Ik kocht gewoon altijd alles op wat de merchants hadden aan ores en ignots. Maakte daar de duurste dingen van Armors/warhammers en verkocht ze weer terug. Maak je ook nog eens meestal winst mee
Ook maar is mijn characters posten. Ze zijn niet zo heel duidelijk, maarja. Main(lvl 39): Alt(lvl 1):
Ebony Mail. Fucking bazen armor is dat. You are able to move more quietly, and opponents that get too close take 5 points poison damage per second: En voor het sneaken doe ik de rest van mijn Daedra stuff uit en gebruik ik alles van de Dark Brotherhood + Ebony Mail. Niemand ziet je dan zowat.
Ja ik heb ook altijd de ebony mail. Ik zie er ook echt uit als een badass als dark elf. Het enige wat je ziet is zwart, behalve m'n 2 glazen ogen en m'n fel roden litteken.
Ja de keuze was zeer makkelijk. Niet omdat de hond zo lief was maar omdat het alternatief echt een useless wapen was
M'n pure mage is inmiddels ook alweer 25. Het aantal spells valt wel goed tegen zeg, vond mageëren in Oblivion een stuk leuker.
Pff zonde dat Tapatalk ff flipt en geen afbeeldingen toe wil voegen, heb net een geinige pic gemaakt . Ik ben nu lvl 38 uit m'n hoofd en gebruik een Epic Elven Bow met enchantment. Verder Epic Elven Armor, waarvan alleen mijn boots (+45 carry capacity) en gauntlets (+13% bow damage) enchantments hebben. Armor heeft dus geen enchantment. Als helm draag ik een circlet met 30% bow damage . Armor rating is best laag, 138. Attack stats zijn ook lang niet zo hoog als bij de meeste maar dat vind ik wel uitdagend.
Ik zit met 149 damage en 750 defense door de dungeons te rushen. De hele vibe is er nu wel een beetje van weg helaas. Spel begint saai te worden. En dan ben ik ook nog eens van plan om full deadric te maken hehe. Ik zit te denken om te gaan boosten zodat de vijanden sterker worden. Dremora's zijn nog steeds leuk om tegen te vechten alleen zijn ze super zeldzaam en quest related.
Gelukkig heb ik dat echt niet. Er zijn weinig vijanden die ik in 1x dood heb met een pijl (terwijl ik toch redelijk tot zeer goede archery stats en wapens heb).
Ik heb dat een paar keer getest. Kijken in welke mate een wapen beter wordt als je 'gewoon' gaat smithen, of als je dat doet met armor/ring/amulet/potion dat smithing verbeterd. Ik kreeg altijd hetzelfde resultaat...
Ik ging van lvl 16 naar 63 in anderhalf uur tijd door gewoon alleen maar daggers te maken en dat vind ik al snel genoeg Moet je naar Whiterun gaan, alle iron ignots en leather strips van de smid opkopen, even wat dolken maken, dan buiten de stadsmuren stappen en even op wait drukken en dit proces weer herhalen.
Of in Margath een beetje die dwemer ruines afstruinen. Daar ligt zo enorm veel scrap metal wat je allemaal om kan smelten en tot dwemer armor kan verwerken.. levert ook nog wel een paar centen op