[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

1. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de Prestige Shop kan je een extra custom class kopen. Blijft deze ook na de prestige (dus voor altijd) of alleen in die prestige. Dan de tweede vraag: kun je dit maar één keer doen of meerdere keren?

2. Ad Wim

Ad Wim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou kunnen en ik ontken het hele lag compensation niet. Het zal er vast en zeker zijn. Ik heb het zelf alleen in iets van 15 uur online spel nauwelijks meegemaakt. Als ik in de flow zit, kunnen die gasten nog zoveel compensation hebben, maar dan pak ik ze alsnog. En als ik aan het kloten ben, maakt het niet uit of ik compensation heb, dan kill ik nog niemand.

3. Ad Wim

Ad Wim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste klopt op zich wel, maar dan moeten ze iets aan de kill streaks doen. Volgens mij is het echt onmogelijk om een streak van meer dan 8 te halen terwijl je constant door de map loopt.

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Dat van de hitmarkers en gekilled worden net nadat je achter een muur oid dekking hebt gezocht snap ik. Is bij elke cod zo. Maar dat diegene jouw eerder ziet heb ik nooit meegemaakt.

De tegenstander is gewoon sneller en jij bent traag als stront. Mensen gebruiken het gewoon als excuus omdat ze te vaak doodgaan.

5. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    dan maak jij dus niet veel mee

6. Foals

Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

Leuk Bevonden:
    0
    Upje voor deze vraag, want ik vraag het me ook af. Ik heb al een extra custom class gekocht, maar dan nog. :p

7. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Hier een filmpje.
    Je hoeft niet heel het filmpje te kijken maar vanaf 10:30

Eens zien wat je dan te zeggen hebt

Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  8. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    @ Twylightt

Ze blijven gewoon en je kunt er max 10 hebben. Dus inclusief de 5 die je nu hebt.

9. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    @ indie
    precies !

die mensen zeggen dat het allemaal wel mee valt, hebben er zelf geen last van ( dadelijk zogenaamd in eens wel weer). als ze er echt last van hadden gehad, hadden ze wel anders gepiept!

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Idd, wat een schijtzooi.

11. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger wilde je graag host zijn, tegenwoordig niet meer.
    Je speelt, als je bv FFa speelt, tegen 7 snellere verbindingen wanneer jij host bent.
    Gewoon te stom voor woorden......

12. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    De tegenstander ziet em natuurlijk eerder. Hij staat hogerop. De tegenstander verwacht em dus knalt em neer. De killcams kloppen gewoon niet. Dit is wel een beetje extreem maar is altijd zo geweest in CoD. Ook vaak in BO gehad dat ik dacht van wtf, killcam klopt niet. Ik heb ook gevallen gehad waarin de tegenstander mij niet recht aankijkt en mij toch neerknalt. Dat is wel goed te zien in de video en dat is dan wel irritant.

Ik ga het niet zitten ontkennen maar ik heb hier dus 0,0 last van. Ook mensen waarmee ik speel hebben hier geen last van.

13. Ad Wim

Ad Wim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, deze gast heeft het constant over die killcam en eht verschil met het zijn eigen beeld. Dat klopt dus vaak niet.
    Maar er zal vast wel een keer zo'n geval tussen zitten. Het blijft online spel, dus die fouten in het spel heb je. Maar om er daarom meteen maar mee te kappen...

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Denk dat veel mensen hier niet eens begrijpen waar het hier nu om gaat. Een beetje jezelf erin verdiepen voordat je het weg wuift... O-)

90% van mijn friend-list heeft hier last van. Het in cover zitten maar toch dood gaan... Hitmarkers krijgen maar geen kill, het langzamer gaan van de gehele game... Noem zo maar op.

En nee, dat ligt niet aan mij.

Wees is eerlijk en geef het toe. Af en toe lijkt het wel alsof mensen het NIET willen zien. In januari verwacht ik dat alles werkt... Net zoals MW2.

Mooi filmpje inDie90. Dat laatste stuk doet het hem.

15. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Zijn er hier mensen die al ervaringen hebben met Clans op COD Elite?

Zo ja, hoe zit dat precies met dubbel xp en clans?

16. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Die man in het filmpje heeft groot gelijk man.

Er klopt geen *#$%@#%* aan dit spel man.

Ik heb ook vaak problemen dat de tegenstander mij eerder ziet en ik hem later, maar dan ben ik allang al dood.

Ze moeten dit echt snel fixen.....

17. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik kijk er toch iets anders tegen aan. Laat ik vooropstellen dat ik er ook wel eens last van heb en dan haal ik ook een mindere score dan anders.

Op de momenten dat ik er geen last van heb haal ik goede scores, maar ik ben mij er wel van bewust dat als ik goede scores haal dat dan waarschijnlijk de tegenstander er last van heeft.
    Ik krijg af en toe het idee dat mensen hier op het moment dat ze een goede score halen denken dat dat normaal is en dat dan komt doordat ze zelf heel goed zijn en iedereen dan een goede verbinding heeft.

,,Ja maar ik was ook heel goed in BO,MW2 etc".

Dat kan natuurlijk dat je in de vorige cods een hogere KD-Ratio haalde, ik lees hier veel posts van mensen met megaverbindingen. Ofterwijl zij waren de host, bedenk dan wel dat op het moment dat jij de host was met je megaverbinding dat dan je tegenstanders dus in het nadeel was.

Nogmaals ik heb er ook last van en de vorige cods gingen mij beter af.

Maar waarom is het wel toegestaan om een "voordeel" te hebben tov tegenstanders als je een betere internetconnectie kan betalen. En nu wordt het random gekozen zodat iedereen er wel eens last van heeft en dat is dan niet eerlijk.

Want jullie kunnen mij niet wijsmaken dat hier mensen zijn die constant lag hebben en dus een KD-Ratio van 0,30 ofzo. Als je KD boven de 1 staat heb je niet constant lag, want dan wordt je door iedereen kapotgeschoten hoe goed je ook bent.

18. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat erom dat als jij host bent in een game de hele tegenpartij (in FFA iedereen) voordeel heb ten opzichte van jou.

De oude situatie 1 man voordeel op de rest, is minder dramatisch.

Het is gewoon een feit dat lagcompensatie een faal is, think about it.

Edit : wat is het zogenaamde voordeel van ons extra maandje Elite, als er in de desbetreffende maand geen content verschijnt?
    Pappen en nathouden noemen we dat in Nederland.....!

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Voor degene die nog niet begrijpen waar de meeste van ons last van hebben;

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die laatste is écht schandalig :lol:
    Jammer dat zoiets nog altijd in COD zit, verneukt het toch op veel momenten.

Deel Deze Pagina