heb gezien, ik heb deel 1 dacht ik opgeslagen en die ga ik speciaal voor jouw nu direct even bekijken...

Give me 5.....

5. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik upload ze beide wel.

6. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Bij het ingaan van de eerste ronden zit ik aan de binnenkant van ronburgendy pal op de ideale lijn, hij drijft mij op het gras. Waardoor ik niet kan sturen en de playboy bak raakt (style dacht ik maar kon ook denvan zijn) daarna scham ik ik de exxon car maar trek direct naar binnen om hem niet te rammen. Daarna komen we met een groepje de volgende bocht ik waarbij ik door de exxon car op de hoek van mijn rechterbumper wordt geraakt waardoor ik naar binnen drift en daarbij een peugeot raakt met een lekker wijf erop. Daar knalt ronburgennogwat hard achterop waardoor hij mij de pas afsnijd en playboy ook moet uitwijken en de exxon car ook. Daarna pak ik naar mijn weten de apex en komt style of denvan aan mijn binnen kant door. Een plek waar je absoluut niet kunt inhalen. Ik raak hem maar hij weet zich te corrigeren. Dat was ronde 1.

Ronde 2 raak ik in de 1ste bocht in een ongelukkige botsing met een malboro auto raken beide in een slip maar trekken hem beide recht. Ik ram hierbij idd geheel onterecht de auto met die tjik erop (sorry mijn fout). Daarna wordt ik hard gerearend door een auto ik dacht ronburgennowat. Dat was ronde 2

Ik laat in de de derde ronde na een stuurfout van mij keurig iemand voor asjemenou dacht ik. Ik rearend ronburennogwat dan. (mijn fout sorry). Maar hij komt voormij terug op de baan en heft er geen plek verlies doorgeleden. Daarna op een recht stuk steek ik hem aan de buitenkant voorbij en druk hij mij van de baan. Daardoor schiet ik voor hem en houd hij het gas erop om zo mij op de rechterachterhoek een druk te geven komt los en bij het insturen van de bocht komt hij vanaf de binnenkant en beukt me nu volop mijn rechterachterzijde. Ik raak daardoor ik een slip door tegensturen en een goede reactie van nummer 33 hebben wij daar geen contact en dat was weer een ronde.

In de erste bocht komt asjenenou mij voorbij is sneller en ik rem om hem voor te laten gaan. Rij een stuk achter ronburgennogwat en voor de lange bocht strat finish gaat hij naar de buitenkant ik ben sneller en wil hem aan de binnenkant inhalen. Zit ernaast zie dat hij de ideale lijn heeft en rem waardoor hij voor mij komt. Ik komt naast heb met de goede lijn en snelheid en hij komt in een keer abrupt naar binnen. Beukt me maar ik kom voor hem en hou hem onder controlle. En over start finish.

Cleane ronde.

Cleane ronde.

Cleane ronde.

En zo volgen er een aantal cleane rondes en wordt ik voor strat finsish ingehaald door Style. Eindig op plek 11 prime plek voor mij. Alleen kon ronburgenogwat zijn bloed wel drinken.

Race twee heb ik de herhaling niet van van maar daar gebeurd direct de eerste bocht iets waardoor ik gelijk schade hem en wil die race graag terug kijken.

Zo volledig genoeg?

7. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Vet deel 2 gevonden daar gaan we dan.

Ronde 1
    Ik kon naast de playboy mobiel en raken elkaar. Ondertussen schiet ronburgennogwat er aan de linkerkant keihard tussen door. Zit dan nog ik de clinch met playboy mobiel en die raakt daardoor asjemenou dacht ik ook. Dan een situati waarin ik zeker fout zit, ik deuk in mijn frustratie aan de binnenkant van asjemenou en geeft hem een drukker (sorry maat). Maar zit al snel weer achter me op mij bumper. Dan raak ik voor mij een auto welke door een wit grijze peug de muur in werd geramd. Ik raak auto 24. Verlies snelheid en de playboy bak komt met een behoorlijke snelheid voorbij waarbij hij in de een zwart gele auto 180 de andere kant opzet. Op dat moment is mijn auto beschadigd waarbij ik een trek naar links heb. In mijn frustratie stuur ik niet goed boj trek mijn auto naar binnen en beuk ronburgennogwat van de baan. (een ayton sennatje). Daarna beukt er voor mij een zwart gele auto weer asjemenou van de baan dacht ik. Ronburgennogwat komt weer voorbij na ik er spuugzat van was was de drukker van mij opzettelijk (niet heel erg gentlemen, sorry daarvoor). Ronburgennogwat haalt mij in, ik duik onderhem door voor strat finish en buikt hij mij een paar keer kleine tikjes. Genoeg om mij uit balans te brengen en steekt hem in de bocht binnen door met wat trek en beuk werk. Ik rijd positie 15 en laat de nummer laatst passeren zodat ik hem niet vertraag. Daarna gepit en de race uit gereden.

Dat was mijn verhaal en daarmij is het klaar.

8. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Mt Cook zat in die playboy auto en die link je aan mij of Styl3dd... dat maakt het niet echt duidelijker voorderest van het verhaal.

Ik was die zwarte gele die werd geramt.
    Die 2de zwart gele snap ik niet wie jij aangeeft. Dat was ik niet namelijk.
    Misschien kijken wie het was.

9. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Maar jongens kunnen we volgende week is een nieuwe host doen, Want ik word hier naar van. Mis ik weer een wedstrijd terwijl als er een andere host was had ik gewoon mee kunnen doen ;S

10. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    kunnen we mogelijk allemaal ff onze auto uploaden? zo kunnen we zien wie waar in rijdt?!

11. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    In de laatste ronde kreeg ik van ronburgendy? een beuk op het rechte stuk toen ik hem voorbij kwam, erg onsportief. Waardoor ik hem niet meer voorbij kon.

En Koellebobes had lagg, waardoor hij ineens onrealistisch hard remde voor de bocht onder die band door, en ik hem een tikje van achter gaf waardoor hij ineens op het gras vloog. Waarschijnlijk dacht hij dat ik degene was die lagg had, maar ik kon hem niet voorbij omdat hij steeds van links naar rechts sprong over de baan, en ik hem niet wou raken.
    Ohja, toen kreeg ik ook nog een tik terug waardoor ik meteen motorschade had en naar links trok. Heb toen dus moeten pitten.

Verder was het voor mij wel redelijk clean, tenminste niks wat me nu nog te binnen schie.
    Misschien als ik de replays nog eens kijk.
    :)

12. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben ik blij dat ik steeds vooraan startte \o/

13. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Bij deze dan, mijn nieuwe paint :9.

http://img26.imageshack.us/img26/8402/getphotob.jpg

http://img64.imageshack.us/img64/7562/getphotoiz.jpg

http://img72.imageshack.us/img72/9343/getphotor.jpg

(Edit: was wat verkeerd gegaan bij het reorganiseren van de foto's)

De vorige heb ik in de gezamelijke gezet, kan iemand daar mee rondrijden en niet in de standaard versie als we weer "competitie" rijden. Vond trouwens jammer dat niet iedereen met de aangeleverd "standaard" nummerplaten reed.

ik was dus die auto met dat lekkere wijf, tenzij er nog meer mee rond reden? Ik heb ook wel wat pijn in mijn nek over gehouden van wat (zowle ontvangen als uitgedeeld) tikjes gisteren links en rechts van o.a. Ken Block ...., maar naar wat ik heb meegemaakt heb ik niet het gevoel dat het te opzettelijk of te agressief was, no hard feelings O-). Ik had dit eigenlijk ook wel verwacht op deze baan en denk dat het alleen maar meer wordt op Monteserrat. Lircky heeft inderdaad wel wat "pech" gehad. Maar ik heb eigenlijk wel lekker gereden. De tik waar Lircky op doelt is volgens mij niet Denvan, ik denk dat die van AZB Tender was, maar no hard feelings. Voorzover ik weet heb ik geen "ruzie" met Denvan gehad.

Ik zou eigenlijk ook wel in de resultaten willen zien hoeveel plaatsen men heeft gewonnen/verloren vanaf startpositie?

grt A

Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  14. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    das nen goeien tjik Jonguh!

Voor mij mag de discussie over deze race worden gesloten.
    Het is alleen jammer dat je niet verplicht hoeft te pitten, en als je dus wel moet pitten omdat je schade hebt je zeker bent van een laatste plek.

Maar ik zeg op naar race twee, ik vindt het tof om deze cups te rijden.
    Heb vorige week nog een aantal keren online gereden waarbij mijn controller en headset een paar keer vliegles hebben gehad om dat er weer een kleuter van 10 mijn als remblok gebruikt |:-.

Verder jammer dat we "maar" met 16 kunnen racen.

15. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    iedereen ff zijn auto uploaden als het kan, ik sla alle plaatjes even op en maak ff een overzichtje!

zorg ff dat als je een foto maakt je racenummer even duidelijk te zien is!

16. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Hier mijn gebakje voor deze cup:

Haha, inderdaad Bassie.
    Als je hier vooraan start heb je zó veel voordeel ;)

Ik heb ook liever verplichte pit, zelfs bij korte circuits als deze.
    Net als lircky zegt, als je onbedoeld een tik hebt gekregen kun je tenminste nog redelijk pitten zonder dat je meteen achteraan staat.

Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  17. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Ik ook, ik starte redelijk vooraan van de 12e en 14e plek, grrr!!, vandaar dat ik ook benieuwd ben naar ieders startplek versus finish plek.

18. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    5e? startplek - 10e plaats (moest pitten door een crash)
    3e startplek - 1e plaats

19. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    jajajajajajaja
    net laatste bocht voor S/F haal je mij in waardoor ik 11de wordt en buiten de punten val! Ik zal niet herhalen wat ik tegen je gezegd hebO-)

20. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Dat ligt echt aan jouw verbinding.
    Maarja we zullen wel zien. ;)

Je liet me netjes voorbij toen je zag dat ik een stukje sneller was. :)

Deel Deze Pagina