[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Klopt.. Al had ik liever een maximum aan mijnen gezien ipv dat ze automatisch verdwijnen, maar ik ga dat nog wel even proberen met die mijnen :+

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Damn, dan begrijp ik het wel. Ik heb een tijdje niet gespeeld, dus veel level 50 al tegengekomen en blijkbaar ook afgemaakt. Mja ik blijf dus in die potjes terecht komen met hogere levels omdat mijn skill level alleen maar groeit :+

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ook maar gehaald en deze avond online eens testen.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Snap dat skill level nog steeds niet helemaal

kijk dit potje als voorbeeld

Die hadden we dus nipt verloren maar zoals je aan de stats kan zien heb ik wel aardig mn best gedaan. Snap niet dat daar mn skill level van omlaag gaat

(was op Seine crossing dus voor de verandering maar eens geen Engineer gespeeld)

Waarom heb ik met een overall gemiddelde SPM van 507 maar een skill level van 137?

En een maat van mij waar ik altijd mee samen speel heeft met een SPM van 469 een skill level van 355

daar zit dus blijkbaar niet echt een verband tussen

Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het gaat puur om hoe hoog het level is van de tegenstander die jij killed of door gekilled wordt. Niet echt een logische stat maargoed.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hmm, dus ik kill alleen maar noobies of word te vaak door noobies gekilled? :+

maar dan nog is het vreemd want ik ben nog maar lvl 41 ofzo en die maat van mij is al colonel 7

Dus de kans dat ik spelers hoger dan mij kill is wel wat groter dan dat hij dat doet

7. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Level heeft er niets mee te maken. Waarom denken mensen dat altijd?

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Battlelog forum:

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je punt?

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee het heeft te maken met het skill level van diegene ;) sorry dat ik het verkeerd verwoordde delphiki :9
    Wat ik dan niet begrijp is: waar begint het skill level dan?

nja goed skill level is verder ook niet boeiend ofzo :+

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Dat het inderdaad niet level gebaseerd is maar skill.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Je hebt gelijk, dus ik moet vaker spelers met een hoger skill level van dan mij killen blijkbaar.

Maar blijf het raar vinden dat dat de basis is voor de matchmaking, SPM en W/L lijken me betere indicatoren?

Iemand die de hele dag op de camping zit te snipen zou dus alleen maar omhoog kunnen gaan in skill level?

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben ook wel benieuwd tot hoever de skill level loopt, in BC1 en BC2 was dit tenminste duidelijk. :9
    Mijn skill level is 424 trouwens.

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Jep, raar systeem. Het skill niveau varieert echt ontzettend veel nu per match. Het ene moment sta ik +180 en dan sta ik weer -50. Ze kunnen beter inderdaad naar SPM en W/L, objective punten kijken, ik ga vaak dood als ik voor een objective ga, daarom sta ik nooit echt heel positief :+

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gebruiken jullie de matchmaking eigenlijk veel?

Ik kies eigenlijk altijd met de hand een server uit de server browser , ook als ik alleen ben

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik snipe amper en toch is mijn skill level van 100 nog iets naar 276 ofzo gegaan.

Skill level lijkt mij idd ook geen indicator voor matchmaking, eerder score per minute. Laat al die eenzame campers maar bij elkaar zitten \o/

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. En ik denk ook dat SPM de beste meetlat is om teams te balanceren. w/l kan te erg verschillen afhankelijk van hoe iemand speelt. Als je alleen speelt heb je het vaak niet in de hand of je wint, terwijl je wel veel "doet".

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Op de PC: Ja, nadat ik de preferences heb verandert (32 players, 1-5 lege slots, 1000 tickets CQ etc.), dan vind ik meestal wel iets leuks :+

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Matchmaking als in Quick Match toch?

Ik kies ook altijd handmatig een server uit de server browser. Normal - Rush - Europe. En dan kies ik gewoon de eerste de beste server uit de lijst van 23/24 spelers.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook , maar dan met CQ.

Vroeg me trouwens ook nog af of we ergens kunnen zien welke servers waar gehost worden. Zou wel handig zijn als er bijv servers in Amsterdam staan om die allemaal ff in favorites te zetten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina