[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik heb hem al een week niet meer gespeeld trouwens, ik verdrink in de nieuwe games die ik al heb :lol:

    Heb nu de nieuwe Zelda, ik speel weer BF3, SSB:B, Dead Space 1 & 2 en nog meer games, ik word gek 8)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Valt me nu pas op eigenlijk dat alle Imperials praten als Nord, klinkt fucking gaar. :lol:

    Hoe disarm ik iemand zijn weapon trouwens?
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Daar is een perk voor in de Block skill tree volgens mij.

    Disarming bash of iets dergelijks.

    En er is volgens mij ook een shout voor, maar geen idee waar ik die gevonden had
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Is inderdaad een shout voor. Nooit gebruikt nog overigens.
     
  5. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat een gare quest voor the College of Winterhold zeg. Hele ruine uitgekamd om een puzzle te moeten doen waar je de spell frostbite voor nodig hebt. Laat ik die dan net weer niet hebben:{

    Dan maar weer andere dingen doen.
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Als het goed is ligt er dan een spellbook in de buurt. Als je die écht nodig hebt.
     
  7. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij deze quest blijkbaar niet, het schijnt ook met een fireball o.i.d. te kunnen maar bij mij haalt dat niks uit. Heb dan denk ik toch een Ice spell nodig.
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Ik meen mij te herinneren dat die bovenaan liggen, het is zeker die quest met die bol? Bij dat plateau waar je ook de 3 schuif dingen kunt besturen.
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is die quest ja. Je hebt gelijk, ze liggen er inderdaad. Thanks:thumbs:
     
  10. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn stats via een cheapy manier van alchemy en enchanting.

    - Helm: 502117
    - Armor: 77358
    - Gauntlets: 38672
    - Boots: 38672

    - Bow: 906 shown (906445 echt)
    - Dagger: 934 shown (906445 echt)


    Helm:
    Magicka regenerates 7952103% faster. Lockpicking is 5168867% easier

    Armor:
    Stamina regenerates 3976051% faster. Health regenerates 3976051% faster.

    Gauntlets:
    Increases you magicka by 7952103 points. Carrying capacity increased by 4771262 points.

    Boots:
    Wearer is muffled and moves silently. Pickpocket success is 5168867% better.

    Ring:
    Increases Magic Resistance by 2544673%. Increases disease resistance by 7952103%.

    Necklace:
    Increases your stamina by 7952103 points. Can swim underwater without drowning.

    Dat maakt het op moeilijkste niveau nog een cakewalk
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Even een vraag. Ik wil een pure mage maken met een high elf. Is voor een pure mage zonder wapens enchanting handig aangezien er op robes al standaard enchants zitten?
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik moet echt even mijn alchemy en enchanting levelen. Als dit echt kan, dus ook je capaciteit vergroten, tot zulke cijfers. Je armor met enchants en alchemy vergroten tot zulke cijfers, zij het alleen de eerste 3 cijfers dan, dan kun je echt bizar veel qua mogelijkheden. :eek:

    *Slaat guide open en gaat gelijk snuffelen. :cool:*
     
  13. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Want je wil natuurlijk ook dat het spel saai wordt inderdaad... :emo:
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is een exploit en je kan die armor zo af doen:emo:
     
  15. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Enig idee wat zo'n beetje de beste 'wife' in het spel is?
     
  16. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel ben ik al 32 uur bezig, ben net lvl 28 geworden en heb nog maar 2 steden ontdekt. Mijn side quest lijst + de miscelanious lijst begint stilaan heel groot te worden. Het valt bij mij echt op dat er zoveel méér te doen is dan in oblivion. In elk hoekje vind je wel iets interessant. De steden zijn ook veel beter uitgewerkt en gezelliger. In Oblivion gebruikte ik altijd fast travel om van stad tot stad te reizen. Omdat de gebieden eentonig en saai waren. Maar hier ga ik af en toe te voet omdat de wereld zo prachtig is en omdat je dan altijd wel iets nieuws ontdekt. Dit spel is een absolute aanrader!!

    Nog een vraagje: Weet er iemand wanneer er een patch uitkomt die de bugs als (draak die achteruit vliegt, Flame astronaucht die in 1 pijl dood is etc) verhelpt?
     
  17. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel ben ik al 32 uur bezig, ben net lvl 28 geworden en heb nog maar 2 steden ontdekt. Mijn side quest lijst + de miscelanious lijst begint stilaan heel groot te worden. Het valt bij mij echt op dat er zoveel méér te doen is dan in oblivion.
    Bv. In de thiefsguild kan je naast de storyline nog andere leuke questen doen.
    In elk hoekje vind je wel iets interessant. De steden zijn ook veel beter uitgewerkt en gezelliger. In Oblivion gebruikte ik altijd fast travel om van stad tot stad te reizen, doordat de wereld vaak ééntonig en saai was. Maar hier ga ik af en toe te voet omdat de wereld zo prachtig is en omdat je dan altijd wel iets nieuws ontdekt. Dit spel is een absolute aanrader!!

    Nog een vraagje: Weet er iemand wanneer er een patch uitkomt die de bugs als (draak die achteruit vliegt, Flame astronaucht die in 1 pijl dood is etc) verhelpt?
     
  18. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Wil eigenlijk ook nog niet te veel reizen naar steden die ik niet ontdekt heb. Begin alleen vaak aan quests waarbij ik helemaal naar de andere kant van Skyrim moet, maar daar ga ik dan nog niet heen.
     
  19. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    2

    Ik heb in een grote dungeon helemaal in het oosten van de map, bijna in Morrowind, een unusual gem gevonden. Blijkbaar zitten er maar 24 van deze gems in het spel. Ik heb dan ook meteen die quest gekregen dat ik ze alle 24 moet/mag verzamelen.
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Enchanting is zeker heel erg handig omdat je het als pure mage toch vooral moet hebben van armorloze items met enchants voor de "Mage Armor" perk in alteration. Aan het begin is het wel flink soul gems overal vandaan sleuren om een beetje mee te komen met je levels.

    Voor het rechargen van je staf moet je Azura's Star gebruiken zodat je al je gems kunt gebruiken om te enchanten en de star enkel voor rechargen. De quest voor die star pik je op bij haar shrine direct ten zuiden van Winterhold.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina