Opnieuw opstarten xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Djbchrome, 5 dec 2011.

1. Djbchrome

Djbchrome Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor ik met mijn verhaal begin zal ik eerst even mijn hardware/aansluitingen geven:
    Monitor = Samsung Syncmaster P2470HD met in de VGA mijn PC en in de HDMI mijn Xbox 360.
    Headset = Tritton AX 180, via SD (rood geel wit, geel niet gebruikt) aansluiting aangesloten op de ingang op mijn xbox boven HDMI (naam niet bekend :9).
    De Tritton word gevoed door een USB in de Xbox, evenals mijn Play & Charge kit maar dit lijkt me voor het probleem niet relevant.

Eventueel relevante instellingen Xbox:
    1080p
    Widescreen
    HDMI+A (staat de A hier voor mijn extra audio aansluiting naast mijn HDMI?)
    Audio: Digital Stereo
    Display Detection disabled/enabled beiden geprobeerd, geen verschil gemerkt:confused:

Tijdens het gamen luister ik graag naar muziek op mijn PC, en dan wissel ik dus met mijn afstandsbediening op de monitor tussen HDMI en VGA, wanneer mijn PC en Xbox allebei aanstaan en ik van de Xbox naar de PC wissel om daar iets op te doen (browsen, muziek luisteren) gebeurt er nog niks maar op het moment dat ik weer terug wissel van mijn PC naar de HDMI aansluiting besluit mijn Xbox om uit te gaan en opnieuw op te starten. Dat is dus erg storend als ik midden in een spel zit of in een lobby maar 60 seconden tijd heb.

Mijn vraag is, hoe kan ik op één scherm mijn Xbox en PC gebruiken zonder dat mijn Xbox steeds opnieuw opstart als ik van input wissel op de monitor?

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De pc en Xbox360 omwisselen.
    Game zelf ook met de Xbox360 via VGA ( LG FullHD monitor ).

3. Djbchrome

Djbchrome Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de snelle reactie, is het dan nog steeds mogelijk om in 1080p te gamen?

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Even een foto gemaakt ;)

Het probleem met de HDMI is al zo oud als de weg naar Rome en waarschijnlijk kan Micropsoft hieraan niets veranderen.

5. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Denk dat je audio ook niet op digital moet.

Ik heb het probleem ook, maar dat komt omdat ik de AV kabel hack heb gedaan en dus naast de hdmi voor mn beeld, ook de oude AV kabel gebruik voor het geluid.

Hierdoor start mn xbox ook opnieuw op wanneer ik van source verander en weer terug ga,
    Dit kan wel worden opgelost door een kabeltje door te knippen, maar ik ben te lui

Als jij ook 2 kabels gebruik, dan is dat de oorzaak. Ik zal ff kijken welke kabel je ook alweer moet doorknippen.
    Het is de zwarte kabel...

http://www.neowin.net/forum/topic/6...tting-separate-audio-on-your-360/page__st__15

Laatst bewerkt: 5 dec 2011

Deel Deze Pagina